Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on töissä keksitty pilkkanimi, en jaksa enää

Vierailija
25.03.2016 |

Nimi viittaa liikuntavammaani. Hoidan työni kunnolla, en myöhästele ja olen yrittänyt olla kaikille mukava mutta nyt alkaa tuntua siltä, etten jaksa. Työttömäksi ei ole kuitenkaan varaa jäädä ja uutta työtä ei täältäpäin saa. En voi muuttaa, sillä olen muistisairaan äitini omaishoitaja.

Kun kuljen portaissa muita hitaammin, voin tuntea ne katseet niskassani. Painavien esineiden nostelu on kielletty joten esim. tukkukuormasta puran kevyempiä. Oikeuttaako tämä aikuisia ihmisiä nimittämään minua törkeästi? Eivät päin naamaa sano, mutta tiedän että kun en ole paikalla niin sitä nimeä käytetään.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano muille, että tiedät tästä nimittelystä ja kerro, että se loukkaa sinua. Eivät ole varmasti tajunneet, että tiedät. 

Ei tuo nyt siltä kuulosta, että ensimmäisenä pitää olla "kantelemassa" jollekin työsuojeluvaltuutetulle. Siitä vihat niskaansa saa ihan varmasti ja tilanne voi vain pahentua. 

Vierailija
22/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestäkään ei tarvitse keksiä lempinimiä. Lempinimet voidaan laskea myös työpaikkakiusaamiseksi, jos lempinimen kohde ei tykkää tästä. Tällä ei ole mitään tekemistä huumorin kanssa. Itseä kyllä vähän närkästyttäisi olla joku kameli tai klenkka tai mikä tahansa muu. Oikeastiko aikuiset ihmiset harrastavat tuollaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on töissä yksi ystävä jonka tunnen paremmin. Hän ei olisi aluksi halunnut kertoa, mutta vaadin. Olen kuullut nimen ohimennen tilanteessa, jossa eivät tajunneet minun olevan lähellä.

Ap

Miksi ystäväsi ei ole puuttunut tuohon kiusaamiseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan