Missä kunnon miehet on? En kaipaa vakavaa ahdistavaa parisuhdetta
Vaan jonkun jonka kanssa viettää aikaa epäsäännöllisen säännöllisesti. Olisi vapaus, mutta olisi jotain yhteistä.
Mies olisi jo ihan onnellinen elämässään, nainen ei tulisi paikkamaan mitään puuttuvaa koloa vaan toisi piristävän lisän;)
Mutta, kuka edes haluaa tämmöstä yksinhuoltajaa, lapset tosin isoja jo. Ikääkin jo 42v, mutta pilke silmäkulmasta ei ole kadonnut.
Tykkään jutella syvällisiä ja olla rapsutettavana.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Ja siis tietysti tuo sanamuoto "jos haluan muita" koskee kumpaakin! Eli jos jompikumpi ei enää halua olla kimpassa suhde purkautuu. Mutta sen aikana ollaan uskollisia. Mutta ei sidota toista. Ollaan yhdessä itsellisinä. Kyllä näitä miehiä on.
5
Joo juuri näin:) mistäs sä löysit omasi? ;) ap
Jos suhteessa ei olisi seksiä, niin lähes mahdoton on saada mies kiinnostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siis haluat. Vain kaveria? Voi olla vaikeaa, kyllä siinä seksi tulee jossain vaiheessa puheeksi. Eikä se miehestä kunnotonta tee, että haluaa seksiä.
Siis haluan suhteen joka ei ole pelkästään seksisuhde, vaan jossa on tunteitakin mukana. Mutta ei tartteis pelätä että mies juoksee useiden perässä. Ap
Onnea etsintöihin. Haluat siis miehen, joka ei halua sitoutua parisuhteeseen, mutta on kunnollinen, uskollinen, hellä ja haluaa kuitenkin muuta kuin pelkkää seksiä? Monesti ihminen haluaa myös sen parisuhteen, koko paketin.
Yhteiseloa karttavia, itsellisiä miehiä voisi löytyä vanhemmista leskistä tai eronneista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siis haluat. Vain kaveria? Voi olla vaikeaa, kyllä siinä seksi tulee jossain vaiheessa puheeksi. Eikä se miehestä kunnotonta tee, että haluaa seksiä.
Siis haluan suhteen joka ei ole pelkästään seksisuhde, vaan jossa on tunteitakin mukana. Mutta ei tartteis pelätä että mies juoksee useiden perässä. Ap
Onnea etsintöihin. Haluat siis miehen, joka ei halua sitoutua parisuhteeseen, mutta on kunnollinen, uskollinen, hellä ja haluaa kuitenkin muuta kuin pelkkää seksiä? Monesti ihminen haluaa myös sen parisuhteen, koko paketin.
Yhteiseloa karttavia, itsellisiä miehiä voisi löytyä vanhemmista leskistä tai eronneista.
Mobiili...-- tällainen ihminen --
Kun minä erosin 42-vuotiaana, halusin aivan samoin kuin ap. Sitten tuli mies, joka haki minut kirjaimellisesti kotoa, eli hän tuli luokseni yhdessä työtehtävässä.
Mies oli juuri sellainen kuin olen aina halunnut, seksi oli parasta mitä olin ikinä saanut, muistan kuinka ensimmäisen syksyn vain nauroimme yhdessä....ei sitoutumuksia, mutta uskollisuutta... mutta ihmismieli on kummallinen... sitä haluaa enemmän eikä vanha enää riitä.... Nyt olemme naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis tietysti tuo sanamuoto "jos haluan muita" koskee kumpaakin! Eli jos jompikumpi ei enää halua olla kimpassa suhde purkautuu. Mutta sen aikana ollaan uskollisia. Mutta ei sidota toista. Ollaan yhdessä itsellisinä. Kyllä näitä miehiä on.
5Joo juuri näin:) mistäs sä löysit omasi? ;) ap
Kansanopistosta :) Eli voisin sanoa laveammin elämällä elämää, ja kun vastaan tulee ihmisiä, niin katsomalla oikein silmin, eli...asenne on kaiken a ja o :) En nyt haluaisi kehua "asenteellani" mutta kai mä jotain oon tehnyt oikein ainakin tämmöisen miehen löytämisen suhteen :)
5
Vierailija kirjoitti:
Jos suhteessa ei olisi seksiä, niin lähes mahdoton on saada mies kiinnostumaan.
Lähes, mutta se ei ollutkaan ap:n pointti! Vaan että seksiä vain jos se tuntuu molemmista hyvältä! Mikä ihme se on, että suhteessa pitäisi olla annettuna seksiä, nauttii siitä tai ei, jotta voi ihminen olla perisuhteessa! Se on vallankäyttöä, enkä sitä koskaan hyväksy.
Toki silloin voi käydä niin, ettei jotakuta tiettyä miestä kiinnosta minä, mutta minäkin halusin tiettyjä asioita ja etsin miehen, jolle se kävi.
Jos naulaa sen, kenet haluaa voi olla vaikeaa löytää. Jos naulaa sen, mitä haluaa, voi etsiä laajemmasta ihmisjoukosta. Jos on inhonnut kaljuja, niin entäpä jos sen kaiken mitä haluaa saa kaljulta? Jne.
5
Kylläpä on taas ihan helvetin typerä ketju.
Ap:n kannattaa ensin selvittää mitä haluaa ja alkaa vasta sitten haluamaan sitä.
Asiallisia ja ymmärrettäviä odotuksia.
Itse olen saman ikäinen mies. Erosin kolme vuotta sitten, enkä erityisesti kaipaa mitään kotileikkiä ja uutta vaimoa. Osaan pitää huolta itsestäni ja kodistani.
Suhde, jossa olisi kaksi itsenäistä, omaa elämäänsä elävää, itsestään ja asiostaan huolta pitävää aikuista olisi täydellinen, toteutunut unelma. Omat asunnot ja tarvittaessa oma aika. Sopivassa määrin yhdessä oloa, tukea, seuraa ja jaettua arkea ja läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vaan jonkun jonka kanssa viettää aikaa epäsäännöllisen säännöllisesti. Olisi vapaus, mutta olisi jotain yhteistä.
Mies olisi jo ihan onnellinen elämässään, nainen ei tulisi paikkamaan mitään puuttuvaa koloa vaan toisi piristävän lisän;)
Mutta, kuka edes haluaa tämmöstä yksinhuoltajaa, lapset tosin isoja jo. Ikääkin jo 42v, mutta pilke silmäkulmasta ei ole kadonnut.
Tykkään jutella syvällisiä ja olla rapsutettavana.
Ei tuomosia naisia ole olemassakaan, vain sinulla omassa mielikuvituksessa. Eikä niitä mielikuvitusmaan satuprinssejäkään, ole oikeasti olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan iänikuinen juttu. Naiset haluavat miehiltä sitoutumista ja miehet haluavat naisilta seksiä. Ap. siis etsii miestä joka vain antaa, muttei halua mitään itse vastineeksi. Oman kokemuksen perusteella melko harvinainen ihmistyyppi. Lassukka on se ihmistyyppi joka vaikuttaa siltä kuin haluaisi vain antaa, mutta ei oikeasti ole pelkästään altruistinen. Ap:lle sopivi hyvin vaikkapa eunukki, mutta niitä ei taida nykypäivänä oikein olla saatavilla.
Eli yhteisiä hetkiä ja tekemistä, seksiä, mutta ei vakinaista yhdessä asumista? Mikäs tuossa on niin erikoista, luulisi sopivan monellekin miehelle. Mutta sopivan ja hyvän löytäminen siitä joukosta voi olla vaikeaa.
Täällänyt ei ainakaan ole mitään puolihulluja, vaan ihan täyshulluja -- naisia.
Vierailija kirjoitti:
Eli yhteisiä hetkiä ja tekemistä, seksiä, mutta ei vakinaista yhdessä asumista? Mikäs tuossa on niin erikoista, luulisi sopivan monellekin miehelle. Mutta sopivan ja hyvän löytäminen siitä joukosta voi olla vaikeaa.
Eihän ap luvannut seksiä. Sehän on pyhitetty pelkkään vallankäyttöön, ei sitä ilmaiseksi anneta. Eikä oikeastaan saa puhuakaan.
Selkeästi aikaansa seuraava normaali nainen , vain parasta ennen päiväys päässy happanemaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut ennenkin, mutta minusta juuri miehet haluavat sitoutua vakavasti. Miltei kaikilla on halu muuttaa yhteen, aikuisena jo sen 2-3 yhdessäolovuoden jälkeen. Sellainen parisuhde, jossa asutaan erillään on todella harvinainen enkä itsekään ole löytänyt miestä, jolle niin "kevyt" järjestely sopisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut ennenkin, mutta minusta juuri miehet haluavat sitoutua vakavasti. Miltei kaikilla on halu muuttaa yhteen, aikuisena jo sen 2-3 yhdessäolovuoden jälkeen. Sellainen parisuhde, jossa asutaan erillään on todella harvinainen enkä itsekään ole löytänyt miestä, jolle niin "kevyt" järjestely sopisi.
Tämä perustuu todennäköisesti siihen, että kevyessa tapailusuhteessa sitä naista voi käydä polkemassa muutkin tienoon uroot. Mutta sitomalla naisen itseensä saa seksiä ja varmistaa ettei muut pääse samalle apajalle. Pelkkää seksiä etsivälle pelimiehelle tai sellaiselle vanhemmalle miehelle, joka on jo lapset tehnyt eikä halua enää mitää liian syvällistä parisuhdesäätöä, voi tuollainen kevyt tapailu ja iltojen viettäminen yhdessä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Asiallisia ja ymmärrettäviä odotuksia.
Itse olen saman ikäinen mies. Erosin kolme vuotta sitten, enkä erityisesti kaipaa mitään kotileikkiä ja uutta vaimoa. Osaan pitää huolta itsestäni ja kodistani.
Suhde, jossa olisi kaksi itsenäistä, omaa elämäänsä elävää, itsestään ja asiostaan huolta pitävää aikuista olisi täydellinen, toteutunut unelma. Omat asunnot ja tarvittaessa oma aika. Sopivassa määrin yhdessä oloa, tukea, seuraa ja jaettua arkea ja läheisyyttä.
Juuri näin! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin parisuhde on ahdistava? Sä teet siitä vain itse ahdistavan jätetyksitulemisen pelossa, mikä lertoisi ainulle, ettet ole kunnon ihminen. Minä olen aina ollut parisuhteissa niillä ehdoilla, jotka mulle sopii, niin ei ole ollut yhtään ahdistavaa.
Nelikymppinen minäkin olen.Totta varmaan tuokin...musta vaan tuntuu että nykyajan miehet ei uskalla sitoutua.Ap
Sitoutua mihin?
Ole konkreettinen ja ota se yksittäinen asia esiin.
Muuten tuo on vain epämääräistä negatiivista fiilistelyä.
Oletko itse jättänyt sitoutumatta johonkin asiaan ja se on aiheuttanut toiselle pettymyksen?
Parisuhde on venyvä ja aina ei voi saada juuri sitä mitä haluaa juuri silloin kun haluaa, koska elämä.
Jos puutetta on liikaa ja monesta asiasta niin silloin pitää ensikis ottaa asiat puheeksi ja katsoa mitä niille voi yhdessä tehdä.
Jos viivan alle jää liikaa puutteita niin silloin on parempi sopia että puutteen hoitaa joku ulkopuolinen taho.
Seksin puutteen kanssa on tietty vähän vaikeampaa koska siinä mennään niin lähelle sitä uutta, jännää ja vierasta että helposti tulee sen nykyisen parisuhteen purkaminen, koska ihastuminen, kehomuisti jne.
Tee mitä teet mutta ota itse vastuu tapahtuneesta ja kohtaa seuraukset.
Parempi aina puhua ensiksi nykyisen kumppanin kanssa mistä on vajetta.
Jepjep. Miehet hakee enimmäkseen seksiseuraa, joten nään tässä miten sen nyt sanoisi.. muodikkaasti vaikka "kohtaanto" ongelman.