Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on hirveä lässyttävä nössö!

Vierailija
25.03.2016 |

On alkanut olla etova. Miksei mies voi olla kun Tarzan?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se. Vähän rohkaisua vain.

Vierailija
2/25 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkanut olla? Ei siis ole ollut aina? Hän on siis muuttunut sellaiseksi, tai sitten sinä haluaisit hänen olevan jotain muuta, mitä aikaisemmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ollut, mutta nyt vasta etova

Vierailija
4/25 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä tulee naisia pikkuhiljaa. Apinageenit alkaa kadota pikkuhiljaa ja ihmiskunta kuolee sukupuuttoon!

No mun ex oli kuin Tarzan ja nyxä, kuten ap. kuvasi. Täytyy kyllä myöntää, et on exän kaltaista miestä ikävä muuten, mutta ei exän valehteluja, väkivaltaa, pettämistä. Voiko kukaan kunnollinen mies olla miehekäs?

Vierailija
5/25 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se pikkunasu

Vierailija
6/25 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä tulee naisia pikkuhiljaa. Apinageenit alkaa kadota pikkuhiljaa ja ihmiskunta kuolee sukupuuttoon!

No mun ex oli kuin Tarzan ja nyxä, kuten ap. kuvasi. Täytyy kyllä myöntää, et on exän kaltaista miestä ikävä muuten, mutta ei exän valehteluja, väkivaltaa, pettämistä. Voiko kukaan kunnollinen mies olla miehekäs?

Kyllä voi, näillä ohjeilla: http://www.vauva.fi/keskustelu/2525739/jannamiehen_10_kaskya

Vierailija
7/25 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vitussa otit epämiehen? 

Vierailija
8/25 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin... Eli jos haluat syödä jotain makeaa, mutta ostat suolapähkinöitä, missä on vika...

Vierailija
9/25 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kaikki miehet voi olla kuin Tarzan?

Vierailija
10/25 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kaikki naiset voi olla kuin Jane?

Vierailija
11/25 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovinistisika. Hyppää kaivoon!

Vierailija
12/25 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mees nyt noiden seksististen juttujen kanssa pois, hus!

Vierailija
13/25 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän sun jättää se nykyinen miehesi, jos et rakasta sitä sellaisena kun se on? 😅 Tuskin se sun kiusaks on kiltti ja rauhallinen.

Vierailija
14/25 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mää löytäsin mun Jumalan?

Vierailija
15/25 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän sun jättää se nykyinen miehesi, jos et rakasta sitä sellaisena kun se on? 😅 Tuskin se sun kiusaks on kiltti ja rauhallinen.

Elä nyt, on katsoa hyvä pitää miestä varalla niin kauan, kunnes joku parempi tulee vastaan.

Vierailija
16/25 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi, näillä ohjeilla: http://www.vauva.fi/keskustelu/2525739/jannamiehen_10_kaskya

Aamen.

Vierailija
17/25 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on ärsyttävä tahdoton vässykkä,

ottaa itselleen vastenmielisen äijän ja kattelee sitä vuosia ja sitten(kin) ainostaan itkee siitä nettipalstalla. Miksei naiset voi itse tehdä mitään asioille. Pitäiskö nyt jonkun muun tulla ja kantaa sun vässykkäpersees pois siitä suhteesta. Naisistuisit vähän ja tekisi muutoksen asiaan.

Vierailija
18/25 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap on ärsyttävä tahdoton vässykkä,

ottaa itselleen vastenmielisen äijän ja kattelee sitä vuosia ja sitten(kin) ainostaan itkee siitä nettipalstalla. Miksei naiset voi itse tehdä mitään asioille. Pitäiskö nyt jonkun muun tulla ja kantaa sun vässykkäpersees pois siitä suhteesta. Naisistuisit vähän ja tekisi muutoksen asiaan.

Niin mut joutua epämukavaan tilanteeseen kun ei oiskaan ketään :( pitää odottaa et on joku uus tilalle

Vierailija
19/25 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nössöyteen ei paljon vaadita. Sanopa kerran naiselle, että "aivan sama" niin jo on helvetti irti. Olet saamaton luuseri, joka ei osaa tehdä päätöksiä niin kuin tosimies. Ei ole mitään merkitystä vaikka asia on sellainen, josta et halua kiistellä ja asia on oikeasti sinulle aivan sama.

Vierailija
20/25 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan