Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä haluaisit tietää polyamoriasta?
25.03.2016 |
Periscopeen oli toivottu polyamoriaa keskusteluaiheeksi. Millaisia ajatuksia teillä herää aiheesta ja mitä haluaisitte tietää?
Kommentit (24)
Luin otsikon että 'mitä haluaisit tietää pölynimureista.' :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
minttis kirjoitti:
toinen suhteista päättyi, monet ilmeisesti odottivat minun muuttuneen "normaaliksi" ja palanneen elämään yhden miehen kanssa.
Etkö sitten palannut?
Vierailija kirjoitti:
minttis kirjoitti:
toinen suhteista päättyi, monet ilmeisesti odottivat minun muuttuneen "normaaliksi" ja palanneen elämään yhden miehen kanssa.
Etkö sitten palannut?
En.
Täällä on ollut paljon hyviä kysymyksiä, hyvää pohdintaa. Taidan pitää aiheesta periscopelähetyksen huomenna.
Alue: Aihe vapaa
Aihe kiinnostaa mutta ei omakohtaisesti vaan koska kirjoitan kirjaa, jonka päähenkilö ymmärtää rakastavansa useampaa miestä eikä kykene luopumaan kenestäkään. Rakkauden määrittely ja näiden suhteiden lomittaminen konflikteineen ja upeine hetkineen on ollut todella mielenkiintoista ja tavallaan haastavaa ilman omaa kokemusta. Mietin jääkö kuvaus vain fantasiaksi koska en ole kokenut sitä itse vai onko intuitiossani ja vaistoissani totuutta.. Tavallaan henkilö ajautuu tilanteeseen ja osapuolet löytävät roolinsa.. Itse uskon tämän kirjoituskokemuksen jälkeen että rakkaus ei ole yksiulotteista ja rajattua..