Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä?! Miehestä tuli vaisu, kun kerroin omistavani asunnon...

Vierailija
25.03.2016 |

Emme ole vielä tavanneet kertaakaan, ainoastaan kirjoitelleet netissä. Tämä mies kysyi sitten asumisestani jne. Kerroin asuvani asunnossa, joka on mun oma. Sen jälkeen viestit ovat olleet todella lyhyitä, mitä olen tehnyt väärin?!
En ymmärrä. Taitaa olla parempi, että en tapaa tuota miestä livenä...? N38

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:n perusteella tuo on leveilyä ja sellaisesta ei tykätä.

Vierailija
42/45 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ketään yhtään lohduttaa, niin asuntoni maksamiseen meni 12 vuotta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin hiukan toisella tavalla miehen pettymyksen siihen, että AP:lla on oma asunto. Nainen, joka omistaa asunnon, ei muuta miehen luokse eikä voi asuntolainan vuoksi jäädä äitiyslomalle. Ei ainakaan ilman, että ensin pakottaa miehen myymään omansa ja sitouttaa miehen yhteiseen, vielä kalliimpaan asuntoon. Sen sijaan nainen, joka asuu vuokralla, muuttaa ilman suurta draamaa miehen luokse pieneenkin kämppään.  

Vierailija
44/45 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halloo! Eihän nyt joku kämppä voi mennä tasa-arvoisen suhteen yläpuolelle. Toisen nurkissa loisiminen syö sitä rotan lailla. Pelisäännöt kannattaa olla selvät. Parisuhteen alku on ground-zero -tilanne. Vastike puoliksi jos asutaan toisen omistamassa kämpässä ja omistaja hoitaa oman lainansa tai sitten muutetaan joko yhteiseen omistus tai vuokra-asuntoon sen mukaan miten molemmilla rahnat riittää. Minä laitoin oman asuntoni vuokralle kun muutin puolison kanssa isoon vuokra-asuntoon. Puolisolla on taas iso osakesalkku ja osingot menevät hänen tileilleen.

Vierailija
45/45 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ite olisin heteromies niin todellakin koittaisin saada sellaisen naisen jolla on oma omistuasunto! sitten sitä voisi aikanaan muuttaa siihen ja tavallaan "elää siivellä" passaten/pitämällä naista hyvänä ja sopivalla tavalla olemalla myös renttu (jännämies) ettei kiinnostus lakkaisi ja siten kämppä alta. Vastikkeesta voisin maksaa osan mutta en liikaa.

Mulla on tällainen mies :)

Teetin kuitenkin avioehdon eron varalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän