Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideitti-pettymys taas

Vierailija
26.03.2016 |

Hehkutinkin tänne kuukausi sittenn kuinka kaikki oli ihanaa ja olin ihan inlooove.

Tulin kertomaan, että tuo kuukauden huuma oli oikein ihanaa . Mutta se loppui viikko sitten.

Sinänsä jännää, että miehen ei sitä edes tarvinnut sanoa kun vaistoni sen kertoi että on viimeinen kerta kun hänen luonasn yövyn. Ja näinhän se oli. Häntä alkoi ahdistamaan eikä ollut valmis uuteen suhteeseen. Mä luulen että taustalla on muuta.

Menee taas hetki että saa itsensä kasattua!

Kommentit (157)

Vierailija
21/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille on kyllä aika tyypillistä se, että ne on aluksi tosi kiinnostuneen oloisia, huomaavaisia, pommittaa viesteillä ja puheluilla yms, mutta sitten noin kuukauden kuluttua kiinnostus loppuu kuin seinään. Itsellä taas menee toisinpäin, kuukausi on minimiaika sille, että minussa heräisi mitään kiinnostusta. Siinä ajassa oppii jo vähän tuntemaan toista ja arvioimaan, olisiko siinä aineiksia pidempään suhteeseen.

Vierailija
22/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hop kirjoitti:

Miehille on kyllä aika tyypillistä se, että ne on aluksi tosi kiinnostuneen oloisia, huomaavaisia, pommittaa viesteillä ja puheluilla yms, mutta sitten noin kuukauden kuluttua kiinnostus loppuu kuin seinään. Itsellä taas menee toisinpäin, kuukausi on minimiaika sille, että minussa heräisi mitään kiinnostusta. Siinä ajassa oppii jo vähän tuntemaan toista ja arvioimaan, olisiko siinä aineiksia pidempään suhteeseen.

Onko? Olen aina ajatellut, että olen vain naisena itse niin mielenkiinnoton, että miehet ovat juuri sen kk aikana todenneet etten olekaan sopiva. Vaikka kuinka intensiivinen kiinnostus olisi ollut, ollaan yhteydessä jatkuvasti, nähdään, suunnitellaan yhteistä - jopa 6 kk päästä tapahtuvia juttuja, jne. Ja yhtäkkiä miehen mielenkiinto: puf, savuna ilmaan.

Sitä ihan ihmettelee, että mikä oli "se juttu" joka sai miehen kiinnostuksen loppumaan kuin seinään. Etenkin kun itselläkin tunteet vahvistuu hitaammin ajan kuluessa enkä koe, että käytökseni muuttuisi nyt niin lyhyen ajan sisällä kuin kk merkittävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin pari kuukautta sitten miehen, josta en itse ollut alkuun niin kiinnostunut, mutta hän oli koko ajan mun kimpussa ja suunnitteli ihastuneen näköisenä yhteistä lomaa toukokuussa yms yms... jätti tarkoituksella mun luokse oman hammasharjansa ja pyyhkeenkin. Mutta sitten... yhtäkkiä homma lopahti, yhteydenottoja tuli harvemmin ja huomasin heti, ettei kiinnosta enää. Sitten hän jo sanoikin, ettei halua nyt mitään vakavaa suhdetta. Pakko myöntää, että luotto miehiin alkaa mennä. Ja en usko, että tää ilmiö johtuu luonteesta yms, luulen että siinä on kyse kuitenkin pinnallisemmista asioista.

Vierailija
24/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tää kiinnostuksen lopahtaminen tapahtuu yleensä siinä vaiheessa, kun itseäni on alkanut mies vähän kiinnostaa ja olen osoittanut sen esimerkiksi soittamalla hänelle joskus tms.

Vierailija
25/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hop kirjoitti:

Mä tapasin pari kuukautta sitten miehen, josta en itse ollut alkuun niin kiinnostunut, mutta hän oli koko ajan mun kimpussa ja suunnitteli ihastuneen näköisenä yhteistä lomaa toukokuussa yms yms... jätti tarkoituksella mun luokse oman hammasharjansa ja pyyhkeenkin. Mutta sitten... yhtäkkiä homma lopahti, yhteydenottoja tuli harvemmin ja huomasin heti, ettei kiinnosta enää. Sitten hän jo sanoikin, ettei halua nyt mitään vakavaa suhdetta. Pakko myöntää, että luotto miehiin alkaa mennä. Ja en usko, että tää ilmiö johtuu luonteesta yms, luulen että siinä on kyse kuitenkin pinnallisemmista asioista.

Joo, kyllä sitä ihmettelee kun mies itse ehdottelee yhteisiä lomamatkoja ja muita yhteisiä juttuja vaikka keikkoja, jonne lähdettäisiin - alle kk tuntemisen jälkeen. Sitten lopulta mies itse on se, joka sanoo ettei haluakaan suhdetta.

