Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

H&M:n ERITTÄIN HUONO LAATU!!!

Vierailija
24.03.2016 |

Oikeasti, mitä paskaa nämä vaatteet ovat! Joo halvalla ei voi laatua vaatia, mutta miten kilpailijoiden halppisvaateketjujen vaatteet senku kestää?!?! Olenko ainut joka tämän huomannut? Ja hennes on jäänyt polkemaan samaan, ei MITÄÄN uutta!! Vuodesta toiseen samat / samantyylisee rytkyt pyörii.
Ja sitten se, että muka väittävät kivenkovaan että ei lapsi/ orjatyövoimalla työstä vaatteita, pyh! Ja hinnat senku nousee! Boikottiin meni nyt!
Ja kyllä, käytän halppisvaateketjujen vaatteita, sillä on kiva kokeilla uutta ja jos ei ollutkaan se oma juttu, niin ei jää harmittaa kun ei maksanut maltaita! Mutta pointti oli se, että edes YKSI konepesu kärsii vaatteelle antaa, ennenkuin jo joku pikku reikä!!!

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten se erittäin voimakas väriaineiden haju vaatteissa, eritoten lasten! Meillä on pakko pestä ne ennen kuin uskaltaa lapselle pukea.  

Ei kai kukaan ole niin vähäjärkinen että käyttäisi enää nykypäivänä ihoaan vasten ties missä litkuissa ja käsittelyaineissa liotettuja vaatteita pesemättä niitä ensin :O

Vierailija
42/90 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä käytetään aika paljon H&M:n lastenvaatteita ja olen ollut hinta-laatusuhteeseen erittäin tyytyväinen. Monen moninkertaisesti kalliimman merkin vaatteet nyppyyntyvät ja hajoavat meidän kokemustemme mukaan huomattavasti nopeammin, vertailukohtia on riittämiin. Ainoastaan joidenkin isompien lasten ekopuuvillapaitojen materiaalin paksuuteen olen ollut pettynyt, mutta opin nopeasti tarkistamaan kankaan paksuudenkin.

Mutta kaupasta riippumatta minä katsonkin aina tarkasti, mitä ostan. Muovimateriaaleja en osta kuin teknisissä vaatteissa ja toppavaatteissa ja lisäksi sukissa/sukkahousuissa saa olla polyamidia parikymmentaprosenttia vahvisteena, muuten kaikki polyt ja akryylit jäävät säälittä kauppaan, vaikka näyttäisi miten kivalta. Yli kolme eri materiaalia sekoitteena tietää lähes poikkeuksetta ongelmia, vaikka materiaalit olisivatkin luonnonkuituja, en osta. Samoin lapsilla vaatteet, joissa on pesumerkintä 30 astetta, käsinpesu tai ei vesipesua, näitä ostan korkeintaan juhlavaatteiksi. Testaan vetoketjujen, solkien ja neppareiden toiminnan ja kiinnityksen, katson ettei pinta näytä valmiiksi nukkaiselta tai nyppyiseltä, ettei kangas ole niin ohutta että siitä näkyy läpi ja että saumat kohtaavat eivätkä kierrä ja ettei ole ommeltu liian läheltä reunaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kun tilasin niin ohuet yläosat oli huonolaatuisia mutta farkut hyvät. Pikkupojalle 134 - 146 cm kaikki vaatteet olleet hyviä. Tyttären tossujen pohjat puhkes parin käyttökerran jälkeen. Ulkovaatteet on olleet hyviä. Eli vaihtelee...

Vierailija
44/90 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lindex on myös joltain osin kestävämpää, cubus on laadultaan ollut suosikki jo pitkään.

Cubus?? Ostin sieltä kerran kivan yöpaitulin, puoleenreiteen ulottuvan. Kutistumisprosentti on ollut jotakin aivan uskomatonta. Nyt minulla on napapaita.

Vierailija
45/90 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pitkä mekko maksaa 19,90 ja housut 14,90 niin millaista laatua kuvittelette saavanne siihen hintaan? Lisäksi noin halpoja vaatteita teetetään varmasti orjatyöllä.

Vierailija
46/90 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Lindexillä on huonompia vaatteita. Mitoitukset vielä h&m:ääkin oudompia. Yhdetkin housut jouduin heittämään pois kun useista pesuista huolimatta ne kutittivat jalassa vaikka olivat suurimmalta osaltaan puuvillaa. Lindexin, Gina Tricotin ja Kappahlin skippaan nykyään aina. Seppälän nykyään myös. Ja Vilan.

Vierailija
47/90 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä vaatemerkit tuottavat vaatteensa Euroopassa? Uskoakseni suurin osa tavallisten vaateliikkeiden (H&M, Lindex, Kappahl, Vero Moda ym) vaatteista valmistetaan Aasian hikipajoissa. Joskus pesulappu kertoo valmistusmaaksi Turkin, mutta onko se lainkaan parempi todennäköisten työolojen suhteen? Syynään nykyään vaateostoksilla vaatteiden materiaalin, saumojen laadun ja pesuohjeet tarkkaan - keskimäärin vaikuttaa siltä, että hinta ja laatu kohtaavat yhä harvemmin. H&M:n luomupuuvillaiset kahden pakkauksessa myytävät t-paidat ovat muuten olleet hintaansa nähden yllättävän mainioita.

Vierailija
48/90 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä omistajat tarttee isommat osingot?

Vierailija
49/90 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko nyt vielä erityisesti H&M:stä kommentoida, kun siihen ketju liittyy. Mun mielestä niiden myymälät on olleet AINA kauhistuttavia paikkoja! Epäsiistejä, ahtaita, rekit tungettu ampumalla täyteen. Ainakaan naistenosaston logiikka ei ole koskaan auennut mulle, siellä on kaikkea kaikkialla. Ihan kuin tavara purettaisiin tasan siihen rekkiin,missä tilaa on, riippumatta siitä onko siinä ennestään housuja, paitoja vai mekkoja. :P Näinhän tuskin on, mutta vaikutelma on se. Olen aina mieluummin käynyt Lundexillä ja Kappahllissa ihan jo siksikin, että sinne myymälään on miellyttävä mennä ja olla.

34

Ja ne myymälät haisee pahalle. Olisko jotain myrkkyjä ilmassa? Välillä ollut pakko lähteä pois tymäkän hajun takia. Laatu on laskenut ihan silmin nähden. Just puhuttiin parin kaverin kanssa tästä.

Vierailija
50/90 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin on vain tragikoominen tilanne kun hennesillä asioidessani kassalla herttaisesti : " pyöristetäänkö ja loput lahjoittaisivat Unicefin keräykseen" joo.. Pitäiskö ihan pyöristyivät sentit tehdä heidän orjatehtaille!!

Vierailija
51/90 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viime syksynä lapselle farkut hm:stä ja pesun jälkeenkin haisi ihan karmealla. Kävin palauttamassa ja sanoin, että en jaksa pestä niin montaa kertaa, että haju lähtisi pois. Itsellä oli kerran tällaiset haisevat farkut, joita pesin useaan kertaan ja tuuletin kuukauden ulkona ennen kuin haju hävisi. Jos tuote ei ole kunnollinen niin palauttakaa vaate. Ei ne valmistajat taida muuten oppia.

Vierailija
52/90 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä vaatemerkit tuottavat vaatteensa Euroopassa? Uskoakseni suurin osa tavallisten vaateliikkeiden (H&M, Lindex, Kappahl, Vero Moda ym) vaatteista valmistetaan Aasian hikipajoissa. Joskus pesulappu kertoo valmistusmaaksi Turkin, mutta onko se lainkaan parempi todennäköisten työolojen suhteen? Syynään nykyään vaateostoksilla vaatteiden materiaalin, saumojen laadun ja pesuohjeet tarkkaan - keskimäärin vaikuttaa siltä, että hinta ja laatu kohtaavat yhä harvemmin. H&M:n luomupuuvillaiset kahden pakkauksessa myytävät t-paidat ovat muuten olleet hintaansa nähden yllättävän mainioita.

Ei mikään noista, mutta mitä nyt ensimmäiseksi tulee mieleen, niin Baltiassa (Virossa kai enimmäkseen) tuottaa mm. Vimma, Verson Puoti, Metsola ja Marimekko. Portugalissa Nosh, Papu, Aarrekid...

On näitä siis paljon muitakin, mutta muista en varmaksi muista, esim Blaa ja Silverjungle, nämä ehkä...?!? Nämä kaikki siis suomalaisia firmoja.

Vierailija
53/90 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se liikkeiden kaamea sotku!!!! Oikeesti minä en yhtään ymmärrä sitä " järjestystä" siellä!!!

Sotkuista, ahtaat rekit ja sitten se et myyjät ovat ihan SAATANAN kiireisiä!!!! Näkee et orjatyö jatkuu myös myymälöissä!

Vierailija
54/90 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin viime syksynä lapselle farkut hm:stä ja pesun jälkeenkin haisi ihan karmealla. Kävin palauttamassa ja sanoin, että en jaksa pestä niin montaa kertaa, että haju lähtisi pois. Itsellä oli kerran tällaiset haisevat farkut, joita pesin useaan kertaan ja tuuletin kuukauden ulkona ennen kuin haju hävisi. Jos tuote ei ole kunnollinen niin palauttakaa vaate. Ei ne valmistajat taida muuten oppia.

Just näin!!! Teen tätä itsekin. Kiva kuulla että edes joku muukin. :) Itse olen palauttanut jo jos uutena haisee, en ole edes kokeillut lähteekö pesemällä pois (siis kun olen tilannut, enkä ole voinut haistella etukäteen).

Miten ne suhtautu palautukseen, kun oli pesty tuote? Saitko ihan mukisematta rahat takaisin?

Vierailija
55/90 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä eivät kyllä pestyjä vaatteita vastaan ota!!!

Vierailija
56/90 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla on paljon laadukkaampia trikoopuseroita kuin HM:llä.

Vierailija
57/90 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä tykkään juurikin H&M vaatteista niiden edullisuuden ja ulkonäön vuoksi. PAras hinta-laatusuhde mielestäni Suomessa. Ainoa mistä en noissa vaatteissa pidä on jotkut neuleet. Ärsyttää kun niiden hihoja ei esim voi kääriä ylös, koska muuten ne löystyy ja alkaa roikkumaan kuin vitut ranteiden ympärillä. Ainoa tapa saada ne taas normaaleiksi, on pesun kautta.

Vierailija
58/90 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin!!! Teen tätä itsekin. Kiva kuulla että edes joku muukin. :) Itse olen palauttanut jo jos uutena haisee, en ole edes kokeillut lähteekö pesemällä pois (siis kun olen tilannut, enkä ole voinut haistella etukäteen).

Miten ne suhtautu palautukseen, kun oli pesty tuote? Saitko ihan mukisematta rahat takaisin?

Ottivat housut takaisin ilman ongelmia :) Kiva tosiaan, että muutkin tekee näin!

Vierailija
59/90 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi te saatte ihan itse päättää mistä te ne vaatteenne ostatte ;)

Vierailija
60/90 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa vaatteenne jostain Tuurin kyläkaupasta jos ei tyylikkäät, edulliset ja laadukkaat vaatteet kiinnosta. hehheh