Nettideitti-pettymys taas
Hehkutinkin tänne kuukausi sittenn kuinka kaikki oli ihanaa ja olin ihan inlooove.
Tulin kertomaan, että tuo kuukauden huuma oli oikein ihanaa . Mutta se loppui viikko sitten.
Sinänsä jännää, että miehen ei sitä edes tarvinnut sanoa kun vaistoni sen kertoi että on viimeinen kerta kun hänen luonasn yövyn. Ja näinhän se oli. Häntä alkoi ahdistamaan eikä ollut valmis uuteen suhteeseen. Mä luulen että taustalla on muuta.
Menee taas hetki että saa itsensä kasattua!
Kommentit (157)
Tää mun tapailemani mies oli ainakin kaukana alfauroosta. Hintelä, tosi vanhan ja kurttuisen näköinen, epävarma, pieni muna jota ei saanut millään pystyyn, aivan liian laiha, luut törrötti. Mutta sen lisäksi hän oli huomaavainen, herkkä, älykäs, hyvä isä lapsilleen sekä mun mielestä juuri mulle sopiva mies.
Varmasti kovin ahdistaa ja ei pysty syvempään, mutta AP muista vika ei ole sinussa vaan minussa. Illalla vihreä palaa taas ja uutta kalaa koukkuun!
Tervetuloa nettideiteille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No me nähdään vielä kerran. Lupas tulla vaikka järkevää selitystä ei osaa antaa..jospa siitä jotain sais irti. Ap
Mitä sinä sillä selityksellä teet? Varsinkin jos mies sanoo, ettei hänellä ole sellaista. Usein itselläni ainakin tulee olo, ettei ihminen vaan ole minulle sopiva. Jokin on vierasta, hankalaa, vaikeeta, ei herätä luottamusta tai kiinnostusta. Liian innokkaat, takertuvat ahdistaa ja jos koittaa hakea rauhallisempaa tahtia, niin sellaiset takertuu vielä enemmän. Silloin itse ainakin lopetan siihen, vaikka suhteella olisikin ollut jotain potentiaalia. Kyselyt muista ihmisistä (pillun hajusta huulilla?) tutustumisvaiheessa on täysin epäoleellisia ja tyhmiä. Miksei vain luottaisi siihen, että kyllä se suhde onnistuu jos on onnistuakseen ja silloin kaikki muut ihmiset karsiutuu pois?
No mun mielestä ihan kiva nähdä vielä. Saanpahan sanotuksi että tykkäsin aidosti ja oli mukava kuukausi ;)
Sanoo että on hänen päänsä sisällä oleva juttu ja mä oon siihen syytön. Voihan siellä mennrisyyden mörköt pyöriä päässä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Nettideittailu ei vaan toimi, tai toimii hyvin harvoin. Koko juttu alkaa ihan väärästä päästä eli ensin kirjoitellaan ajatuksista ja luodaan mielikuva ihmisestä. Usein kivasti kirjoittavassa ihmisessä haluaa nähdä juuri sen miehen/naisen, jota on etsinyt, ja odotukset ovat korkealla. Päässä alkaa jo rullata rakkaustarina ja toisen viestit herättävät samanlaisia tunteita kuin ihastuneena. Sitten tavataan ja kemiat eivät kohtaakaan. Nyt en tarkoita, että ulkonäkö ei olisi riittävän hyvä, vaikka usein sekin on pettymys kun mielikuvissa on se valokuvassa nähty ihminen (ja valokuva näyttää vain parhaat puolet) vaan sitä, että kokonaisuus on ihan erilainen kuin on kuvitellut. Koska toinen on kuitenkin kirjoitellut kivasti, niin yritetään ihastua. Todellisuudessa juuri ne oikean ihastumisen herättämät hormonaaliset reaktiot jäävät uupumaan ja kyse on pikemmin tyytymisestä. Ja kun sitten tiedetään kuinka helppoa netin kautta on löytää uusia potentiaalisia kumppaneita, niin ei ole mitään tarvetta oikeasti sitoutua katsomaan voisiko juttu kuitenkin toimia. EI sillä, että niin kannattaisi tehdäkään, koska jos ei oikeasti ihastu niin miksi yrittää kehittää suhdetta vain suhteen vuoksi.
Tää on ihan totta. Mutta jos tiedostaa ylläolevan, niin voi silti onnistua. Jos tyyppi oikeasti tuntuu mukavalta ja ei nyt mitään oksennusreaktiota ulkonäöltään herätä, niin tapaa pari kolme kertaa. Käy vaikka keilaamassa tai jotain. Se ihastuminen nimittäin voi tulla viiveelläkin vaikka ensitapaaminen olisikin pettymys.
Mä en ainakaan edes pysty ihastumaan heti, koska itselleni teot kertovat ihmisestä enemmän kuin pinnalliset asiat. Haluaisin löytää hyvän parisuhteen, ja sellaiset piirteet kuin huomaavaisuus, huolehtivaisuus ja luotettavuus merkitsevät itselleni paljon. Sellaisia asioita ei voi heti ekoilla treffeillä todeta vaan pitää tutustua toiseen paremmin. Olen toki ihastunut miehiin myös ulkonäön ja olemuksen perusteella, mutta jos heistä ei ole löytynyt muuta, en ole heistä ollut kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hop kirjoitti:
Miehille on kyllä aika tyypillistä se, että ne on aluksi tosi kiinnostuneen oloisia, huomaavaisia, pommittaa viesteillä ja puheluilla yms, mutta sitten noin kuukauden kuluttua kiinnostus loppuu kuin seinään. Itsellä taas menee toisinpäin, kuukausi on minimiaika sille, että minussa heräisi mitään kiinnostusta. Siinä ajassa oppii jo vähän tuntemaan toista ja arvioimaan, olisiko siinä aineiksia pidempään suhteeseen.
Onko? Olen aina ajatellut, että olen vain naisena itse niin mielenkiinnoton, että miehet ovat juuri sen kk aikana todenneet etten olekaan sopiva. Vaikka kuinka intensiivinen kiinnostus olisi ollut, ollaan yhteydessä jatkuvasti, nähdään, suunnitellaan yhteistä - jopa 6 kk päästä tapahtuvia juttuja, jne. Ja yhtäkkiä miehen mielenkiinto: puf, savuna ilmaan.
Sitä ihan ihmettelee, että mikä oli "se juttu" joka sai miehen kiinnostuksen loppumaan kuin seinään. Etenkin kun itselläkin tunteet vahvistuu hitaammin ajan kuluessa enkä koe, että käytökseni muuttuisi nyt niin lyhyen ajan sisällä kuin kk merkittävästi.Tämä onkin joidenkin miesten kanssa niin outoa. Luulisi, että mies jarruttelisi alusta asti, jos ei kiinnostusta tunnu olevan. Silloin se jutun loppuminenkaan ei olisi niin hämmentävää. Mutta kun nämä useimmiten suunnittelevat näitä lomamatkoja ja esittelevät jopa perheelleen jne, niin tulee mieleen, että jokin "juttu" siinä täytyy olla, että se kiinnostus lopahtaa.
Olen tullut siihen tulokseen, että ne seksin vonkaajat ovat kyllä ihmisinä jotenkin reilumpia, kun kertovat heti, mikä on pelin henki, eivätkä anna ymmärtää liikoja.
Itselläni oli kaksi tapailua peräjälkeen, joissa molemmissa mies itse (!) ehdotti yhteistä lomamatkaa ja toinen ehti esitellä minut jo vanhemmilleen tuossa lyhyessä ajassa. Ja sitten kummankin kohdalla kiinnostus loppui ns. yhtä lyhyeen mitä alkoikin.
En ole tiennyt, että muutkin naiset kokevat näitä omituisia ehdotuksia, sillä olen kaveripiiristäni ainoa nainen, jolle tuollaisia on höpisty... En vain itse tunnu löytävän kuin kiireellä eteneviä kuumakalleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nettideittailu ei vaan toimi, tai toimii hyvin harvoin. Koko juttu alkaa ihan väärästä päästä eli ensin kirjoitellaan ajatuksista ja luodaan mielikuva ihmisestä. Usein kivasti kirjoittavassa ihmisessä haluaa nähdä juuri sen miehen/naisen, jota on etsinyt, ja odotukset ovat korkealla. Päässä alkaa jo rullata rakkaustarina ja toisen viestit herättävät samanlaisia tunteita kuin ihastuneena. Sitten tavataan ja kemiat eivät kohtaakaan. Nyt en tarkoita, että ulkonäkö ei olisi riittävän hyvä, vaikka usein sekin on pettymys kun mielikuvissa on se valokuvassa nähty ihminen (ja valokuva näyttää vain parhaat puolet) vaan sitä, että kokonaisuus on ihan erilainen kuin on kuvitellut. Koska toinen on kuitenkin kirjoitellut kivasti, niin yritetään ihastua. Todellisuudessa juuri ne oikean ihastumisen herättämät hormonaaliset reaktiot jäävät uupumaan ja kyse on pikemmin tyytymisestä. Ja kun sitten tiedetään kuinka helppoa netin kautta on löytää uusia potentiaalisia kumppaneita, niin ei ole mitään tarvetta oikeasti sitoutua katsomaan voisiko juttu kuitenkin toimia. EI sillä, että niin kannattaisi tehdäkään, koska jos ei oikeasti ihastu niin miksi yrittää kehitt ää suhdetta vain suhteen vuoksi.
Tää on ihan totta. Mutta jos tiedostaa ylläolevan, niin voi silti onnistua. Jos tyyppi oikeasti tuntuu mukavalta ja ei nyt mitään oksennusreaktiota ulkonäöltään herätä, niin tapaa pari kolme kertaa. Käy vaikka keilaamassa tai jotain. Se ihastuminen nimittäin voi tulla viiveelläkin vaikka ensitapaaminen olisikin pettymys.
Me nähtiin aika nopsaan..tosi voimakas fyysinen kipinä...ehkä tässä mentiin liian lujaa. Mutta tulipa ainakin elettyä :)
Jatkossa seksiseuraa pitää varmaan hakea😦😑 baarista. Ap
Kuukauden suhde vaatii jonku päätöspalaverin :D Miten ikinä selviät, jos suhde sattuisi kestämään esim. 2,5 kk? =O
Jos olisin tapaillut miestä kk ja ei enää kuuluisi mitään saattaisin jossain vaiheessa ihmetellä minne se katos.. mut ei muuta. Itsekin saattaisin vaan lopettaa yhteydenpidon sen kummemin selvittämättä, 1 kk ei ole vielä edes tutustumisen alku...
Vierailija kirjoitti:
Kuukauden suhde vaatii jonku päätöspalaverin :D Miten ikinä selviät, jos suhde sattuisi kestämään esim. 2,5 kk? =O
Jos olisin tapaillut miestä kk ja ei enää kuuluisi mitään saattaisin jossain vaiheessa ihmetellä minne se katos.. mut ei muuta. Itsekin saattaisin vaan lopettaa yhteydenpidon sen kummemin selvittämättä, 1 kk ei ole vielä edes tutustumisen alku...
Joo näin on :) ehkä tykkään kuitenkin vielä niin siks haluun nähdä. Ap
Mulla ei johda nää deittailut mihinkään. Yleensä on mukava ensimmäinen tapaaminen ja sitten ehdotetaan viestillä uutta, mutta sitten haihdutaan jäljettömiin. Paras vaan antaa miesten edelleen katsella minua kaukaa, en enää ilmeisesti ole parisuhdemateriaalia. Onneksi sentään sain elää pitkän parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hop kirjoitti:
Miehille on kyllä aika tyypillistä se, että ne on aluksi tosi kiinnostuneen oloisia, huomaavaisia, pommittaa viesteillä ja puheluilla yms, mutta sitten noin kuukauden kuluttua kiinnostus loppuu kuin seinään. Itsellä taas menee toisinpäin, kuukausi on minimiaika sille, että minussa heräisi mitään kiinnostusta. Siinä ajassa oppii jo vähän tuntemaan toista ja arvioimaan, olisiko siinä aineiksia pidempään suhteeseen.
Onko? Olen aina ajatellut, että olen vain naisena itse niin mielenkiinnoton, että miehet ovat juuri sen kk aikana todenneet etten olekaan sopiva. Vaikka kuinka intensiivinen kiinnostus olisi ollut, ollaan yhteydessä jatkuvasti, nähdään, suunnitellaan yhteistä - jopa 6 kk päästä tapahtuvia juttuja, jne. Ja yhtäkkiä miehen mielenkiinto: puf, savuna ilmaan.
Sitä ihan ihmettelee, että mikä oli "se juttu" joka sai miehen kiinnostuksen loppumaan kuin seinään. Etenkin kun itselläkin tunteet vahvistuu hitaammin ajan kuluessa enkä koe, että käytökseni muuttuisi nyt niin lyhyen ajan sisällä kuin kk merkittävästi.Tämä onkin joidenkin miesten kanssa niin outoa. Luulisi, että mies jarruttelisi alusta asti, jos ei kiinnostusta tunnu olevan. Silloin se jutun loppuminenkaan ei olisi niin hämmentävää. Mutta kun nämä useimmiten suunnittelevat näitä lomamatkoja ja esittelevät jopa perheelleen jne, niin tulee mieleen, että jokin "juttu" siinä täytyy olla, että se kiinnostus lopahtaa.
Olen tullut siihen tulokseen, että ne seksin vonkaajat ovat kyllä ihmisinä jotenkin reilumpia, kun kertovat heti, mikä on pelin henki, eivätkä anna ymmärtää liikoja.Itselläni oli kaksi tapailua peräjälkeen, joissa molemmissa mies itse (!) ehdotti yhteistä lomamatkaa ja toinen ehti esitellä minut jo vanhemmilleen tuossa lyhyessä ajassa. Ja sitten kummankin kohdalla kiinnostus loppui ns. yhtä lyhyeen mitä alkoikin.
En ole tiennyt, että muutkin naiset kokevat näitä omituisia ehdotuksia, sillä olen kaveripiiristäni ainoa nainen, jolle tuollaisia on höpisty... En vain itse tunnu löytävän kuin kiireellä eteneviä kuumakalleja.
Just näitä kokemuksia on jäänyt nettideiteistä. Kovin on kiinnostusta ja suunnitelmaa ja tuodaan lahjoja ja kehutaan. Ilmeisesti miehille pelkkää ihmissuhdedominoa, joka kyllä murentaa itseluottamusta aika tehokkaasti.Varmaan joku täky tuokin, että haetaan pysyvää kumppania profiilissa ja sitten saadaan naiset uskomaan johonkin. Mihin?
Ja kuinkas kauan tässä on hyvä odotella, että jatkaa matkaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nettideittailu ei vaan toimi, tai toimii hyvin harvoin. Koko juttu alkaa ihan väärästä päästä eli ensin kirjoitellaan ajatuksista ja luodaan mielikuva ihmisestä. Usein kivasti kirjoittavassa ihmisessä haluaa nähdä juuri sen miehen/naisen, jota on etsinyt, ja odotukset ovat korkealla. Päässä alkaa jo rullata rakkaustarina ja toisen viestit herättävät samanlaisia tunteita kuin ihastuneena. Sitten tavataan ja kemiat eivät kohtaakaan. Nyt en tarkoita, että ulkonäkö ei olisi riittävän hyvä, vaikka usein sekin on pettymys kun mielikuvissa on se valokuvassa nähty ihminen (ja valokuva näyttää vain parhaat puolet) vaan sitä, että kokonaisuus on ihan erilainen kuin on kuvitellut. Koska toinen on kuitenkin kirjoitellut kivasti, niin yritetään ihastua. Todellisuudessa juuri ne oikean ihastumisen herättämät hormonaaliset reaktiot jäävät uupumaan ja kyse on pikemmin tyytymisestä. Ja kun sitten tiedetään kuinka helppoa netin kautta on löytää uusia potentiaalisia kumppaneita, niin ei ole mitään tarvetta oikeasti sitoutua katsomaan voisiko juttu kuitenkin toimia. EI sillä, että niin kannattaisi tehdäkään, koska jos ei oikeasti ihastu niin miksi yrittää kehittää suhdetta vain suhteen vuoksi.
Sain täältä ohjeen, että kannattaa tavata mahdollisimman pian sen viestittelijän kanssa. Se on totta. Tapaaminen kertoo kaiken oleellisen. Yhden kanssa tuli heti tuntu, etten halua enää pitää yhteyksiä, vaikka oli ihan kohtelias, siisti ja älykäs mies.Ei vaan herännyt mitään kiinnostusta ja silloin on parempi lopettaa kirjoittelukin, ettei anna turhia odotuksia. Toisen tapasin viime viikolla, se oli hyvä kohtaaminen. Harrastukset tosin eivät osu yksiin, mutta katsellaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen just saman kokenut ja samassa aikataulussa. Finito. Ei mitään yhteyksiä, vaan matka jatkuu. Tutustu uusiin ihmisiin, se on paras lääke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen just saman kokenut ja samassa aikataulussa. Finito. Ei mitään yhteyksiä, vaan matka jatkuu. Tutustu uusiin ihmisiin, se on paras lääke.
Komppaan tätä! Mulla on tästä asiasta niin paljon kokemusta, että lämmöllä suosittelen sua toimimaan juuri näin. Jos mies on kiinnostunut, sen kyllä huomaa. Senkin huomaa, jos sitä ei oikein kiinnosta.
Lyhyellä ajalla olen tapaillut kahta miestä. Aluksi viestejä pari viikkoa ja miehet ovat ylikiinnostuneita. Kun tavataan, ollaan edelleen kiinnostuneita pari päivää ja sitten loppuu. On näköjään ajanhukkaa ja itsensä pettämistä luottaa miehiin ainakin nettitreffien kautta. Ellei näköjään tosi elämässä onnistu kohtaamiset, onnistuu ne vielä vähemmän sähköisen tutustumisen avulla. Lohdullista se, että täällä on lisäkseni muita naisia, joilla samoja kokemuksia.
hop kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Komppaan tätä! Mulla on tästä asiasta niin paljon kokemusta, että lämmöllä suosittelen sua toimimaan juuri näin. Jos mies on kiinnostunut, sen kyllä huomaa. Senkin huomaa, jos sitä ei oikein kiinnosta.
Ja nyt keskity itseesi. Käy kampaajalla, osta uusia vaatteita ja tee pieni matka, käy sukulaisten luona ja etenkin lakkaa etsimästä yhtään mitään.
Sain täältä ohjeen, että kannattaa tavata mahdollisimman pian sen viestittelijän kanssa. Se on totta. Tapaaminen kertoo kaiken oleellisen. Yhden kanssa tuli heti tuntu, etten halua enää pitää yhteyksiä, vaikka oli ihan kohtelias, siisti ja älykäs mies.Ei vaan herännyt mitään kiinnostusta ja silloin on parempi lopettaa kirjoittelukin, ettei anna turhia odotuksia. Toisen tapasin viime viikolla, se oli hyvä kohtaaminen. Harrastukset tosin eivät osu yksiin, mutta katsellaan.
Minä en oikein ymmärrä tuota, että miten harrastusten yhteen osumattomuus olisi jotenkin negatiivinen asia? Minusta olisi mahtavaa jos nainen harrastaisi jotain, jota en ole itse koskaan edes kokeillut, koska voisin sitten opetella uutta juttua hänen kanssaan. Kovin olisi tylsää jos hänellä olisi samata harrastukset kuin minulla. Tämä tietenkin edellyttää, että ihmisellä on kiinnostusta kokeilla uusia asioita, joka on muuten ehdoton edellytys naiselta, jonka kanssa parisuhteeseen lähden. En jaksa enää toista suhdetta, jossa minä haluan tehdä kaikkea, mutta nainen ei ole koskaan haluakas lähtemään mukaan.
Mun kohdalla mies ei kiinnostunut seksistä ollenkaan ja ilmeisesti olikin toinen nainen kiinnostuksen kohteena. Liehitteli, lahjoi, lupaili matkoja ja lopulta yksioikosesti häipyi. Nyt somessa viestii seksi-aiheisilla jutuilla.
Mä luulen että unohdan nettideittailun ja keskityn hetkeen noin muuten. Ap