mitä kuuluu miehelle nykyään, joka aikanaan vei neitsyytesi?
Itse sain juuri kuulla, että oman neitsyyteni vienyt mies on kuollut sairauteen ja kyllähän se pysäyttää. Nuori mies vielä, 35-vuotias vasta.
Mites teillä? Onko jollain kenties vielä sama mies kainalossa? 👄
Kommentit (230)
Toivottavasti ei tarvi ikinä tietääkään m46
Ei aavistustakaan mitä kuuluu, mielelläni kyllä kuulisin miten miehellä menee. Tapahtumasta aikaa kymmenen vuotta, sen jälkeen törmäsimme sattumalta toisiimme pari kertaa jolloin vaihdettiin kuulumiset, siitäkin on aikaa jo monta vuotta. Olisi kiva tietää onko valmistunut tai saanut lapsia, ne olivat silloin aikoinaan suunnitelmissa.
Miehellä on nyt, 24-vuotiaana 2 lasta kahden eri naisen kanssa. Nähdään edelleen silloin tällöin yhteisten kavereiden kautta ja ollaan ihan hyvissä väleissä. On pettänyt jokaista naistaan, nykyistäänkin, toivoisin hänelle kaikkea hyvää ja rauhaa elämään mutta koirahan ei karvoistaan mihinkään pääse... :(
Öö, asuu edelleen opiskelukaupungissamme ja on avoliitossa. Ei lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Tekee keittiössä lämpimiä voileipiä, 30 vuotta myöhemmin 😊
Eikö sulla oo ollu kuin yksi mies???! Voi hitto!
Kaipa se tuolla yrittää mankua itselleen parikymppisiä neitoja. Ikää on ukolla jo 30, mutta ei ole ikinä asettunut aloilleen, ei ole koskaan seurustellut vuotta pidempään. Neitsyyteni vei kun olin 20, hän oli 25, minä olin ehkä hieman epätoivoinen kun sellaiseen häntäheikkiin haksahdin. Seurustelimme pari kuukautta ja sitten hänelle tuli kiire toisille laitumille. Hänellä on valtavia ongelmia luottaa naisiin ja on tullut huomattua, että vaihtaa naista heti kun suhde alkaa vakavoitua. Olemme siis jotenkuten yhteyksissä, samojen tuttujen kautta tunnetaan. Vähän säälittää koko äijä, yrittää elää kuin olisi vielä 18.
Kuollut. Teki itsemurhan muutama vuosi sitten, 27-vuotiaana. Kyllähän se pysäytti kun asiasta kuuli, vaikka ei oltu vuosikausiin oltu yhteyksissä... :'(
Tappoi itsensä kaksi vuotta sitten kun silloinen tyttöystävä lopetti suhteen hänen kanssaan
Asuu avovaimonsa kanssa kerrostalokolmiossa Helsingissä, käy töissä ja kai lasta yrittävät saada. Olemme ystäviä edelleen, kolmekymppisiä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Kuollut. Teki itsemurhan muutama vuosi sitten, 27-vuotiaana. Kyllähän se pysäytti kun asiasta kuuli, vaikka ei oltu vuosikausiin oltu yhteyksissä... :'(
Siis hitto onkohan meillä sama tyyppi ollut? 27 vuotiaana tappoi itsensä muutama vuosi sitten. Oletko Helsingistä?
ei mitään hajua... Taitaa asua, ehkä Skotlannissa??
Sama mies, joka on aika kiva. Toisaalta seksihalut muuttuneet päinvastaisiksi vuosien varrelta. Joskus miettii olisiko toisin paremmin, mutten usko. Pitkä elämä yhdessä parempi.
Kuorsaa tuossa vieressä niin vimmatusti.
Facebookista nähny, että oli yksikseen suht pitkään, kunnes viime vuonna löysi itselleen naisen. Kihloihin menivät muutaman kuukauden seurustelun jälkeen. Hyvä, että löysi kivan naisen itelleen. En vaan käsitä niillä jutuilla, miten se mulle puhu. Liekkö aikuistunu, ei ollu ainakaan jutut muuttunu kun näin sattumalta baarissa pikkusen ennen ku alko seurustella...
Käsittääkseni on naimisissa ja kahden lapsen isä. En tosin ole kuullut mitään muutamaan vuoteen, joten onhan tilanne voinut muuttuakin. Saman ikäinen on kuin minäkin, eli 43-vuotias nyt.
Ukko laittoi joulun aikaan nuuskimistarkoituksessa viestin, jossa vaati minulta "raporttia" tekemisistäni. Vastasin lyhyesti ja ympäripyöreästi sekä toivotin hyvää joulua. Ei toivottanut takaisin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähti just hakeen lapsia koulusta. Eli yhdessä ollaan ja 22v on neitsyyden viennistä aikaa.
Koulusta? Pitkäperjantaina 21:30??? :-O
15.30 maassa jossa pitkäperjantai ei ole automaattisesti vapaapäivä.
Taitaa opiskella toisessa kaupungissa. Olin parikymppinen ja hän oli ns. "ensirakkauteni" tai niin ainakin silloin luulin. Pari vuotta seurusteltiin, mutta ei siitä mitään tullut, vaikka yritys oli kova. Toivon, että hänellä menee ihan hyvin, vaikka hän tekikin suhteemme aikana parit paskat jutut. Ne tosin selittyvät mt-ongelmilla, joihin suostui hakemaan apua vasta eromme jälkeen, kun en enää kannatellut häntä. Tyyppi lennellyt suhteesta suhteeseen lipevällä kielellä tähän asti, mutta ehkä se meno tasaantuu myöhemmin, jos saa ajatuksensa fiksattua. Hän ei ollut kyllä kummoinen seksikumppanikaan, vasta nyt kolmannella kerralla ja toisessa suhteessa nautin seksistä kunnolla. Aikaa ekasta kerrastani on noin melkein neljä vuotta.
Tuossa nukkuu vieressä edelleen.
En tiedä, eikä kiinnosta.