Missä iässä ulkoiset häpyhuulet oikein rupsahtaa? (turhis)
Siis oma häpykumpu ja ulkoiset häppärit on vielä ihan pulleat lasten saamisesta huolimatta, mutta huhujen mukaan tämäKIN tulee vielä muuttumaan iän myötä? Milloin? Vaihdevuosien myötä? Voi jeesus varjele sitä vähää mitä toosastani on enää jäljellä...
Kommentit (82)
Esiäitien häppärit olivat kai tässä esimerkki siitä, että eivät ole rupsahtaaneet missään iässä. Mutta kyllä noin nätillä perinnöllä sietääkin päteä. 😋
Näin miehenä en ymmärrä 'viivapilden' ihannointia ollenkaan, häppärit on pop!
M45
Vaikea sanoa, kun en ole ollut kuin kuusikymppisten tai nuorempien kanssa.
Muutos liittyy rasvan määrään kehossa. Naisystävä alle kolmekymppisenä pudotti painoa 20 kg melko nopealla aikataululla. Sheivauksen jälkeen, kun kaikki näkyi paremmin hämmästyin, että kenen alapäätä oikein katson. Pyöreä häpykumpu oli litistynyt ja ulommat häpyhuulet olivat "nousseet koholle" häpymmusta ja näyttivät jopa roikkuvilta. Tämä näky siis edestä päin katsottuna, esim lähestyssaarnaaja-asennossa eroa ei huomannut. Tietyissä pikkuhousuissa näkyi kuin olisi paperituppo pikkareissa.
Ei ole olemassa sellaista kuin "ulkoiset häpyhuulet".
Joo en minäkään tiennyt että pillukin tulee ulkoisesti muuttumaan ja näin nuorena jo alkaa vaikken vielä lähellekkään mummo. Ulkoisesti näyttää vielä ihan kivalta mutta käsissä tuntuu miten pyöreys ja sämpyläisyys on vähentynyt ja painovoima ajaa sitäkin osaa alaspäin.
Ei tiedä nuoret tytöt jotka käy ottamassa maanisesti huulitäytteitä ja rasvansiirteitä että ihan kaikki oudotkin paikat rupsahtaa ja niitä rasvansiirteitä saa asetella vähän sinne sun tänne jos haluaa näyttää nuorekkaalta 🤣
Ei voi olla, että tästäkin pitäisi huolestua. Mulla (49v N) on aina ollut isot häpyhuulet ja sitä ne ovat edellen. Yksikään mies (otanta n.30) ei ole niistä valittanut, päin vastoin. Synnyrtysten jälkeen ehkä hieman vielä venähti sisemmät häpyhuulet muttei merkittävästi. Nyt viime vuosian on ehkä hieman rasva vähentynyt uloimmista mutta mitä sitten. En ole ajatellut että siinä olisi mitään erityistä. Keho muuttuu ja niin sen kuuluukin. Edelleen se tuntuu maistuvan yhtä hyvältä kuin ennenkin.
Minä olen +40 ja häppärit on alkanut roikkua kuin velhonhihat. Väri on tummunut ja alkanut haista piimälle.
No on teillä murheet. Mitä ihmeen merkitystä värkin mallilla on, kunhan on terve.
Minulla aina ollut ihan pelkkä pieni viiva vaan ja sileät häppärit, ei ole kyllä lapsiakaan, 42v.
Vierailija kirjoitti:
Minulla aina ollut ihan pelkkä pieni viiva vaan ja sileät häppärit, ei ole kyllä lapsiakaan, 42v.
Ei kaikille kehity koskaan näkyviä sisempiä tai lörpöttäviä ulompia. Myös ikänaisella voi olla napakka innie.
Työssäni olen paljon pessyt hyvin iäkkäiden (80-100v) ihmisten kehoja, ei ne mitenkään erityisesti rupsahda, karvoitus vähenee tai häviää lähes kokonaan, "pulleus" voi vähentyä yleisen laihtumisen/kuihtumisen myötä, iho ohenee ja ärtyy helpommin, mutta kyllä ne huulet edelleen paikat suojaa ja peittää, pysyvät paikallaan eikä ala "roikkumaan" tms..
Ei ole paljoa muuttunut jos ollenkaan. Väri on tummempi, karvat kasvaa ja mies niitä siistii silloin tällöin. Tuntuma on hyvä miehen mielestä ja kosteutta on riittämiin, melkein joka päivä saan seksiä, mies on viriili. Molemmat yli 70 v. Ihanaa eläkeaikaa!
Ei missään iässä. Aina ovat kauniit.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole paljoa muuttunut jos ollenkaan. Väri on tummempi, karvat kasvaa ja mies niitä siistii silloin tällöin. Tuntuma on hyvä miehen mielestä ja kosteutta on riittämiin, melkein joka päivä saan seksiä, mies on viriili. Molemmat yli 70 v. Ihanaa eläkeaikaa!
Onneksi olkoon viriilistä miehestä🙂 Meillä vähän viriiliys hukassa, mies 64 minä 58. Ei roiku mikään, paitsi miehen elin aina joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon viriilistä miehestä🙂 Meillä vähän viriiliys hukassa, mies 64 minä 58. Ei roiku mikään, paitsi miehen elin aina joskus.
Sitä on liikkeellä!
Eikä. Ihan hirveetä. Nyt tuli stressi.
Mummon ja isomummon häppäreillä päteminen tästä illasta vielä puuttuikin.