Lahnamies
En tiiä onko tää paras paikka pyytää apua/neuvoja/kokemuksia, mut teen sen silti!
Oon siis parisuhteessa(asutaan yhdessä ja 1 yhteinen lapsi) ollu useamman vuoden, itseäni muutaman vuoden vanhemman miehen kanssa. Alan olla aika kypsä, kun seksielämä menee aina vaan paskempaan suuntaan :/
Kaikki alkoi raskausaikana, itelläni oli aivan jäätävät halut mutta ukko veti vaan hanskaan eikä suostunu edes koskemaan muhun. Noh, lapsi syntyi ja meni muutama kuukausi, kunnes seksi alkoi taas jotenkuten sujumaan. Mies oli siis se joka pihtasi.
Jossain vaiheessa otin puheeksi että missä mättää kun ei mikään seksiin liittyvä kelpaa. Mies sanoi, että kaipaa vaihtelua sänkyyn, ja kertoi suoraan mitä toivoi että tekisin toisin. Tein juuri niinkuin mies pyysi, ja jotain valoa alkoi näkymään tunnelin päässä.
Noh. Tilanne meni siihen, että pyysin itsekin jotain vaihtelua miehen toimiin. (Toi aikaisempi synnytyksen jälkeinen seksi oli siis sellaista, että kunhan molemmat viihtyy, mies ja muna) kerroin suoraan miehelle miten vois mut tyydyttää, mut mies ei ottanut onkeensa.
Nyt tilanne on se, että mies ihmettelee miksen halua seksiä. Haluanhan mä, mutta sellaista jossa saan itekin jotain muuta kun vaan hyvän mielen siitä että mies on tyydytetty. Jos otan asian puheeksi, ni mies vaan ahdistuu eikä puhu mitään, eikä mikään muutu. Suuttui hieman jopa, kun sanoin että mäkin tarvitsen iloa itselleni siitä. :/
MITÄ VI**UA TÄSSÄ PITÄIS TEHDÄ??!! Mies ei pysty puhumaan mistään, ahdistuu ja välttelee puhumista viimiseen asti. Haluaisin oikeasti saada meidän yhtenäisen seksin toimimaan, mut mies ei vaan pysty ymmärtämään että mulle ei riitä se, että vain mies on iloinen. :( (tällä tarkoitan siis sitä, että mä puen jonkun kivan miehen toivoman keimailuasun päälle, otan mieheltä suihin pitkän kaavan mukaan, kosketan, teen miehen olon mukavaksi, sit joko otan suihin loppuun asti tai mies OMASTA TOIVEESTAAN tulee lähettssaarnaajaan hetkeksi ähkimään ja se on siinä. Mies ei edes koskata muhun. )
Toivottavasti joku saa jotain selkoa tuosta sekavasta selityksestä, ja kertoo mielipiteitä että mitä mun pitäis tehdä!!
Ps. Oon alle 30 vuotias, hoikka ja kohtalaisen hyvässä kunnossa, urheileva, alle 60 kg (ei voi ruma/vanha/läskikorttia heittää tiskiin heti kättelyssä)
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon esim. pyytänyt mieheltä suuseksiä. Mies pitkin hampain suostui, mut teki kyllä hyvin selväksi että pi**un nuolenta ei oo hänen juttunsa, koska a) leuka puutuu b) kättäkin pitäis käyttää mut asento on huono ja käsi väsyy c) jaksaa sen 1-2 min ja lopettaa. Oon kertonut mistä tykkään ja mistä en tykkää, mies on ihan niinkuin ei edes kuulis mitä sanon.
Joskus on jopa kädellä kosketellut mun jalkoväliä, ihan pyytämättä, mut senverran meni pieleen että hinkkaa joko nivusta (kyllä, siis nivustaivetta) tai hinkkaa klitorista sellasella paineella että tuntuu pahalta. Tässäkin asiassa oon sanonut millaisesta kosketuksesta tykkään, ni mies ikäänku vetäytyy kuoreensa ja lopettaa kokonaan. Rintoihin hän ei koske, eikä kyl muuallekaan vartaloon.
Oon sanonu myös että vaikka jonkun panosession jälkeen jos en oo saanu orgasmia (niinku en saakaan koska pelkästään panemalla en vaan onnistu saamaan) ni ois kiva jos vaikka hän käsillä/suulla/vaikka vittu koivuhalolla haluais mutkin tyydyttää mut mies kälppii pesulle ja käy nukkumaan.
Omistan seksileluja kyllä mut käytän niitä itekseni. AP
Kuulostaa että miehesi saa huonoa palautetta tai vähintäänkin kokee palautteen huonoksi. Tyyliin ihan sama mitä teen niin aina menee väärinpäin.
Tuota mietin itsekin :/ mut miten voisin yrittää vihjata mistä tykkään tai mistä en tykkää? Pelkään että mies muuten oikeasti kuvittelee, että nivusen hiplaaminen on mun mielestä kiihottavaa. AP
Parasta on tietysti sanoa milloin tuntuu hyvältä ja voihan sitä käsillä ohjata. Mut siitä en ole ihan samaa mieltä, että ongelma on ensisijaisesti tekniikassa. Toki nivustaive on aika kaukana mistään, mutta isompi ongelma on että miehesi ei saa sinua kiihottumaan niin että nivustaivekin on riittävän lähellä. Kiihottuminen tapahtuu kuitenin pään sisällä.
Kyllä miehen pitää kestää se jos sanot että joku ei tunnu hyvältä. Kai nyt rakkaalleen haluaa nautintoa ja hyvää oloa eikä sitä että liian kovaa kourii ja sattuu. Olen sanonut itse että joskus kroppani kestää kovempaa käsittelyä ja joskus vaan pelkkää hellää ja lempeää. Mies on sen hyväksynyt ja tajuaa toimia toiveitteni mukaan. Ei se edistä asiaa jos tuntuu kipua tai joutuu olemaan varuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen pitää kestää se jos sanot että joku ei tunnu hyvältä. Kai nyt rakkaalleen haluaa nautintoa ja hyvää oloa eikä sitä että liian kovaa kourii ja sattuu. Olen sanonut itse että joskus kroppani kestää kovempaa käsittelyä ja joskus vaan pelkkää hellää ja lempeää. Mies on sen hyväksynyt ja tajuaa toimia toiveitteni mukaan. Ei se edistä asiaa jos tuntuu kipua tai joutuu olemaan varuillaan.
Niin munkin mielestä, ja kun ottaa huomioon että kuitenkin kiltisti toteutan kaikki miehen toiveet mut miks hän ei voi tehdä samaa "palvelusta" takaisin :/
oon aivan hämilläni, ikinä kenenkään aikaisemman miehen kanssa ei oo ollut mitään tälläistä. :/ ottaa ihan päähän lukea muiden tarinoita/keskusteluita kuinka miehet ihan vapaaehtoisesti haluaa tehdä petikumppanilleen hyvää ja haluavat tyydyttää oman naisensa. Mies tietää kyllä miten tärkeänä pidän seksuaalisuutta, ja että miten tärkeä osa se mun mielestä on parisuhteessa. Ihanku se tahallaan yrittäis ajaa mut joko pettämään tai eroamaan, tai sit se haluaa tehdä mut hulluksi. :( AP
Silloin kun toista rakastaa haluaa hänelle kaikkea hyvää sanoin ja teoin. Valitettavasti miehesi ei taida olla sitoutunut sinuun ihan kokonaisvaltaisesti. Olet hänelle ehkä jotain muuta kuin rakas puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun toista rakastaa haluaa hänelle kaikkea hyvää sanoin ja teoin. Valitettavasti miehesi ei taida olla sitoutunut sinuun ihan kokonaisvaltaisesti. Olet hänelle ehkä jotain muuta kuin rakas puoliso.
Tälläistä oon miettinyt itsekin.... Olispa miehellä kanttia myöntää tai sanoa suoraan mitä ajattelee minusta/meistä parina. Kyllä se sanoo että se mua rakastaa, ja kyllä minäkin häntä, mut pelkkiä sanoja nyt voi laskea ilmaan ilman sen suurempaa merkitystä. Ero ei oo vaihtoehto ennenku on _aivan_jokaikinen mahdollisuus käännetty ympäri, pienen lapsen vuoksi.
Tää on kuin lumipalloefekti, jos yksi osa-alue (ja vielä aika oleellinen) ei toimi, niin se heijastuu elämän muihinkin osa-alueisiin ja kasaannuttaa järkyttävän määrän muita ongelmia. AP
Ehkä sun mies tarvii demonstraation miten mahtisonni ottaisi sut. Hän voisi katsoa vierellä, kun minä aloitan hyväilemään sinua. Suutelisin ensiksi sinua kaulalle ja sulle, sitten rintoja imeskellen nuolemalla pillusi luokse. Antaisin ensimmäisen orgasmin nuolemalla sinua, välillä antaisin kielarin jotta maistaisit itsesi. Sen jälkeen lusikka asennossa antaisin seuraavan orgasmin niskaasi pussaillessa. Miehesi voisi oppia paljon parissa tunnissa.
Juuri näin! Kerro tuo miehellesi miten haluat hänen sinulle tekevän! Ihanaa just noin! Tuon olen itsekin kokenut!
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin! Kerro tuo miehellesi miten haluat hänen sinulle tekevän! Ihanaa just noin! Tuon olen itsekin kokenut!
Haluatko kokea uudestaan?
Oisko kellään onakohtaisia kokemuksia vastaavasta...? Tai edes lähimain samantyylistä? Miten ongelma selvisi? Vai heräsikö mies koskaan? AP
Hyvin tuttu tarina, jos ei keskustelusta ota onkeensa tuo miehesi niin eikun vaihtoon vaan!
Vierailija kirjoitti:
Oisko kellään onakohtaisia kokemuksia vastaavasta...? Tai edes lähimain samantyylistä? Miten ongelma selvisi? Vai heräsikö mies koskaan? AP
Meillä mies heräsi vasta kun otin parikymppisen viriilin miehen rakastajaksi. Näki videon meistä minkä kuvasin, kun tämä nuori mies rakasteli kanssani koko yön ja seuraavan aamun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko kokea uudestaan?
Kyllä kiitos!
Mies ei herännyt koskaan. Ulkoistin seksin varamiehelle. Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ala meno muuttumaan ni tää on yks vaihtoehto :D AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ala meno muuttumaan ni tää on yks vaihtoehto :D AP
Ootko varma ettei miehes vaihtunut synnytyssalissa?
Olet löytänyt miespuoleisen version mun vaimosta! Voin kertoa että ei tule ajan myötä muuttumaan. Olet vielä nuori ja teillä on vasta yksi lapsi. Mieti mikä sulle on tärkeää ja toimi sen mukaan.
T. Nelikymppinen kolmen lapsen isä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies heräsi vasta kun otin parikymppisen viriilin miehen rakastajaksi. Näki videon meistä minkä kuvasin, kun tämä nuori mies rakasteli kanssani koko yön ja seuraavan aamun.
Miksi piti nöyryyttää ja satuttaa toista tahallaan? Mikset voinut vain erota ja ettiä sitten sitä toista miestä?
Niin, voin itse miehenä ehkä hieman samaistua mieheesi, AP, ja täytyy sanoa, että varmasti usein kyse ei ole siitä että mies ei haluaisi naisensa olevan tyytyväinen seksielämäänsä........kyse on enemmänkin siitä että sitä kovasti vaan toivoisi että se mistä itse tykkää on se mistä nainenkin tykkäää.......eli omassa (ja ilmeisesti miehesikin tapauksessa) ratsastaminen ja suihinotto.
Ei siinä ole siitä kyse, että olisin päättänyt että lähetyssaarnaaja-asento saa jäädä ja päätän kiihottua jatkossa vaan ratstastamisesta ja suihinottamisesta............sitä vaan joko kiihottuu jostakin tai ei kiihotu.
Jos nuo edellämainitut jutut eivät riitä AP:lle niin ei voi olla että ero on vääjäämättä edessä
. Mutta yrittäkää ensin löytää ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Niin, voin itse miehenä ehkä hieman samaistua mieheesi, AP, ja täytyy sanoa, että varmasti usein kyse ei ole siitä että mies ei haluaisi naisensa olevan tyytyväinen seksielämäänsä........kyse on enemmänkin siitä että sitä kovasti vaan toivoisi että se mistä itse tykkää on se mistä nainenkin tykkäää.......eli omassa (ja ilmeisesti miehesikin tapauksessa) ratsastaminen ja suihinotto.
Ei siinä ole siitä kyse, että olisin päättänyt että lähetyssaarnaaja-asento saa jäädä ja päätän kiihottua jatkossa vaan ratstastamisesta ja suihinottamisesta............sitä vaan joko kiihottuu jostakin tai ei kiihotu.
Jos nuo edellämainitut jutut eivät riitä AP:lle niin ei voi olla että ero on vääjäämättä edessä
. Mutta yrittäkää ensin löytää ratkaisu.
Eli siis naisen pitää "nöyrtyä" ja tyytyä siihen mistä vain mies kiihottuu? Miksei voi löytyä kompromissia ja molemmat mennä puolitiehen..? AP
Me hommattii vaimonkaa semmonen seksityyny(kolmiomallinen)Se toimii miehen niskat ei väsy.nainen voi rentoutua asento on hyvä nostaa pyllyn hyvin ylös.Myös sängyn reunalta voi nuolla mies on polvillaa lattialla.naisen jalat voi nostaa olkapäille.On se kumma kun ei pillua halua nuolla.Itse tykkään siitä mausta kuinka tuntee miten nainen alkaa kiihottumaa ja tulee koko ajan kosteemaks.nam nam...Tänää nostat kissan pöydälle.Et sä haluut kunnon seksiä.