Jää inhottava olo, että se oli vain pelaamista, jolla saa naisen mielenkiinnon nousemaan ja jääkin itse ihastuneena ja pettyneenä tilanteeseen. Minä juuri haluaisin ottaa asiat hitaasti enkä koskaan ehdottaisi parin vkon tuntemisen jälkeen vielä mitään tuollaista...

Vierailija
26/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me nähdään vielä kerran. Lupas tulla vaikka järkevää selitystä ei osaa antaa..jospa siitä jotain sais irti. Ap

Vierailija
27/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hop kirjoitti:

Joo, kyllä sitä ihmettelee kun mies itse ehdottelee yhteisiä lomamatkoja ja muita yhteisiä juttuja vaikka keikkoja, jonne lähdettäisiin - alle kk tuntemisen jälkeen. Sitten lopulta mies itse on se, joka sanoo ettei haluakaan suhdetta.

Jää inhottava olo, että se oli vain pelaamista, jolla saa naisen mielenkiinnon nousemaan ja jääkin itse ihastuneena ja pettyneenä tilanteeseen. Minä juuri haluaisin ottaa asiat hitaasti enkä koskaan ehdottaisi parin vkon tuntemisen jälkeen vielä mitään tuollaista...

Joo tääki suunnitteli jo ulkomaanmatkaa ;D ap

Vierailija
28/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksella sanoisin, ettei kannata uskoa mitään selityksiä, kuten "erosta on vasta niin lyhyt aika", "pitää ajatella lapsiakin", "haluan edetä hitaasti", "jatketaan vaan tapailua ja katsotaan, mitä tästä syntyy" yms yms. Noi on juuri niitä lauseita, joilla mies osoittaa, ettei sitä vaan kiinnosta riittävästi. Fiksu nainen sanoo tässä kohdassa, että tällainen suhde ei riitä mulle ja lähtee toiseen suuntaan.

Vierailija
29/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hop kirjoitti:

Mun kokemuksella sanoisin, ettei kannata uskoa mitään selityksiä, kuten "erosta on vasta niin lyhyt aika", "pitää ajatella lapsiakin", "haluan edetä hitaasti", "jatketaan vaan tapailua ja katsotaan, mitä tästä syntyy" yms yms. Noi on juuri niitä lauseita, joilla mies osoittaa, ettei sitä vaan kiinnosta riittävästi. Fiksu nainen sanoo tässä kohdassa, että tällainen suhde ei riitä mulle ja lähtee toiseen suuntaan.

Juuri näin.

Vierailija
30/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailu ei vaan toimi, tai toimii hyvin harvoin. Koko juttu alkaa ihan väärästä päästä eli ensin kirjoitellaan ajatuksista ja luodaan mielikuva ihmisestä. Usein kivasti kirjoittavassa ihmisessä haluaa nähdä juuri sen miehen/naisen, jota on etsinyt, ja odotukset ovat korkealla. Päässä alkaa jo rullata rakkaustarina ja toisen viestit herättävät samanlaisia tunteita kuin ihastuneena. Sitten tavataan ja kemiat eivät kohtaakaan. Nyt en tarkoita, että ulkonäkö ei olisi riittävän hyvä, vaikka usein sekin on pettymys kun mielikuvissa on se valokuvassa nähty ihminen (ja valokuva näyttää vain parhaat puolet) vaan sitä, että kokonaisuus on ihan erilainen kuin on kuvitellut. Koska toinen on kuitenkin kirjoitellut kivasti, niin yritetään ihastua. Todellisuudessa juuri ne oikean ihastumisen herättämät hormonaaliset reaktiot jäävät uupumaan ja kyse on pikemmin tyytymisestä. Ja kun sitten tiedetään kuinka helppoa netin kautta on löytää uusia potentiaalisia kumppaneita, niin ei ole mitään tarvetta oikeasti sitoutua katsomaan voisiko juttu kuitenkin toimia. EI sillä, että niin kannattaisi tehdäkään, koska jos ei oikeasti ihastu niin miksi yrittää kehittää suhdetta vain suhteen vuoksi.

Vierailija
31/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No me nähdään vielä kerran. Lupas tulla vaikka järkevää selitystä ei osaa antaa..jospa siitä jotain sais irti. Ap

Mitä sinä hänestä vielä haluat "saada irti"? Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta ja jätät vain itsestäsi anelevan ja alistuneen muiston. Olisit mieluummin sellainen nainen, josta hän saattaisi joskus vielä miettiä, että taisi olla virhe päästää hänet menemään eli kohauta olkapäitäsi ja esitä suhtautuvasi eroon kepein mielin, koska tiedät olevasi nainen jolle riittää kyllä vientiä.

Vierailija
32/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä hänestä vielä haluat "saada irti"? Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta ja jätät vain itsestäsi anelevan ja alistuneen muiston. Olisit mieluummin sellainen nainen, josta hän saattaisi joskus vielä miettiä, että taisi olla virhe päästää hänet menemään eli kohauta olkapäitäsi ja esitä suhtautuvasi eroon kepein mielin, koska tiedät olevasi nainen jolle riittää kyllä vientiä.

Siis ihan vaan avata sen mielen koukeroita. Ja sitten kun eron hetki koittaa sanoa: "en halua että otat enää koskaan yhteyttä" ap

Vierailija
33/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alphamies sai pillunsa. Sitten kiinnostus loppui ja seuraavan reiän pariin.

Vierailija
34/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että sä hukkaat nyt aikaasi siihen mieheen. Nyt kannattaisi rauhoittua, yrittää keksiä jotain muuta ajateltavaa ja miettiä, mikä sulle itsellesi on tässä tilanteessa parasta.

Vierailija
35/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hänestä teki alfamiehen? En ole huomannut aloittajan edes isommin häntä kuvailleen tässä ketjussa. Vai onko kuka tahansa mies alfamies, jos saa pillua? Eli lassukastakin tulee alfa kun vaan vaivautuu iskemään naisen ja harrastamaan seksiä hänen kanssaan?

Vierailija
36/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hop kirjoitti:

Onko? Olen aina ajatellut, että olen vain naisena itse niin mielenkiinnoton, että miehet ovat juuri sen kk aikana todenneet etten olekaan sopiva. Vaikka kuinka intensiivinen kiinnostus olisi ollut, ollaan yhteydessä jatkuvasti, nähdään, suunnitellaan yhteistä - jopa 6 kk päästä tapahtuvia juttuja, jne. Ja yhtäkkiä miehen mielenkiinto: puf, savuna ilmaan.

Sitä ihan ihmettelee, että mikä oli "se juttu" joka sai miehen kiinnostuksen loppumaan kuin seinään. Etenkin kun itselläkin tunteet vahvistuu hitaammin ajan kuluessa enkä koe, että käytökseni muuttuisi nyt niin lyhyen ajan sisällä kuin kk merkittävästi.

Tämä onkin joidenkin miesten kanssa niin outoa. Luulisi, että mies jarruttelisi alusta asti, jos ei kiinnostusta tunnu olevan. Silloin se jutun loppuminenkaan ei olisi niin hämmentävää. Mutta kun nämä useimmiten suunnittelevat näitä lomamatkoja ja esittelevät jopa perheelleen jne, niin tulee mieleen, että jokin "juttu" siinä täytyy olla, että se kiinnostus lopahtaa.

Olen tullut siihen tulokseen, että ne seksin vonkaajat ovat kyllä ihmisinä jotenkin reilumpia, kun kertovat heti, mikä on pelin henki, eivätkä anna ymmärtää liikoja.

Vierailija
37/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö tässä nyt iloita, että on päässyt pienimunaisesta eroon ap

Vierailija
38/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hänestä teki alfamiehen? En ole huomannut aloittajan edes isommin häntä kuvailleen tässä ketjussa. Vai onko kuka tahansa mies alfamies, jos saa pillua? Eli lassukastakin tulee alfa kun vaan vaivautuu iskemään naisen ja harrastamaan seksiä hänen kanssaan?

Kyllä. Jos mies saa sausage-fest tilassa olevasta ympäristöstä pillua hän on jos ei nyt alphamies niin ainakin yläluokkaan kuuluva. Ja nettideitti on pahempi sausage-fest kuin yökerho kello kolmen jälkeen. 

Vierailija
39/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan vaan avata sen mielen koukeroita. Ja sitten kun eron hetki koittaa sanoa: "en halua että otat enää koskaan yhteyttä" ap

Et hyödy mitään miehen "mielen koukeroiden" avaamisesta, koska todennäköisesti sellaisia ei edes ole. Mies tutustui sinuun kuukauden ajan ja totesi, ettei ole kiinnostunut enemmästä. Ei siinä ole sen kummempaa, eikä miehellä tarvitse olla mitään erityistä syytä miksei ole kiinnostunut. Sama pätisi jos tilanne olisi toisinpäin. Ette saa kumpikaan selittelyistä sen parempaa mieltä. Ja tuo loppu-ukaasi kuulostaa todella katkeralta. Ymmärrän, että sinua harmittaa, mutta kuukauden jälkeen ette ole kumpikaan kovin tilivelvollisia. Anna mennä ja suuntaa katse tulevaan.

Vierailija
40/157 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä sillä selityksellä teet? Varsinkin jos mies sanoo, ettei hänellä ole sellaista. Usein itselläni ainakin tulee olo, ettei ihminen vaan ole minulle sopiva. Jokin on vierasta, hankalaa, vaikeeta, ei herätä luottamusta tai kiinnostusta. Liian innokkaat, takertuvat ahdistaa ja jos koittaa hakea rauhallisempaa tahtia, niin sellaiset takertuu vielä enemmän. Silloin itse ainakin lopetan siihen, vaikka suhteella olisikin ollut jotain potentiaalia. Kyselyt muista ihmisistä (pillun hajusta huulilla?) tutustumisvaiheessa on täysin epäoleellisia ja tyhmiä. Miksei vain luottaisi siihen, että kyllä se suhde onnistuu jos on onnistuakseen ja silloin kaikki muut ihmiset karsiutuu pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme