Missä iässä ulkoiset häpyhuulet oikein rupsahtaa? (turhis)
Siis oma häpykumpu ja ulkoiset häppärit on vielä ihan pulleat lasten saamisesta huolimatta, mutta huhujen mukaan tämäKIN tulee vielä muuttumaan iän myötä? Milloin? Vaihdevuosien myötä? Voi jeesus varjele sitä vähää mitä toosastani on enää jäljellä...
Kommentit (82)
Pimpula muuttuu takaisin samanlaiseksi kuin pikkutytöllä. Ei sen pahempaa. Ensin tulee kalju läiskä keskelle, sitten alkaa värkki kutistua. Palstan äijät tuskin pysyvät housuissaan tätä miettiessä. Katsokaa uusin silmin seitsenkymppisiä ja vanhempia.
En tiedä...muuta kuin sen, että lihavuuteni muuttanut niitä pulleammiksi, josta en tykkää.
25 vuoden käytön jälkeen rupsahtavat. Kun ei ole käytetty, eivät rupsahda. Näin voi myös päätellä onko nainen ollut antelias vai pihtari.
Vierailija kirjoitti:
No mulla on aina ollu aika kookkaat ulommat häppärit ja nyt kun ikää viiskyt ni onhan ne vähä lerpahtanu :(
Isot on kaikkein parhaimmat ja kauneimmat😍
M45
Oon itse 31 ja säikähdin kun lähetin poikaystävälle kuvaa värkistäni.
Sehän vanhenee! Tuntuu että on rupsahtanut ja ryppyinen, ei varmana ollu kymmenen vuotta sitten noin kuivan näköinen :S
Onneks ei tarviii itse katsella!
niillä joilla on outie, (isot sisemmät häpärit) niin niillä rupsahtaa ulkoisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Oon itse 31 ja säikähdin kun lähetin poikaystävälle kuvaa värkistäni.
Sehän vanhenee! Tuntuu että on rupsahtanut ja ryppyinen, ei varmana ollu kymmenen vuotta sitten noin kuivan näköinen :S
Onneks ei tarviii itse katsella!
ei poikaystäväsikään siitä pidä
Meillä naisilla näitä huolia riittää😣 ainakin mitä ulkonäköön liittyy ;
On taikinaamaa,batwingsit selässä,lovehandels vyötäröllä,hamsterinpussit poskilla jne lista on piiiitkä. Miehet on kuin vanha viini;paranee vaan vanhetessaan😍😍😍😍
PS:kyllä tuo alakertakin saa uuden lempparinimen; 50 korvissa kyllä lepakonsiipiä muistuttaa KÄÄÄK
Juu, jotenkin 40v levahtaneet enemmän auki ja muuttuneet pulleista roikkuviksi, kollageeni kai niistäkin hävinnyt. Menen varmaan laittamaan niihin täyteainetta...
Hohhoh :D
Vilkaiskaapa niitä miestenne vanhenneita ruttukasseja... jos hekään eivätkäy kiristelemässä, ei me naisetkaan ressata.
Noin nelikymppisenä alkoi iho rypistyä ja rellottaa, ja väri tummentua. Tietynmallisissa alushousuissa näyttää kuin haarojen välissä roikkuisi kunnon vitjamunat.
Oon 42v lapseton ja minua on joskus vaivannut kun pimppa on vaan sellanen kapea pieni viiva. Mitään ei näy jos ei häpyhuulia levitä ihan kuin olisin joku tyttö vieläkin. No yksi kundikaveri on ollut mut siihen jäi.
Ei se ole se ikä, mikä aiheuttaa niiden rupsahdusta, vaan liiallinen tonkiminen, kaivaminen , viruttelu ja venyttely etc etc. Antakaa lerpsujen olla vähän aikaa rauhassa!
Genetiikasta taas kiinni. Jollain rupsahtaa jo nuorempana ja jollain säilyy hyvänä hautaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Genetiikasta taas kiinni. Jollain rupsahtaa jo nuorempana ja jollain säilyy hyvänä hautaan asti.
Totta. Olen keski- ikää lähestyvä ja omani on kuin miniruusu, jäätävän kaunis. Sori, omakehu...... jne.
Vierailija kirjoitti:
Ennen ne oli niinku jotenki "kiinni" mut sit nelikymppisenä ne vaan joteski levahti lurpsottamaan auki.
Onko sulla lapsia? Mulla kun tuo tapahtui jo ekan synnytyksen jälkeen alle kolmekymppisenä...
Olen 62 v eikä ole alapäälläni käynyt mitään muutosta. Ehkä sen takia että olen lapseton?
Vierailija kirjoitti:
Oon 42v lapseton ja minua on joskus vaivannut kun pimppa on vaan sellanen kapea pieni viiva. Mitään ei näy jos ei häpyhuulia levitä ihan kuin olisin joku tyttö vieläkin. No yksi kundikaveri on ollut mut siihen jäi.
7 vuotta vanha aloitus
3 lasta synnyttänyt..ikää 37 ja siro pieni viiva mun pimppini . Et eiköhän nuo pimpulatkin ole ihan yksilöllisiä.