Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideitti-pettymys taas

Vierailija
26.03.2016 |

Hehkutinkin tänne kuukausi sittenn kuinka kaikki oli ihanaa ja olin ihan inlooove.

Tulin kertomaan, että tuo kuukauden huuma oli oikein ihanaa . Mutta se loppui viikko sitten.

Sinänsä jännää, että miehen ei sitä edes tarvinnut sanoa kun vaistoni sen kertoi että on viimeinen kerta kun hänen luonasn yövyn. Ja näinhän se oli. Häntä alkoi ahdistamaan eikä ollut valmis uuteen suhteeseen. Mä luulen että taustalla on muuta.

Menee taas hetki että saa itsensä kasattua!

Kommentit (157)

Vierailija
61/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut nettitutun kerran ja ei uutta tapaamista sovittu. Vastaa viesteihinkin aika harvoin. Poistanko profiilin? Jos mies olisi kiinnostunut, varmaankin ehdottaisi tapaamista?

Vierailija
62/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans tullut vaan pettymyksiä. Viimeisin ajalta viikko sitten, kun oikein kovasti mies tykkäsi kaikista kommenteistani ja halusi tavata ja tavata uudestaan. Sitten tulikin kaikenlaista muuta menoa ja vietit harvenivat. On se kumma, kun itse ehdotti uutta näkemistä ja sitten perääntyi. Ja ikää kuitenkin tyypillä 45v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, mutta mullekin on käynyt näin monta kertaa. Olen miettinyt että johtuuko se noiden miesten persoonallisuudesta, ovat jotenkin epävakaita, vai siitä millainen minä olen: olen melko "söpö" ja mukava mutta osaan olla myös kipakkaluontoinen. Jotenkin tuntuu että miehet vetäytyvät tasan sillä sekunnilla kun itse ilmaisen jotain, joko tykkääväni heistä tai jonkin eriävän mielipiteen (en nyt mikään riivinrauta kuitenkaan ole). Että ovatko nämä miehet luulleet vihdoinkin löytäneensä söpön ja alistuvan perinteisen naisen kumppanikseen ja sitten kun osoitan että en sellainen ihan olekaan, niin kytkin nousee.

Vierailija
64/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta, mutta mullekin on käynyt näin monta kertaa. Olen miettinyt että johtuuko se noiden miesten persoonallisuudesta, ovat jotenkin epävakaita, vai siitä millainen minä olen: olen melko "söpö" ja mukava mutta osaan olla myös kipakkaluontoinen. Jotenkin tuntuu että miehet vetäytyvät tasan sillä sekunnilla kun itse ilmaisen jotain, joko tykkääväni heistä tai jonkin eriävän mielipiteen (en nyt mikään riivinrauta kuitenkaan ole). Että ovatko nämä miehet luulleet vihdoinkin löytäneensä söpön ja alistuvan perinteisen naisen kumppanikseen ja sitten kun osoitan että en sellainen ihan olekaan, niin kytkin nousee.

Kuulostaisi siltä, että miehet eivät etsi mitään vakavaa tai eivät halua sitä sinun kanssasi. Sitten kun lakkaa olemasta hauskaa, niin lähtevät. Hauskuus loppuu helposti jos nainen alkaa osoittamaan halukkuutta sitoutumiseen tai naisen kanssa riidellään.

Vierailija
65/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nämä miehet ovat ensin täysin hullaantuneita muhun, tunnustavat rakkauttaan (joo, todellakin) ja just suunnittelevat jotain yhteisiä lomamatkoja ym. Ja sitten kun ilmaisen yhtään mitään niin haihtuvat kuin pieru saharaan. Vähän niin kuin nämä muutkin ketjun naiset kuvaavat. Onko tämä mielestäsi sattumaa että olemme kaikki kokeneet tämän monta kertaa, Oloneuvostuuri? Että mikään ulkoinen, meistä riippumaton tekijä ei selitä tätä? t. 63

Vierailija
66/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeasti käsitä tätä ilmiötä, tää on niin yleistä ja tapahtunut mullekin monta kertaa. Ikinä en itse menisi puhumaan mistään lomamatkoista tai sitoutumisista tapailun alussa ja silti nää miehet on ihan sekopäisinä tuomassa sitä hammasharjaa mun kylppäriin. Ja sitten kun lopulta ajattelen, että kai se on tosissaan ja uskallan itsekin alkaa tuntea jotain, mies katoaa kuin pieru saharaan. Ihanaa, etten ole yksin tämän asian kanssa, vaan meitä on muitakin!

Vierailija
67/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nämä miehet ovat ensin täysin hullaantuneita muhun, tunnustavat rakkauttaan (joo, todellakin) ja just suunnittelevat jotain yhteisiä lomamatkoja ym. Ja sitten kun ilmaisen yhtään mitään niin haihtuvat kuin pieru saharaan. Vähän niin kuin nämä muutkin ketjun naiset kuvaavat. Onko tämä mielestäsi sattumaa että olemme kaikki kokeneet tämän monta kertaa, Oloneuvostuuri? Että mikään ulkoinen, meistä riippumaton tekijä ei selitä tätä? t. 63

Mies nyt tunnetusti tekee mitä tahansa saadakseen seksiä. Tai siis osa miehistä, joilla ei tunnut olevan ylipäänsä mitään tasorajaa muutenkaan touhussaan. Joku itsenäisen naisen pelästyminen kuulostaa lähinnä feministien saduilta.

Vierailija
68/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha, ihan uskomatonta, mun viimeisimmässä jutussa just ilmestyi toi hammasharja kylppäriin ja rakkaus oli tunnustettu ja sitten tapahtui se katoaminen - ja mä kehtasin vielä pyytää tilille kun vetäytymisen ensi merkit ilmeni. Säilytin hammasharjaa vähän aikaa kunnes muutama vko sitten heitin sen roskikseen. t. 63

PS. Samanaikaisesti aika moni noista nettideittituttavuuksista on viime aikoina PALANNUT mut elämään, ihmettelen sitäkin, että muutaman kuukauden - jopa vuoden päästä aletaan kokeilla kepillä jäätä että josko sittenkin. Itse vaan haluaisin tietää että onko kyse mielenterveydeltään järkkyneistä vai liittyykö tää miesten ja naisten perinteisiin rooleihin.

Vierailija
69/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oloneuvostuuri, miehet tuovat hammasharjansa meidän kylppäreihin seksiä saadakseen? Jepppp.

-63

Vierailija
70/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oloneuvostuuri, miehet tuovat hammasharjansa meidän kylppäreihin seksiä saadakseen? Jepppp.

-63

En mäkään tähän teoriaan usko. Kai ne miehet on sitten niin romantikkoja, että kuvittelevat heti löytäneensä elämänsä naisen, ilman että on edes ehditty tutustua.

Vierailija
71/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä ilmiö on se että romantiikka katoaa tasan sillä sekunnilla kun mä ilmaisen jotain, vaikka ihan sen että olen itsekin tästä ihmisestä kiinnostunut (kun olen ensin muutaman viikon katsellut)? Enkä jaksaisi mitään väsyneitä "miehet nyt vaan ovat saalistajia" -vastauksia tähän...

-63

Vierailija
72/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-63

En mäkään tähän teoriaan usko. Kai ne miehet on sitten niin romantikkoja, että kuvittelevat heti löytäneensä elämänsä naisen, ilman että on edes ehditty tutustua.

Mä taas en usko tuohon. Koska en usko että miehet ajattelee tuolla lailla että "elämän nainen" jne. Se on sitä naisten romanttista hömppää sellaiset. Miehet tekee asioita miettimättä sen pohjalta mikä milloinkin hyvältä tuntuu, kuten tuoda hammasharja kylppäriin kun haluaa viettää naisen kanssa paljon aikaa. Se taas ei tarkoita että mies ajattelisi mitään tulevaisuudesta tai sitoutumista tai mistään, ja kenties siksi järkyttyy kun nainen tulkitsee nämä merkit sellaisena ja ilmaisee tunteistaan. Tää on mun teoria. Sitten ne häipyy yhtäkkiä kuvioista, luultavasti usein siksi että pyörittivät alunperikin useaa naista yhtä aikaa tai tapasivat jonkun uuden jonka kanssa kokevat uuden alkuvaiheen seksihuumaan ja keskittyvät ennemmin sinne.

-ohis

Vierailija
73/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joku "mä rakastan sua" sanotaan ihan huolettomasti vailla mitään ajatuksia tulevaisuudesta? Että ne sanoo mulle "rakastan sua" ja ajattelee että mä en ajattelisi siitä mitään? Ei kaikki toimi noin, jotkut muut ottaa chillimmin tai ilmaisee suoremmin etteivät etsi mitään sen vakavampaa. Ja nää mun jotkut miehet on olleet sellasia että ei niillä ole ollut aikaa pyörittää muita naisia ainakaan ihan samanaikaisesti mun kanssa, kun on ollaan oltu yhdessä melko tiiviisti siitä alusta asti - tai siitä kohdasta asti kun on kolahtanut.

Ja joo, toki olen ollut näissä jutuissa melko epäileväinen, jos intensiivisesti on alkanut. Mutta sitten kun heti olen itse hieman uskaltanut tuntea jotain niin siihenhän ne jutut onkin jo kosahtaneet. Ja tosiaan korostan edelleen sitä että ei mun kaikki deitit ole näin toimineet, mutta yllättävän iso tietty joukko.

t. 63

Vierailija
74/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko olemassa joku faktalista meille huono-onnisille naisille, jotka epätoivoisesti etsimme seuraa netistä, kun ei baarit kiinnosta ja harrastuksetkin yksilölajeja?

Minkälaisia miehiä pitäisi karttaa ja mitkä ovat vaaramerkkejä? Profiiliin voi laittaa vaikka kuinka etevää tekstiä, ei niistä paljastu narspershäiriöiset. Luki-ja kirjoitushäiriöiset kyllä. (sellainenkin oli ja olisi pitänyt tunnistaa muutakin outoa) En ole suostunut seksiin ekoilla kerroilla.

Mielestäni merkitystä on näillä (jatkakaa häly-listaa)

-kuinka kauan kertoo olleensa deittipalstalla

-kuinka monia kertoo tavanneen

-mitä hakee sieltä (moni hakee pysyvää parisuhdetta--se on hälytysmerkki)

-kuinka lyhyt aika edellisestä suhteesta

Ja nuo kaikki voivat olla ei -todellista.

Jos  mies on liian innokas kehumaan/lahjomaan/suunnittelemaan tulevaisuutta/vaikea järjestää aikaa/peruu tapaamisia/viestit harvenevat jne. Olisiko silloin naisena otettava etäisyyttä.

Vierailija
75/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sun mielestä pysyvän parisuhteen etsiminen on hälytysmerkki? Jos mekin pääasiassa sitä sieltä etsitään / ollaan etsitty - itse kyllälaitoin touhun jäihin nyt joksikin aikaa. Muuten hyvä lista mutta en osaa lisätä siihen mitään :D Ehkä noi innokkaat on niitä katoajia just. Tää kaavamaisuus on kyllä käsittämätöntä, siitä mulle tulee se tunne että tää liittyis miesten ja naisten rooleihin.

-63

Vierailija
76/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks sun mielestä pysyvän parisuhteen etsiminen on hälytysmerkki? Jos mekin pääasiassa sitä sieltä etsitään / ollaan etsitty - itse kyllälaitoin touhun jäihin nyt joksikin aikaa. Muuten hyvä lista mutta en osaa lisätä siihen mitään :D Ehkä noi innokkaat on niitä katoajia just. Tää kaavamaisuus on kyllä käsittämätöntä, siitä mulle tulee se tunne että tää liittyis miesten ja naisten rooleihin.

-63

Miehet ovat kaikonneet siinä vaiheessa, kun olen itse alkanut kiinnostua. Ja seksiä ei edes ole mukana ollut.

Vierailija
77/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko olemassa joku faktalista meille huono-onnisille naisille, jotka epätoivoisesti etsimme seuraa netistä, kun ei baarit kiinnosta ja harrastuksetkin yksilölajeja?

Minkälaisia miehiä pitäisi karttaa ja mitkä ovat vaaramerkkejä? Profiiliin voi laittaa vaikka kuinka etevää tekstiä, ei niistä paljastu narspershäiriöiset. Luki-ja kirjoitushäiriöiset kyllä. (sellainenkin oli ja olisi pitänyt tunnistaa muutakin outoa) En ole suostunut seksiin ekoilla kerroilla.

Jos  mies on liian innokas kehumaan/lahjomaan/suunnittelemaan tulevaisuutta/vaikea järjestää aikaa/peruu tapaamisia/viestit harvenevat jne. Olisiko silloin naisena otettava etäisyyttä.

Kerron sulle salaisuuden. Tavallinen tasapainoinen suomalaisessa korvessa kasvanut mies ei osaa sanoa mitään taikasanoja, joilla nainen saadaan hullaantumaan ja kiinnostumaan samantien. Jos mies tuntuu alusta lähtien täydelliseltä ja kiinnostavalta, niin hän on harjoitellut hommia ja voit olla varma että et ole ensimmäinen etkä viimeinen sillä listalla. 

Tiedän, että tämä neuvo menee kuuroille korville, mutta ehkä joku tämän lukenut kymmenennen pettymykseen jälkeen sen sisäistää.

Vierailija
78/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerron sulle salaisuuden. Tavallinen tasapainoinen suomalaisessa korvessa kasvanut mies ei osaa sanoa mitään taikasanoja, joilla nainen saadaan hullaantumaan ja kiinnostumaan samantien. Jos mies tuntuu alusta lähtien täydelliseltä ja kiinnostavalta, niin hän on harjoitellut hommia ja voit olla varma että et ole ensimmäinen etkä viimeinen sillä listalla. 

Tiedän, että tämä neuvo menee kuuroille korville, mutta ehkä joku tämän lukenut kymmenennen pettymykseen jälkeen sen sisäistää.

Eihän täällä naiset odota, että hurmattaisiin lyhyessä ajassa tai että mies olisi täydellinen. Tai en minä ainakaan - kaikki tuota tehneet miehet olivat tavallisia suomalaisia miehiä; edellisistä parisuhteista pitkä aika.

Olen itse nuorempana ja naiivimpana juuri uskonut tuohon, että "ei ne miehet osaa ilmaista itseään/tiedä miten kuuluu käyttäytyä" ja jutut ovat päättyneet entistä surkeammin omalta kannalta, koska jatkoin yhteydenpitoa ja tulkitsin, että miehen hiljaisuus tai vähäsanaisuus olisi normaalia :D No ei ole.

Että metsään se nykyisin menee, tulkitsi miehiä miten  päin halusi.

Vierailija
79/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-63

Eiköhän se tuoda siksi, että voidaan pestää hampaat jos tuolla ollaan. Maksaa euron kappale, joten noita kyllä voi jakaa useampaakin kylppäriin yhtäaikaa.

Vierailija
80/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se yleensä menee. Itsevarmat sananikkarit ja naistennaurattajat ovat niitä miehiä, joihin ei kannata haksahtaa jos parisuhdetta haluaa. Itse tunnistan nämä miehet kaukaa, mutta ei sitä ole helppo sanoiksi pukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi