Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahnamies

Vierailija
25.03.2016 |

En tiiä onko tää paras paikka pyytää apua/neuvoja/kokemuksia, mut teen sen silti!

Oon siis parisuhteessa(asutaan yhdessä ja 1 yhteinen lapsi) ollu useamman vuoden, itseäni muutaman vuoden vanhemman miehen kanssa. Alan olla aika kypsä, kun seksielämä menee aina vaan paskempaan suuntaan :/
Kaikki alkoi raskausaikana, itelläni oli aivan jäätävät halut mutta ukko veti vaan hanskaan eikä suostunu edes koskemaan muhun. Noh, lapsi syntyi ja meni muutama kuukausi, kunnes seksi alkoi taas jotenkuten sujumaan. Mies oli siis se joka pihtasi.

Jossain vaiheessa otin puheeksi että missä mättää kun ei mikään seksiin liittyvä kelpaa. Mies sanoi, että kaipaa vaihtelua sänkyyn, ja kertoi suoraan mitä toivoi että tekisin toisin. Tein juuri niinkuin mies pyysi, ja jotain valoa alkoi näkymään tunnelin päässä.

Noh. Tilanne meni siihen, että pyysin itsekin jotain vaihtelua miehen toimiin. (Toi aikaisempi synnytyksen jälkeinen seksi oli siis sellaista, että kunhan molemmat viihtyy, mies ja muna) kerroin suoraan miehelle miten vois mut tyydyttää, mut mies ei ottanut onkeensa.

Nyt tilanne on se, että mies ihmettelee miksen halua seksiä. Haluanhan mä, mutta sellaista jossa saan itekin jotain muuta kun vaan hyvän mielen siitä että mies on tyydytetty. Jos otan asian puheeksi, ni mies vaan ahdistuu eikä puhu mitään, eikä mikään muutu. Suuttui hieman jopa, kun sanoin että mäkin tarvitsen iloa itselleni siitä. :/

MITÄ VI**UA TÄSSÄ PITÄIS TEHDÄ??!! Mies ei pysty puhumaan mistään, ahdistuu ja välttelee puhumista viimiseen asti. Haluaisin oikeasti saada meidän yhtenäisen seksin toimimaan, mut mies ei vaan pysty ymmärtämään että mulle ei riitä se, että vain mies on iloinen. :( (tällä tarkoitan siis sitä, että mä puen jonkun kivan miehen toivoman keimailuasun päälle, otan mieheltä suihin pitkän kaavan mukaan, kosketan, teen miehen olon mukavaksi, sit joko otan suihin loppuun asti tai mies OMASTA TOIVEESTAAN tulee lähettssaarnaajaan hetkeksi ähkimään ja se on siinä. Mies ei edes koskata muhun. )

Toivottavasti joku saa jotain selkoa tuosta sekavasta selityksestä, ja kertoo mielipiteitä että mitä mun pitäis tehdä!!
Ps. Oon alle 30 vuotias, hoikka ja kohtalaisen hyvässä kunnossa, urheileva, alle 60 kg (ei voi ruma/vanha/läskikorttia heittää tiskiin heti kättelyssä)

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että kyse on siitä, että mies on alkanut pitämään sinua itsestäänselvyytenä.

Hän siis aikaisemmin piittasi tunteistasi ja tarpeistasi ja teillä oli molemminpuolisesti tyydyttävä seksielämä. Nyt hän piittaa vain omista tarpeistaan. 

Jotkut ihmiset muuttuvat parisuhteen edetessä itsekkäiksi, myös sängyssä. 

Jotkut muuttuvat itsekkäiksi joka asiassa. 

Joillakin vain loppuu rakkaus, joidenkin itsekäs luonne vain tulee esiin suhteen vakiintuessa. 

Olet varmaan tehnyt, mitä tehtävissä on. Suosittelen vielä rauhallisessa tilanteessa(ei seksin aikana) kertomaan (vielä kerran), että seksinne ei tyydytä sinua. Älä syyttele vaan kerro tunteistasi. Miten sinua loukkaa, kun sinä et tule otetuksi huomioon, vaikka itse haluat miehesi nauttivan. 

Kysy mieheltäsi, haluaako hän tilanteen muuttuvan. Haluaako, että myös sinä olet tyytyväinen. Jos hän haluaa, hänen on todella syytä muuttaa käyttäytäymistään tai menette pariterapiaan/seksuaaliterapiaan. Jos mies vain hymähtää, eroa. Hän ei muutu. 

Itsellä on kokemusta parisuhteista, joissa alussa mies on erittäin huomaavainen sängyssä. Suhteen jatkuessa hänestä tulee itsekäs; seksistä tulee vain hänen kassiensa tyhjentämistä. Tässä vaiheessa lopetan suhteen.

Vierailija
42/45 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ihan ensimmäiseksi mieleen kun luin tätä ketjua, että miehesi kuulostaa homolta (ei mitenkään vittuiluna vaan ihan tosissaan, jos hän ei halua koskea sua). Olen monilta homomiehiltä kuullut, että pystyivät joskus harrastamaan seksiä naisen kanssa, mutta välttelivät esim. suuseksin antamista viimeiseen asti. Mutta teillä oli ennen siis tosi hyvää seksiä ja hän osasi ja halusi koskettaa sua oikein? Nyt se vaan jotenkin esittää, ettei enää osaa, koska ei halua? Todella outoa. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oli pakko ulkoistaa osa seksielämästäni. Miehelle joka ymmärsi sen että joskus olen väsynyt ja tarvitsen hetken levähtää ennen kuin alamme tositoimiin. Tätä on vaikea selittää lyhyesti ja ytimekkäästi. Jostain kumman syystä kun tapaamme hän aina osaa toimia kanssani oikein. Olen vapaa kaikista vaatimuksista ja suorittamisesta. Kun sanoin hänelle että tälläinen olen sait ihmisen..sen viat sen heikkoudet.. Hän sanoi minulle " Sinussa ei ole mitään vikaa. Olet täydellinen" Toki ymmärrän että suhteemme on sellainen missä arki ei nakerra suhdettamme..

Vierailija
44/45 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosian tiedä miksei mies kosketa mua, oon heikkona hetkenä jopa kysynyt että oonko sen mielestä jotenkin vastenmielinen kun ei halua koskettaa muhun millään lailla :/ miehelle kyllä kelpaa jos mä koskettelen sitä joka puolelta, mut mitään en saa vastineeksi. AP

Olen pahoillani puolestasi ja samalla totean että tarvitsisin kaltaistasi naista.

Itse kärsin hiukan vastaavalla tavalla miehen osassa, vaimoani ei esileikit kiinnosta. Ehkä varovainen handjob alkuun mutta ei mitään sen enempää.

Itse taas kaipaisin suuseksiä, molemminpuolisesti toteutettuna ja paljon muutakin esileikkiä.

Itsellä tekisi mieli seksiä joka päivä, hänellä taas ehkä kerran tai pari viikossa.

Yhtenä erikoisuutena on myös penikseni koko, 18/5 jota hän pitää työläänä ottaa sisäänsä.

Olen välillä miettinyt että missä vika, minussa vai onko vaimoni yksinkertaisesti ihminen jolle seksi ei merkitse niin paljoa kuin keskiverto tuntemilleni naisille.

Mutta eroakaan ei tälläisen asian vuoksi voi lähteä ottamaan, kyseessä on kuitenkin vain pieni osa avioliittoa.

Vierailija
45/45 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tosian tiedä miksei mies kosketa mua, oon heikkona hetkenä jopa kysynyt että oonko sen mielestä jotenkin vastenmielinen kun ei halua koskettaa muhun millään lailla :/ miehelle kyllä kelpaa jos mä koskettelen sitä joka puolelta, mut mitään en saa vastineeksi. AP

Olen pahoillani puolestasi ja samalla totean että tarvitsisin kaltaistasi naista.

Itse kärsin hiukan vastaavalla tavalla miehen osassa, vaimoani ei esileikit kiinnosta. Ehkä varovainen handjob alkuun mutta ei mitään sen enempää.

Itse taas kaipaisin suuseksiä, molemminpuolisesti toteutettuna ja paljon muutakin esileikkiä.

Itsellä tekisi mieli seksiä joka päivä, hänellä taas ehkä kerran tai pari viikossa.

Yhtenä erikoisuutena on myös penikseni koko, 18/5 jota hän pitää työläänä ottaa sisäänsä.

Olen välillä miettinyt että missä vika, minussa vai onko vaimoni yksinkertaisesti ihminen jolle seksi ei merkitse niin paljoa kuin keskiverto tuntemilleni naisille.

Mutta eroakaan ei tälläisen asian vuoksi voi lähteä ottamaan, kyseessä on kuitenkin vain pieni osa avioliittoa.

Ootko puhunut naisellesi mitä kaipaisit? Tässäkin ketjussa on ihan hyviä väittämiä tullut, eli jos kumppani oikeasti välittää ja haluaa saada asiat toimimaan niin että kumpikin on tyytyväisiä, ni hän on valmis tekemäänkin asioiden eteen jotain. Onko naisesi henkisesti/fyysisesti kunnossa, että kuvailemasi haluttomuus ei johdu esim. hormonitoiminnan häiriöistä?

Se on kumma miten seksiä tunnutaan vähättelevän, että se ei muka olis niin tärkeää parisuhteessa. Mun mielestä seksi just on se juttu joka erottaa romanttisen suhteen muista suhteista, ja jos seksi ei toimi ja halut ei kohtaa, tuntuu että mikään muukaan ei toimi. :(

Nyt muutamana päivänä oon ottanut aika päämäärätietoisen linjan seksin suhteen, ja oon näyttänyt vielä hieman _korostetusti_ intoni jos mies tekee jotain oikein. Ja kappas vaan ei se niin tollo olekaan ku mitä se on kaiken tän ajan antanut ymmärtää. ;)

Positiivista vahvistamista tjsp. Höhöhö, ihanku koiran koulutusta. :D :D :D AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä