Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kunnon miehet on? En kaipaa vakavaa ahdistavaa parisuhdetta

Vierailija
24.03.2016 |

Vaan jonkun jonka kanssa viettää aikaa epäsäännöllisen säännöllisesti. Olisi vapaus, mutta olisi jotain yhteistä.

Mies olisi jo ihan onnellinen elämässään, nainen ei tulisi paikkamaan mitään puuttuvaa koloa vaan toisi piristävän lisän;)

Mutta, kuka edes haluaa tämmöstä yksinhuoltajaa, lapset tosin isoja jo. Ikääkin jo 42v, mutta pilke silmäkulmasta ei ole kadonnut.

Tykkään jutella syvällisiä ja olla rapsutettavana.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea osoite voisi olla seksitreffit.net tai alastonsuomi. Sieltä löytyy.

Vierailija
2/71 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hae seksiseuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa.

Vierailija
4/71 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hae seksiseuraa.

Kunnolliset miehet ovat avioliitossa. Seksi on ainoa, jolla kunnollisen miehen saa hairahtumaan. Uskonnollisissa piireissä voisi löytyä ystäviä, joiden kanssa jutella, mutta eivät hekään kainaloksi ryhdy.

Vierailija
5/71 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin parisuhde on ahdistava? Sä teet siitä vain itse ahdistavan jätetyksitulemisen pelossa, mikä lertoisi ainulle, ettet ole kunnon ihminen. Minä olen aina ollut parisuhteissa niillä ehdoilla, jotka mulle sopii, niin ei ole ollut yhtään ahdistavaa.

Nelikymppinen minäkin olen.

Vierailija
6/71 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hae seksiseuraa.

Kunnolliset miehet ovat avioliitossa. Seksi on ainoa, jolla kunnollisen miehen saa hairahtumaan. Uskonnollisissa piireissä voisi löytyä ystäviä, joiden kanssa jutella, mutta eivät hekään kainaloksi ryhdy.

Tämäkään ei pidä paikkaansa. Tuolla on vaikka kuinka paljon yksinäisiä kunnon miehiä, jotka haluavat ihan samaa. Että ap ottaa heidät kainaloonsa. Kun sen tekee omilla ehdoillaan niin löytää aivan varmasti seuraa.

5

Vierailija
7/71 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin parisuhde on ahdistava? Sä teet siitä vain itse ahdistavan jätetyksitulemisen pelossa, mikä lertoisi ainulle, ettet ole kunnon ihminen. Minä olen aina ollut parisuhteissa niillä ehdoilla, jotka mulle sopii, niin ei ole ollut yhtään ahdistavaa.

Totta varmaan tuokin...musta vaan tuntuu että nykyajan miehet ei uskalla sitoutua.Ap

Vierailija
8/71 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai aamuna rautakaupassa. Käyppä katsomassa.

Vierailija
9/71 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta varmaan tuokin...musta vaan tuntuu että nykyajan miehet ei uskalla sitoutua.Ap

Mutta juurihan sanoit aloituksessa, ettet itsekään kaipaa sitä. Toki mä ymmärrän sen, että en mäkään haluais avointa suhdetta, mutta en mä kaipais silleen sitoutumista, että olaan vastuussa toisesta. Vaan itsellisiä ja itsenäisiä, toisilleen uskollisia. Oikeasti en usko, että miehet haluais kovin erilaista. Ehkä he vaan eivät halua sitoutua silleen, että kannetaan huoltakin toisesta. En itsekään jaksa. Se on tosi rasittavaa.

5

Vierailija
10/71 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mulle kävi niin, että kun en edellyttänyt miehiltä, että he ovat minusta mitenkään vastuussa (enkä minä heistä, siitäkin annoin merkkejä) niin kävi niin, että löysin miehen, joka kaiketi on vastuussa minusta ainakin jollain tasolla. Tosin ei taloudellisesti, enemmän henkisesti. Jaksaa kuunnella ja ottaa vastaan mun tyrskyt ja tyvenet jne.

Mutta hän ei ole sitonut minua vastapalkaksi tästä, koska olen antanut ymmärtää, että lähden, jos sitoo, eli alkaa marttyyriksi. Ja lähtisinkin. Koska en osaa auttaa ketään. Osaan max. pitää huolta itsestäni. Mutta en velvoita miestä mihinkään. Kaiken mitä tekee, tekee koska halusi niin. Mutta tämmöisiä kilttejä miehiä tuntuu olevan, jotka ovat iloisia siitä, että saavat näin kainalon ja lämpöä. En tiedä, onko tämä surullista vai ei. Etteivät siis ehkä saa enempää.

5

Vierailija
11/71 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan jonkun jonka kanssa viettää aikaa epäsäännöllisen säännöllisesti. Olisi vapaus, mutta olisi jotain yhteistä.

Mies olisi jo ihan onnellinen elämässään, nainen ei tulisi paikkamaan mitään puuttuvaa koloa vaan toisi piristävän lisän;)

Mutta, kuka edes haluaa tämmöstä yksinhuoltajaa, lapset tosin isoja jo. Ikääkin jo 42v, mutta pilke silmäkulmasta ei ole kadonnut.

Sillä kunnon miehellä, joka on ihan onnellinen elämässään, on varmasti myös ystäviä joiden kanssa jutella syvällisiä. Ja ehkä jopa koira jota rapsuttaa. Silloin voi se sinun tuoma piristävä lisä jäädä aika vähiin.

Vierailija
12/71 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en tiedä mitä enempää he kaipaisivat mahdollisesti, elleivät ole itse jotain kontrollinhaluisia läheisriippuvaisia.

5

Vierailija
13/71 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on varattuja, mutta jos epäsäännöllistä silloin tällöin seuraa kaipaat, niin ryhdy kakkosnaiseksi. Ei tarvitse pelätä joutuvansa ahdistavaan parisuhteeseen.

Vierailija
14/71 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siis haluat. Vain kaveria? Voi olla vaikeaa, kyllä siinä seksi tulee jossain vaiheessa puheeksi. Eikä se miehestä kunnotonta tee, että haluaa seksiä.

Vierailija
15/71 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä kunnon miehellä, joka on ihan onnellinen elämässään, on varmasti myös ystäviä joiden kanssa jutella syvällisiä. Ja ehkä jopa koira jota rapsuttaa. Silloin voi se sinun tuoma piristävä lisä jäädä aika vähiin.

No en kuitenkaan ymmärtänyt, että ap haluaisi seksitöntä suhdetta.

Ihme käsityksiä; en halua tästä seksisuhdetta = en halua seksiä ollenkaan.

Vierailija
16/71 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta juurihan sanoit aloituksessa, ettet itsekään kaipaa sitä. Toki mä ymmärrän sen, että en mäkään haluais avointa suhdetta, mutta en mä kaipais silleen sitoutumista, että olaan vastuussa toisesta. Vaan itsellisiä ja itsenäisiä, toisilleen uskollisia. Oikeasti en usko, että miehet haluais kovin erilaista. Ehkä he vaan eivät halua sitoutua silleen, että kannetaan huoltakin toisesta. En itsekään jaksa. Se on tosi rasittavaa.

5

Tätä tarkoitin :) ao

Vierailija
17/71 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siis haluat. Vain kaveria? Voi olla vaikeaa, kyllä siinä seksi tulee jossain vaiheessa puheeksi. Eikä se miehestä kunnotonta tee, että haluaa seksiä.

Mä ymmärsin sen niin (tai itse haluaisin sellaista) että totta kai seksikin voi kuulua kuvioon, jos se on molemmista mukavaa. Mutta ei niin, että koska meillä on nyt tässä tämä suhde annan sinulle, jotta pysyt kanssani. Eli että mies kokisi olevansa jotenkin oikeutettu seksiin vastineena kainalosta. Ei se niin saa olla. Toki jos mies haluaa vastineena kainalosta sellaista, mitä esim. mulla ei ole tai en halua antaa niin, hei hei vaan sitten.

5

Vierailija
18/71 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5

Tätä tarkoitin :) ao

No hyvä! Minusta on kummallista, miten se, että on itsellinen ja kantaa vastuun ja huolen itsestään käsitetään että on vaikea nainen. Ei se niin ole! Vaan ei kasaa toisen harteille mitään, mutta silti on eri asia minusta sopia tietyistä asioista, kuten vaikkapa, että me olemme yhdessä, ja jos haluan muita, eroamme.

5

Vierailija
19/71 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis haluan suhteen joka ei ole pelkästään seksisuhde, vaan jossa on tunteitakin mukana. Mutta ei tartteis pelätä että mies juoksee useiden perässä. Ap

Vierailija
20/71 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tietysti tuo sanamuoto "jos haluan muita" koskee kumpaakin! Eli jos jompikumpi ei enää halua olla kimpassa suhde purkautuu. Mutta sen aikana ollaan uskollisia. Mutta ei sidota toista. Ollaan yhdessä itsellisinä. Kyllä näitä miehiä on.

5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme