Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä ulkoiset häpyhuulet oikein rupsahtaa? (turhis)

Vierailija
25.03.2016 |

Siis oma häpykumpu ja ulkoiset häppärit on vielä ihan pulleat lasten saamisesta huolimatta, mutta huhujen mukaan tämäKIN tulee vielä muuttumaan iän myötä? Milloin? Vaihdevuosien myötä? Voi jeesus varjele sitä vähää mitä toosastani on enää jäljellä...

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta synnyttänyt..ikää 37 ja siro pieni viiva mun pimppini . Et eiköhän nuo pimpulatkin ole ihan yksilöllisiä.

Vierailija
22/82 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpula muuttuu takaisin samanlaiseksi kuin pikkutytöllä. Ei sen pahempaa. Ensin tulee kalju läiskä keskelle, sitten alkaa värkki kutistua.  Palstan äijät tuskin pysyvät housuissaan tätä miettiessä. Katsokaa uusin silmin seitsenkymppisiä ja vanhempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä...muuta kuin sen, että lihavuuteni muuttanut niitä pulleammiksi, josta en tykkää.

Vierailija
24/82 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuoden käytön jälkeen rupsahtavat. Kun ei ole käytetty, eivät rupsahda. Näin voi myös päätellä onko nainen ollut antelias vai pihtari.

Vierailija
25/82 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on aina ollu aika kookkaat ulommat häppärit ja nyt kun ikää viiskyt ni onhan ne vähä lerpahtanu :(

Isot on kaikkein parhaimmat ja kauneimmat😍

M45

Vierailija
26/82 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse 31 ja säikähdin kun lähetin poikaystävälle kuvaa värkistäni.

Sehän vanhenee! Tuntuu että on rupsahtanut ja ryppyinen, ei varmana ollu kymmenen vuotta sitten noin kuivan näköinen :S

Onneks ei tarviii itse katsella!

Vierailija
27/82 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä joilla on outie, (isot sisemmät häpärit) niin niillä rupsahtaa ulkoisetkin.

Vierailija
28/82 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon itse 31 ja säikähdin kun lähetin poikaystävälle kuvaa värkistäni.

Sehän vanhenee! Tuntuu että on rupsahtanut ja ryppyinen, ei varmana ollu kymmenen vuotta sitten noin kuivan näköinen :S

Onneks ei tarviii itse katsella!

ei poikaystäväsikään siitä pidä

Vierailija
29/82 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naisilla näitä huolia riittää😣 ainakin mitä ulkonäköön liittyy ;

On taikinaamaa,batwingsit selässä,lovehandels vyötäröllä,hamsterinpussit poskilla jne lista on piiiitkä. Miehet on kuin vanha viini;paranee vaan vanhetessaan😍😍😍😍

PS:kyllä tuo alakertakin saa uuden lempparinimen; 50 korvissa kyllä lepakonsiipiä muistuttaa KÄÄÄK

Vierailija
30/82 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sieltä puutarhasta erotu.

Vierailija
31/82 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, jotenkin 40v levahtaneet enemmän auki ja muuttuneet pulleista roikkuviksi, kollageeni kai niistäkin hävinnyt. Menen varmaan laittamaan niihin täyteainetta...

Vierailija
32/82 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoh :D

Vilkaiskaapa niitä miestenne vanhenneita ruttukasseja... jos hekään eivätkäy kiristelemässä, ei me naisetkaan ressata.

Vierailija
33/82 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin nelikymppisenä alkoi iho rypistyä ja rellottaa, ja väri tummentua. Tietynmallisissa alushousuissa näyttää kuin haarojen välissä roikkuisi kunnon vitjamunat.

Vierailija
34/82 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 42v lapseton ja minua on joskus vaivannut kun pimppa on vaan sellanen kapea pieni viiva. Mitään ei näy jos ei häpyhuulia levitä ihan kuin olisin joku tyttö vieläkin. No yksi kundikaveri on ollut mut siihen jäi.

Vierailija
35/82 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole se ikä, mikä aiheuttaa niiden rupsahdusta, vaan liiallinen tonkiminen, kaivaminen , viruttelu ja venyttely etc etc. Antakaa lerpsujen olla vähän aikaa rauhassa!

Vierailija
36/82 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Genetiikasta taas kiinni. Jollain rupsahtaa jo nuorempana ja jollain säilyy hyvänä hautaan asti.

Vierailija
37/82 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Genetiikasta taas kiinni. Jollain rupsahtaa jo nuorempana ja jollain säilyy hyvänä hautaan asti.

Totta. Olen keski- ikää lähestyvä ja omani on kuin miniruusu, jäätävän kaunis. Sori, omakehu...... jne.

Vierailija
38/82 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen ne oli niinku jotenki "kiinni" mut sit nelikymppisenä ne vaan joteski levahti lurpsottamaan auki.

Onko sulla lapsia? Mulla kun tuo tapahtui jo ekan synnytyksen jälkeen alle kolmekymppisenä...

Vierailija
39/82 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 62 v eikä ole alapäälläni käynyt mitään muutosta. Ehkä sen takia että olen lapseton?

Vierailija
40/82 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 42v lapseton ja minua on joskus vaivannut kun pimppa on vaan sellanen kapea pieni viiva. Mitään ei näy jos ei häpyhuulia levitä ihan kuin olisin joku tyttö vieläkin. No yksi kundikaveri on ollut mut siihen jäi.

7 vuotta vanha aloitus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi