Missä kunnon miehet on? En kaipaa vakavaa ahdistavaa parisuhdetta
Vaan jonkun jonka kanssa viettää aikaa epäsäännöllisen säännöllisesti. Olisi vapaus, mutta olisi jotain yhteistä.
Mies olisi jo ihan onnellinen elämässään, nainen ei tulisi paikkamaan mitään puuttuvaa koloa vaan toisi piristävän lisän;)
Mutta, kuka edes haluaa tämmöstä yksinhuoltajaa, lapset tosin isoja jo. Ikääkin jo 42v, mutta pilke silmäkulmasta ei ole kadonnut.
Tykkään jutella syvällisiä ja olla rapsutettavana.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan jonkun jonka kanssa viettää aikaa epäsäännöllisen säännöllisesti. Olisi vapaus, mutta olisi jotain yhteistä.
Mies olisi jo ihan onnellinen elämässään, nainen ei tulisi paikkamaan mitään puuttuvaa koloa vaan toisi piristävän lisän;)
Mutta, kuka edes haluaa tämmöstä yksinhuoltajaa, lapset tosin isoja jo. Ikääkin jo 42v, mutta pilke silmäkulmasta ei ole kadonnut.
Ei tuomosia naisia ole olemassakaan, vain sinulla omassa mielikuvituksessa. Eikä niitä mielikuvitusmaan satuprinssejäkään, ole oikeasti olemassa.
Jep, tuo pelkkä rapsuttelu kuulostaa aika puutteelliselta. Kirppujako siinä toisistaan etsitään?
Tai, jos mies on kuohittu niin sitten ehkä toimisi. Tosin silloin ei välttämättä olisi naisista ollenkaan kiinnostunut.
Seksuaalisesti aktiivisessa iässä oleva mies ei tokene pelkällä rapsuttelulla, päin vastoin.
Kun vähän kutittaa niin on kulli ojossa heti, ja kiva niin.
Kunnon seksin jälkeen on kyllä mukava jutella syvällisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli yhteisiä hetkiä ja tekemistä, seksiä, mutta ei vakinaista yhdessä asumista? Mikäs tuossa on niin erikoista, luulisi sopivan monellekin miehelle. Mutta sopivan ja hyvän löytäminen siitä joukosta voi olla vaikeaa.
Olen sanonut ennenkin, mutta minusta juuri miehet haluavat sitoutua vakavasti. Miltei kaikilla on halu muuttaa yhteen, aikuisena jo sen 2-3 yhdessäolovuoden jälkeen. Sellainen parisuhde, jossa asutaan erillään on todella harvinainen enkä itsekään ole löytänyt miestä, jolle niin "kevyt" järjestely sopisi.
Tuossa vaan on se ongelma, että tapailu on todennäköisesti niin harvoin, että vaikka siinä olisikin seksi mukana, niin sen määrä ei riitä. Varmaan tämän takia miehet yleensä haluavatkin sitoutua naiseen, jotta saisivat säännöllisesti seksiä.
M39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli yhteisiä hetkiä ja tekemistä, seksiä, mutta ei vakinaista yhdessä asumista? Mikäs tuossa on niin erikoista, luulisi sopivan monellekin miehelle. Mutta sopivan ja hyvän löytäminen siitä joukosta voi olla vaikeaa.
Olen sanonut ennenkin, mutta minusta juuri miehet haluavat sitoutua vakavasti. Miltei kaikilla on halu muuttaa yhteen, aikuisena jo sen 2-3 yhdessäolovuoden jälkeen. Sellainen parisuhde, jossa asutaan erillään on todella harvinainen enkä itsekään ole löytänyt miestä, jolle niin "kevyt" järjestely sopisi.
Tuossa vaan on se ongelma, että tapailu on todennäköisesti niin harvoin, että vaikka siinä olisikin seksi mukana, niin sen määrä ei riitä. Varmaan tämän takia miehet yleensä haluavatkin sitoutua naiseen, jotta saisivat säännöllisesti seksiä.
Juuri tuo on se ongelma, sinäkin selkeästi luulet, että erillään asuminen tarkoittaisi "harvoin" näkemistä. Minusta tuossa tilanteessa optimaalisinta on nähdä se 2-4 krt viikossa. Mutta minä olenkin introvertti nainen, jolle joku 3 krt tapaaminen ja seksiä olisi parhain vaihtoehto. Ei se, että asuisi jonkun kanssa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä kunnon miehellä, joka on ihan onnellinen elämässään, on varmasti myös ystäviä joiden kanssa jutella syvällisiä. Ja ehkä jopa koira jota rapsuttaa. Silloin voi se sinun tuoma piristävä lisä jäädä aika vähiin.
No en kuitenkaan ymmärtänyt, että ap haluaisi seksitöntä suhdetta.
Ihme käsityksiä; en halua tästä seksisuhdetta = en halua seksiä ollenkaan.
Ei ap myöskään ilmoittanut haluavansa seksiä. Ei halua parisuhdetta, vain silloin tällöin tapailua, syvällisiä keskusteluja ja rapsutusta.
Siihen voi liittyä seksiä tai ei. Jos mies saa keskustelut ja rapsuttelut muualta, niin miehen näkökulmasta, jäljelle jää vain mahdollinen seksi. Riittääkö se?
Kunnon miehet haluaa ehkä vähän muutakin kuin tuollaista satunnaista säheltämistä. Kannattaa aina vähän miettiä sitäkin, että jos vetää puoleensa tietynlaisia miehiä, niin voisiko se syy siihen olla ihan itsessään.
Terveisin Naispelko22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis tietysti tuo sanamuoto "jos haluan muita" koskee kumpaakin! Eli jos jompikumpi ei enää halua olla kimpassa suhde purkautuu. Mutta sen aikana ollaan uskollisia. Mutta ei sidota toista. Ollaan yhdessä itsellisinä. Kyllä näitä miehiä on.
5Joo juuri näin:) mistäs sä löysit omasi? ;) ap
Siis haluat seuraa, seksiä, uskollisuutta yms. Minusta tuo kuulostaa kovasti parisuhteelta. Mutta et halua sitoutumista. Minkälaista sitoutumista et halua ja miksi? Riittääkö se, että vain seurustelette ja ette asu yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Tapasin nelikymppisenä yh:na ihanan eronneen miehen ja ehdotin tällaista juuri. Olen niin erakko ja elämä sujui hyvin lapsen kanssa, etten kaivannut ns perhettä. Mies kuitenkin halusi muutta yhteen ja vakavan perinteisen suhteen, joten nyt ollaan naimisissakin.
Miehet kai enemmän tarvitse sellaista kotitukikohtaa, josta käsin liikkua maailmalla, eli minusta se on nimenomaan naiset, jotka viihtyisivät yksinkin ja miehet, jotka kaipaavat vakituista yhteistä kotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin nelikymppisenä yh:na ihanan eronneen miehen ja ehdotin tällaista juuri. Olen niin erakko ja elämä sujui hyvin lapsen kanssa, etten kaivannut ns perhettä. Mies kuitenkin halusi muutta yhteen ja vakavan perinteisen suhteen, joten nyt ollaan naimisissakin.
Miehet kai enemmän tarvitse sellaista kotitukikohtaa, josta käsin liikkua maailmalla, eli minusta se on nimenomaan naiset, jotka viihtyisivät yksinkin ja miehet, jotka kaipaavat vakituista yhteistä kotia.
Aika raju yleistys siitä, että *sinä* kohtasit miehen, joka halusi yhteisen kodin.
Minä olen mies, joka pidän omasta kodistani. En halua, että kukaan nainen tulee sinne "sisustamaan" tai ilmoittamaan, paljonko tilaa saan käyttää omasta vaatekaapistani. En myöskään halua muuttaa kenenkään toisen kotiin vieraaksi. Yhteiseen uuteen taas en halua rahojani laittaa.
Siis tottakai mä seksiä haluan;) ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis tietysti tuo sanamuoto "jos haluan muita" koskee kumpaakin! Eli jos jompikumpi ei enää halua olla kimpassa suhde purkautuu. Mutta sen aikana ollaan uskollisia. Mutta ei sidota toista. Ollaan yhdessä itsellisinä. Kyllä näitä miehiä on.
5Joo juuri näin:) mistäs sä löysit omasi? ;) ap
Siis haluat seuraa, seksiä, uskollisuutta yms. Minusta tuo kuulostaa kovasti parisuhteelta. Mutta et halua sitoutumista. Minkälaista sitoutumista et halua ja miksi? Riittääkö se, että vain seurustelette ja ette asu yhdessä?
Sellainen riittäisi :) ap
Kunnon miehet ovat vakavissa parisuhteissa.
Ompa sekavaa tekstiä. Ei ihme ettei ensimmäisen miehen kanssa onnistunut.
M39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa vaan olla niin että seksi loppuu sitoutumiseen. Nainen on halukas seksiin niin pitkään kun mies ei ole itsestäänselvyys.
Minä voisin ryhtyä tuollaiseen suhteeseen ap, harmi vaan olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
M39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa vaan olla niin että seksi loppuu sitoutumiseen. Nainen on halukas seksiin niin pitkään kun mies ei ole itsestäänselvyys.
Ja monta kertaa olen saanut täältäkin lukea, että miehen seksihalu on kuollut pariskunnan muuttaessa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on muutama tuollainen naiskaveri joita tapailen. Jokaisen kanssa meillä on hiukan erilainen, aikuinen suhde. Jokatapauksessa kaikki olemme itsellisiä tahoillamme ilman sitoumuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja monta kertaa olen saanut täältäkin lukea, että miehen seksihalu on kuollut pariskunnan muuttaessa yhteen.
Tuo on naisen versio tilanteesta....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on naisen versio tilanteesta....
Eli olet taas sovinistikommentoija, joka lähtökohtaisesti ei pidä naisia edes ihmisinä, jotka kertoisivat anonyymisti rehellisesti raskaista kokemuksistaan parisuhteessa koskien miehen haluttomuutta. Selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on muutama tuollainen naiskaveri joita tapailen. Jokaisen kanssa meillä on hiukan erilainen, aikuinen suhde. Jokatapauksessa kaikki olemme itsellisiä tahoillamme ilman sitoumuksia.
Tuo "muutama" on se mitä ap ei halunnut.
Ap haluaa miehen joka on häenelle uskollinen ja paikalla silloin kun hän haluaa, mutta muuten pois jaloista.
Onnea etsintään. Melkoista mihen esineellistämistä.
Vetovoiman lait pätevät.
Jos suhde toimii ja on hyvä kumppani ja molemmat saavat sen mitä tarvitsevat niin hyvä.
Ja molemmat ovat välillä valmiita joustamaan haluistaan.
Ja ovat mukana myös ongelmissa auttamassa jos siihen pystyvät. Kaikki tarvitsevat apua joskus.
Tällä auttamisella en tarkoita sitä että kärsitään mukana toisen alkoholi- tai muissa riippuvuusongelmissa.
Mutta faktahan on se että "itsenäisyydestään" joutuu tinkimään paljon tiukassa parisuhteessa ja varsinkin silloin kun mukaan tulee lapsia. Silloin parisuhde ei ole enää mitään kevyttä leikkiä ja siinä vasta kestävyys punnitaankin. Suomessa ei ole tänä päivänä helppoa lapsiperheillä vaikka lapsia kovasti yhteiskunta haluaisikin, ne tukitoimet (tai paremminkin niiden puute) vaan kertovat jotain ihan muuta. Tällainen sivujuonne keskusteluun...