Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä ulkoiset häpyhuulet oikein rupsahtaa? (turhis)

Vierailija
25.03.2016 |

Siis oma häpykumpu ja ulkoiset häppärit on vielä ihan pulleat lasten saamisesta huolimatta, mutta huhujen mukaan tämäKIN tulee vielä muuttumaan iän myötä? Milloin? Vaihdevuosien myötä? Voi jeesus varjele sitä vähää mitä toosastani on enää jäljellä...

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi 40 ja 50 ikävuoden välissä. Mulla oli nuorena sellainen aika pullea häpykumpu ja ulkoiset häpyhuulet, mutta iän myötä sitten rasvat on lähtenyt sieltä, ja iho on jäänyt ryppyiseksi ja veltoksi, samaan tapaan kuin paljon laihduttaneilla joskus jää roikkuva pussukoita ryppyistä ihoa jäljelle kun sen sisältä rasvat tyhjenee. Lisäksi karvoja ei enää juurikaan kasva, ihan muutama harva piikkisuora vaalea haiven siellä ja täällä. Onpa helppo ajella :D 

Vierailija
42/82 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa noin pienet ongelmat kuin sulla ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 42v lapseton ja minua on joskus vaivannut kun pimppa on vaan sellanen kapea pieni viiva. Mitään ei näy jos ei häpyhuulia levitä ihan kuin olisin joku tyttö vieläkin. No yksi kundikaveri on ollut mut siihen jäi.

Useimmillehan miehille tuo ns. viivapillu on se halutuin malli, joten ei mitään syytä sitä hävetä.

Vierailija
44/82 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 lasta synnyttänyt..ikää 37 ja siro pieni viiva mun pimppini . Et eiköhän nuo pimpulatkin ole ihan yksilöllisiä.

Sektiolla synnyttänyt?

Vierailija
45/82 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tietämättä huomasin vaimollani vastaavan muutoksen vaihdevuosien tienoilla. . Siis viiva kuten aina ennenkin, kaunis ja hyvin toimiva (sopivalla voiteluaineella) mutta hauskan näköinen "pyöreäposkisuus" on  kadonnut. Ilokseni takaapäin näyttää yhtä kivalta kuin ennenkin. Vain edestäpäin tuntuu että "posket" ovat tasoittuneet vähän. Älkää mammat säikkykö tätä muutosta, ei se mitenkään repsotttamaan rupea. .  

Vierailija
46/82 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 42v lapseton ja minua on joskus vaivannut kun pimppa on vaan sellanen kapea pieni viiva. Mitään ei näy jos ei häpyhuulia levitä ihan kuin olisin joku tyttö vieläkin. No yksi kundikaveri on ollut mut siihen jäi.

7 vuotta vanha aloitus

Eli säilyykö nykyisin parempana vai onko muutosta havaittavissa?  Näkyykö etenevä ilmastonmuutos häpyhuulissa?

Vierailija
47/82 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen ne oli niinku jotenki "kiinni" mut sit nelikymppisenä ne vaan joteski levahti lurpsottamaan auki.

Joo tuota samaa oon huomannut, eli esim. nytkin kun istun tässä jalat harallaan verkkareissa, pilde ei tavallaan pysy kiinni. Ällöä.

Siis jos työntäs sormen suoraan edestä sinne niin se menis, olis niinku valmiiksi auki sitä varten?

Sitten toinen kysymys, miten on kosteutta, riittääkö sitä vai pitäskö ensin nuolla lipsuttaa?

Et ole koskaan pimppaa ilmeisesti nähnyt kun et ymmärtänyt mistä puhe. vai joku hahmotushäiriöheikkolahjaisuus?

Vierailija
48/82 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusupimppa on parempi kuin viivapimppa! Onhan se aika ihanaa vähän nuolaista kun sieltä hampurilaisen välistä näkyy vähän täytteitäkin...

Vierailija
49/82 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Olen vaihdevuosissa 54v ja ei ole toosa mitenkään lerpsahtanut. Ja 2 lastakin olen saanut. Häppärit ym ihan ok. Ihokaan ei ole paljoa tummunut koska olen niin vaalea ja ei ole pigmenttiä. En myöskään rusketu auringossa. En käytä hormonikorvaushoitoa. Käytän Vagisania ja rasvaan myös alakerran ihoa. Ihan on siellä "pullea" tunne. No saa nähdä kuinka muuttuu jos saa vanhaksi elää.. 

Vierailija
50/82 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on aina ollu aika kookkaat ulommat häppärit ja nyt kun ikää viiskyt ni onhan ne vähä lerpahtanu :(

höpsis, kookkaammat on kauniimmat

M50

Vierailija
51/82 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, nyt on kyllä elämää suurempi murhe tulella.

Vierailija
52/82 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä huomannut mitään muutosta. Ikää on 50+.

Vierailija
53/82 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aika kiihottavaa luettavaa.

Vierailija
54/82 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pillu varmaan pulleana pysyy jos on muutenkin pullea.

Vierailija
55/82 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Tuntoherkkyydelle ei käy mitään joten aivan sama

Vierailija
56/82 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuossa juuri tutkii pimppaani, niin sisältä kuin ulkoakin päin. Tunnustelee sormin ja kielellä. Arvosanaksi saan 9,5 - ei paha. Täytyypä kiittää häntä jotenkin...

Vierailija
57/82 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei mulla ole mitään erityistä tapahtunut.. Ihan samalta Io näyttää kuin nuorempana. No, karvat ovat vähän haalistuneet.N55

Vierailija
58/82 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tuossa juuri tutkii pimppaani, niin sisältä kuin ulkoakin päin. Tunnustelee sormin ja kielellä. Arvosanaksi saan 9,5 - ei paha. Täytyypä kiittää häntä jotenkin...

Mäkin luen aina vauvapalstaa kun mies hyväilee mun pimppaa. 

Vierailija
59/82 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 56 vuotta ja simpukka on yhtä simpukka kuin ennenkin Eli viivani ei ole muuttunut mihinkään suuntaan. Eikä muuten muuttunut, siskollani, Äidilläni, Mummillani tai isomummillakaan. Tietysti rasvakudos vähenee, Mutta ei meidän kylän piirakasta mikään ammota, tursota tai roiku. Kokemusta ja näkemystä on koko suvun naisista-loppuun asti-. -viiva pysyy kuosissaan loppuun  Saakka ja toisen mallisista ei sitten olekaan mitään kokemusta.

Vierailija
60/82 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmillehan miehille tuo ns. viivapillu on se halutuin malli, joten ei mitään syytä sitä hävetä.

Ylilaudan inniepakottaja, oikein hyvää iltaa sinullekin 😘

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi