Miten reagoisit, jos poikasi toisi näytille itsesi ikäisen naisystävän?
Seurustelen 41v naisen kanssa ja olen miettinyt että pitäisi esitellä hänet jossain kohtaa perheelleni.
M25
Kommentit (29)
Olisi kyllä varmasti sellainen "EI HELVETTI" olo. Olisin melko pettynyt poikaani. Ei se perheenperustaminen ole oikein optimaalista jos ikäeroa on 15 vuotta ja miettisin että mitä sen naisenkin päässä oikein mahtaa liikkua. Harva henkisesti normaali vanhempi nainen haluaa heilua 25-kesäisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ikäero niin kamala ole. Se on teidän välinen asia. Mieluummin katselisin fiksua 40-vuotiasta miniäehdokasta kuin 20-vuotiasta bimboa.
Eli logiikkasi mukaan 20v on aina bimbo. Huh, älä vaan porsi tyttöjä.
Eniten olisin järkyttynyt, että poika olisi eronnut nykyisestä vaimostaan mitään puhumatta. Mutta aikuinen päättää itse asioistaan (ja tekee omat virheensä, jos on tehdäkseen), vanhempien tehtävä on vain hyväksyä.
Jos böönan etunimi olisi Katri-Helena niin siinä tapauksessa " peremmälle, peremmälle vuan, morsmaikku!".
Holy shit, olen itse 18-v ja jos minulla ensinnäkään olisi poika niin olisin aika järkyttynyt, jos tällä olisi vielä ikäiseni naisystävä :D Vai olisiko tyttöystävä oikea ilmaisu.
Jos toisi J Lo:n halkeaisin ylpeydestä, muuten en ehkä tykkäisi.
Isukki sanois vaan et teeppäs poika tilaa, kristittyjen omaisuus on yhteistä.
Juottaisin pojan ja kävisin pukille. t. Setä