Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveys reistailee ja kroppa brakaa. Ikää 41v.

Vierailija
23.03.2016 |

Viimeisen 1,5 vuoden aikana alkanut tulla kaikenlaisia oireita joille ei löydy syytä.
Vatsavaivoja: kipua, oksettavaa oloa, äkillisiä ripulikohtauksia.
Alavatsakipua
Kuukautisten pidentyminen 7päivästä 9-10 päivään
Pissatulehduksen oireita ilman tulehdusta.
Olkapääkipua ja särkyä, ei vikaa
Kyynärpääkipua ja särkyä, ei tenniskyynärpää
Kipua jaloissa ja säärissä varsinkin kun kävelen pidempään. Kengillä ei väliä.
Kutiavat korvat. Mikään ei paranna, helpottaa vaan oireita hetkeksi
Silmiin tulee usein kalvo joten pitää räpyttää jatkuvasti
Väsymys vaikka nukun ok

On kuvattu, ultrattu, tökitty, ronkittu, otettu verikokeita, pissakokeita, väännetty ja käännetty. Ei vikaa.

Tätä menoa olen haudassa ennen kun täytän 50.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on.

Vierailija
2/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä sitten nyt mitään sen kummempaa ole tapahtunut, kun että olet ylittänyt parasta ennen -päiväykset.

Sama vika mullakin, 40 v mittarissa ja vaivoja ja diagnooseja riittää. Edessä lupaava vanhuus siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, olen nyt 43 ja minulla alkoi tuo korvien kutina kanssa pari vuotta sitten. Nivelvaivat, tenniskyynärpää ja ibs vaivat. Lisäksi nokkosrokkoa.. Minun oireet aiheutti vilja allergia, ei näkynyt testeissä, mutta lääkäri laittoi erilaiselle dieetille ja jo parissa päivässä oli maha parempi ja kutinat poissa.

Vierailija
4/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltäs nyt tuntuu ap, kun kuolema lähestyy?

Vierailija
5/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 43 eikä mitään erityistä. Väsymystä ollut aina. Lähinäkö huonontunut ja lihonut. Muuten hyvä olo.

Vierailija
6/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa selkä paskana mikä aiheuttaa hermosärkyä, särkyä , tuntohäiriöitä alaraajoihin, olkapäät kipuilee, oikean käden kyynärpää myös, muutenkin on raihnainen ja "hakattu" olo.

Vierailija
7/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa pissatulehduksen oireisiin se että käytän vagisan-voidetta. Muut vastaavat varmaan toimii samalla tavalla.

Varsinkin yhdynnän jälkeen sitä voidetta kannattaa laittaa, ettei niitä oireita tulisi.

Vuosikaudet ehdin kärsiä tuosta vaivasta ennen kuin kokeilin sitä voidetta, ja sillä pääsin heti ongelmasta eroon  :)

Vierailija
8/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samoja juttuja, ikää 41v. Bonuksena helvetinmoinen refluksitauti.

Vierailija
9/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen terveys sinulla on ennen tätä ollut? Kuinka paljon ylimääräistä painoa ja minkälainen kuntosi on? Täytän pian 42 ja olen ainakin yhtä kunnossa ja terve kuin parikymppisenäkin. Kattavissa labratesteissäkin kaikki tulokset olivat priimaa ja peruskunto on mainio. Harmaita hiuksia on, siinä kaikki. Samalla linjalla tuntuu olevan myös kaikki ikäiseni ystävät. Ajatuksena on elää näin seuraavat 40 vuotta. :)

Vierailija
10/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruvetkaa syömään jodia niin saatte kilpparin toimimaan. Kovin monet vaivat voi johtua siitä.

Vierailija
11/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ole ihanaa vanheta? Mulla ei tietenkään ole naisten vaivoja mutta kyllä sen huomaa että ikä potkii. Nukun huonosti, maha reistaa, hermot on aika paskana. Eniten vituttaa ettei juuri mikään kiinnosta. Pitäisi varmaan tehdä jotain radikaalia ihan vain siksi että tuntisi olevansa elossa.

Tuntuu niin helvetin turhalta roikkua rutiineissa vain siksi että sitä oletetaan. Tämä tylsyys vie järjen.

Vierailija
12/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samoja juttuja, ikää 41v. Bonuksena helvetinmoinen refluksitauti.

Minä ainakin olen hoikka ja harrastan juoksua. Maha silti sökönä ja muita juttuja jotka olen perintönä saanut. Elinikä saattaa jäädä matalaksi.

Vierailija
13/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa kauheita vaivoja. Minulla on reuma ja skolioosi, mutten koe niitä hautaanvieviksi. "Korvat kutiaa", "silmiin tulee kalvo". Miten mahdat kestää hautaan asti vaivojesi kanssa?

Vierailija
14/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen 41, ja moni asia on paremmin kuin 20 vuotta sitten, puhumattakaan teinivuosista. Olen kypsempi, viisaampi, ystävällisempi, hellempi. En enää stressaa jokaisesta pikku "ongelmasta" ulkonäössä, ja osaan viimein pitää puoleni. Itse asiassa olen nyt kauniimpi kuin viimeiseen kymmeneen vuoteen, ja paremmassa kunnossa. Tätä mieltä ovat muutkin. Osaan nauttua omasta naiseudestani.

Se, milloin kuolo korjaa, on tietysti isommassa kädessä tai sitten sattumaa. Oon nähnyt maailmaa, on ollut miehiä, sydän on särkynyt, oon ollut onnellinen, tehnyt tyhmyyksiä, polttanut siltoja, elänyt elämääni. Ei paha.

Suurempia kremppoja ei ole. Lisäksi minulla on nuorempi miesystävä. ❤

Sinänsä ei haittaisi, vaikka kuolisin huomenna. Hyvä elämä, kaiken kaikkiaan, täynnä kokemuksia.

MUTTA olen vela, eli mulla ei ole lapsia. Siinä varmaan se salaisuus.

Vierailija
15/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla sun ikäisillä on jo sydän- ja verisuonitauteja, diabetesta, keliakiaa, endometrioosia, keuhkotauteja, syöpää, MS-tautia, epilepsiaa, aivovammoja ja monenlaisia muita vakavia sairauksia ja sä valitat noista :(

Ps. laita rasvaa sinne korvakäytäviisi niin ei enää kutia!

Vierailija
16/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen 41, ja moni asia on paremmin kuin 20 vuotta sitten, puhumattakaan teinivuosista. Olen kypsempi, viisaampi, ystävällisempi, hellempi. En enää stressaa jokaisesta pikku "ongelmasta" ulkonäössä, ja osaan viimein pitää puoleni. Itse asiassa olen nyt kauniimpi kuin viimeiseen kymmeneen vuoteen, ja paremmassa kunnossa. Tätä mieltä ovat muutkin. Osaan nauttua omasta naiseudestani.

Se, milloin kuolo korjaa, on tietysti isommassa kädessä tai sitten sattumaa. Oon nähnyt maailmaa, on ollut miehiä, sydän on särkynyt, oon ollut onnellinen, tehnyt tyhmyyksiä, polttanut siltoja, elänyt elämääni. Ei paha.

Suurempia kremppoja ei ole. Lisäksi minulla on nuorempi miesystävä. ❤

Sinänsä ei haittaisi, vaikka kuolisin huomenna. Hyvä elämä, kaiken kaikkiaan, täynnä kokemuksia.

MUTTA olen vela, eli mulla ei ole lapsia. Siinä varmaan se salaisuus.

Ai niin, ainut sairaus on pari vuotta sitten diagnosoitu kilpirauhasen vajaatoiminta, johon lääkitys. Veriarvot ja kaikki hyvät. 😊

Vierailija
17/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä on noin kääkkiä nelikymppisiä? Olette kuin jotakin +75 vuotiaita. Yrittäkää nyt ainakin saada se jälkikasvunne liikkumaan ja syömään terveellisesti ettei heistäkin tule samanlaisia vaivaisia ja läskejä keski-ikäisiä.

Vierailija
18/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähensin gluteiinia ruokavaliossa ja alkoi vatsa toimimaan paremmin ja ihon kutinat väheni.

Vierailija
19/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samoja oireita. Niitä on helpottanut vatsalääkkeet ja runsas veden juominen.

Ripulikohtauksia tulee edelleen, kun olen syönyt säännöllisesti salaattia paljon tai tosi rasvaista ruokaa.

Erittäin hyvällä hierojalla käyminen, joka myös osaa niksauttaa. Auttoi olkapää, käsivarsi, alaselkä, lapaluiden ja niskakipuihin.

Pissatitulehduksiin vaikutti myös veden juominen. Viikon kun join huonosti, niin iltaisin alkoi kirveltämääm ja pissattamaan, vaikka olin ollut vessassa 5 min. sitten.

Korvakäytävän kutinaan on auttanut rasvaus tai viljojen vähentäminen. Tai molemmat, mutta kutina oli VITTUMAISTA.

Silmät kuivuu koko ajan. Aloin laittamaan ennen suihkua ja kotoa pois ollessa hyviä silmätippoja, auttoivat aika paljon.

Lisäksi mulla on helvetisti harmaita hiuksia päässä ja värjäys aiheuttaa allergiaa.

Raskauksista jäi roikkuva, tunnoton reppu.

Kunnon yskässä päästelen p*** pieruja.

Olen treenannut kaksi vuotta eikä näy missään.

Laihduttanut kaksi vuotta ja edelleen olen yhtä lihava.

Mitä vielä? Voisin luetella vaikka mitä ja olen "vasta" 40 v.

Vierailija
20/47 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camoon siskot, nyt liikkeelle ja itsestä huolehtimaan. Itse olen 42 ja tunnistan kyllä kropan ikääntymisen mutta sille voi myös tehdä jotain. Säännöllinen liikunta ja terveellinen ruokavalio vaikuttavat valtavasti!

Eikä tarvitse olla edes mikään maratoonari, mutta lenkkeily, jooga, pilates, tanssi tai vaikka sauvakävely toimivat. Kunhan on säännöllistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän