Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vartalotyypilläni en voi tilata vaatteita netistä

Vierailija
25.03.2016 |

Olen 162cm 62 kg, leveähköt hartiat, b-kupin rinnat, pieni etupömppö. Paidoissa käytän kokoa M. Sovittaessa joskus meinaan juuttua paitaan, kun se on niin tiukka, joskus taas helma on todellä pitkä ja joskus taas hädin tuskin napa peittyy.. Kaulus on yleensä liian iso ja venemallinen, ihanne oliusi v-kaulus, joka ei korosta hartioiden leveyttä. Väri ei saa olla kiian hailakka eikä musta. Miksi sellaisia paitoja ei tehdä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rajusti päärynän muotoinen. Yläosa kokoa 36 ja alaosa 40-42. Mitään ei voi ostaa netistä...

Vierailija
2/8 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveäharteisille löytyy yläosia monilta urheiluvaatemerkeiltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo voisi olla vaihtoehto. Ja varmaan olisi monipuolisemmin värejäkin.

Vierailija
4/8 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma, pahimmillaan pitäisi tilata sama vaate kolmessa koossa että joku olisi ehkä sopiva. Aina on liian pitkät hihat tai muuten mittasuhteet pielessä.

161/79

Vierailija
5/8 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta ne urheiluvaatteet kyllä näyttää päällä pelkältä vitsiltä jos ei ole sporttinen.

Vierailija
6/8 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo voisi olla vaihtoehto. Ja varmaan olisi monipuolisemmin värejäkin.

Minun mielestä tämä voisi olla ihan hyvä vaihtoehto sinulle! Minulla itselläni on normaalinlevyiset hartiat ja olen huomannut, että monissa urheiluvaatteissa ylaosa on hartioista iso. Värejä ja tyylejä löytyy vaikka minkä verran. Kannattaa katsella eri valmistajien mallistoja. :)

Vierailija
7/8 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyi olevan ihan nättejä. Kun uskaltaisi tilata, voi olla että kokeilen näitä urheiuvaatteita.ap

Vierailija
8/8 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma, mutta päinvastainen vartalotyyppi. Olen lyhyt selkäinen, hartiat ja selkä kapea, mutta rinnat runsaat ja lantio leveä. Joka kohdalle vartaloa pitäisi olla eri kokoinen vaate. Suomesta en löydä enää mitään. Netistä tilaan ulkomailta, mutta niitäkin vaatteita joudun korjaamaan itse. Jos olisi enemmän rahaa ja aikaa, rupeaisin teettämään kaikki vaatteet.

Se mikä meidän ongelmia lisää on sama pituus eli lyhyys. Meidän pituisille ei ole mitoituksia vaan C-mitoitus taitaa olla 168 cm alkaen ja petite-mallistot taas semmoisille 150-senttisille. Olemme siis väliinputoajia. Ennen oli enemmän D-mitoituksia, niissä oli meille sopivampia vaatteita. Joistain Suomessa suunnitteluista urheilullista vaatemerkeistä tätä löytyy vielä. Katsele jos niistä löytyisi harteista sopivia malleja, silloin pituus voisi olla parempi, Torstai, Raiski, Luhta? . Anttilalla Line Collection on muistaakseni D-mitoitusta.

Torstain huppari näyttää ainakin leikkaukseltaan ja väreiltään hyvältä leveäharteiselle

https://www.hobbyhall.fi/pukeutuminen/tyylikkaana-kevaaseen/torstai-kar…?

Sitten saksalaisilla merkeillä on usein leveämmät hartiat lyhyemmässä mallissa, esim. S.Oliver.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme