15 vuotias poika raiskannut kolme vuotiaan??!!
Onko sitä käsitelty täällä jo? Löytyykö netistä jotain linkkiä sille?? Luin tänään vaan sanomista että näin on tapahtunut, ihan HULLUA!!!
Kommentit (11)
15-vuotias poika ja hänen uhrinsa 3-vuotias tyttö tunsivat toisensa. Liekö sitten samaa perhettä/naapureita tmv.
ja miten pahaa aikuiset tekevät lapsille :' (
t. noita asioita työkseen selvittelevä ja alan vaihtoa harkitseva
Mutt asiakirjat julkistettiin salaiseksi 30 vuodeksi, samoin oikeudenkäynti oli salainen. Pojan isä oli tosiaan hakannut poikansa teon ilmitulon jälkeen. Pojan isä sai pahoinpitelystä 30 päiväsakkoa.
Pojalle tuli siis tuo 1,5 vuotta ehdollista vankeutta ja muistaakseni noin 10 000 ¿ korvauksia maksettavaksi. Teko tapahtunut muistaakseni viime kesänä ja tytön äiti sai asiasta tiedon vasta viikkojen jälkeen.
Ihmettelen kyllä, että eikö pienen lapsen raiskauksesta pitäisi tulla sen verran näkyvät jäljet, että äiti varmasti olisi huomannut?
Mä joko itkisin koko ajan tai sitten hakkaisin liian monta kertaa syyllisiä..
Hyi helvetti, sairas jätkä! Ei oo mimmejä saanu niin on sitte aatellu aloittaa seksielämänsä 3-vuotiaan kustannuksella! Saatanan sairas paska, selkään oisin antanu minäki!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Miettikää nyt sitä pientä tyttöä. Luullu että on tehny jotain pahaa tms. Tuttu poika vielä, ja sukuelimet taatusti tuusan nuuskana, ei välttämättä koskaan tule saamaan lapsia.. voi VITTU, mä olisin varmaan hakannut ja pahasti sen jätkän..!!!!!!!!!!!!!!!" #¤%&/()=
tapahtui muistaakseni järvenpäässä.
Mutta se Järvenpään tapaushan oli viime kesänä eli alle vuosi sitten ja raiskaaja oli 13-vuotias. Eli olisi nytkin korkeintaan 14 ja siinähän raiskattu 3-vuotias oli poika, joten ilmeisesti eri tapaus.
Itse jo lauantai iltana sai slaagin siitä pedofilia jutusta ja nyt tämmöisestä saa lukea... kyllä on sairas maailma...
Minulla on harmaa haju kaikesta siitä pahasta. Teet todella rankkaa työtä.
Minäkään en voisi työtäsi tehdä. Voi olla, että alkaisin tappamaan niitä kuspäitä yksitellen.
Oli poika saanut kaksi vuotta ehdollista. Isänsä oli antanut selkään päivää enne rikosilmoitusta oikein huolella. Pikkutytön äiti oli saanut vasta viikkojen jälkeen asiasta!
Voi vittu että tuntu pahalta ku luin..
MITÄ VITTUA SILLÄ JÄTKÄLLÄ ON LIIKKUNUT PÄÄSSÄ????? HYI VITTU!!!!!!!!!