Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällainen ennätys helle ja Saaronniemen umarannalle parkkeeraaminen motissa

Vierailija
15.07.2025 |

Miksi tällaisella ennätys helteellä ei anneta tilapäisesti tilaa parkkipaikan ulkopuoliselle alueelle. Onhan aikaisempinakin vuosina tässä joustettu ja on oikein liikenteen ohjaajia ollut paikalla. Onhan kaikenlaisia tapahtumiakin ollut parkkialueen ulkopuolella. Itse en kykene menemään enää pyörällä enkä julkisellakaan, ilmastoidussa henkilöautossa kyllä viellä pysyn tuon rannan helteelläkin saavuttamaan. Verovaroillahan sitä rantaa kunnossa pidetään . Omaa rantaa minulla ei vaan ole. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä parkki tilaa on siellä aivan riittävästi rannan kapasiteettiin, bussilla pääset perille myös.

Vierailija
2/23 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti siellä sakkolappuja laitettiin. Ei se saa olla ratkaiksu , kun tällainen helle !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan aloittajaa.

Vierailija
4/23 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö mennä pyörällä ennemmin?

Vierailija
5/23 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä parkki tilaa on siellä aivan riittävästi rannan kapasiteettiin, bussilla pääset perille myös.

Ei ole ollenkaan riittävästi ,kun tällainen lähes hätä tila käynnissä. 

Vierailija
6/23 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kuvitella mikä maanpäällinen helvetti koko Ruissalo tänään on.

Vierailija
7/23 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uimarannalle saa parkkeerata.

Vierailija
8/23 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, ei nyt mitään ennätys helteitä vielä ole ollut Suomessa.

Vierailija
9/23 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän varakkailla on omat rantansa tietysti. Ei tämä heitä koske ! 

Vierailija
10/23 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä hyvää kuvaa Turusta anna. 

Vierailija
11/23 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kun sulla kerran on oma auto, voit hyvin mennä johonkin toiselle rannalle. Onhan niitä pitkin rannikkoa. Itse ennedes haluaisi mihinkää täyteen ammutulle biitsille. Voin kuvitella veden laadun kärsineen kovasti jo tässä vaiheessa.

Vierailija
12/23 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreätkö tässä  touhussa on takana vai vasemmisto , kun ennen sentään tilaa löytyi ?

Vierailija
13/23 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kun sulla kerran on oma auto, voit hyvin mennä johonkin toiselle rannalle. Onhan niitä pitkin rannikkoa. Itse ennedes haluaisi mihinkää täyteen ammutulle biitsille. Voin kuvitella veden laadun kärsineen kovasti jo tässä vaiheessa.

Kyllä ne rannat ovat hyvin vähäisiä  ja ahtaita. Ehkä johonki Maskun hiekkamontuille sitten pitäis tuolla vanhalla Toyotalla  koittaa. Ja ahdasta sielläkin. 

Vierailija
14/23 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titäisköhän joku tuosta Raision vesialtaasta , voiskohan siellä käydä uimassa ? Siis Haunisissa . Ja mitä kautta sinne pääsis.

Vierailija
15/23 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hätätila 🤣

Vierailija
16/23 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hätätila 🤣

Olen ikäihmisiä ja kyllä tuo helle koettelee varsikin kun ilman kosteuskin on suuri. Tuolla meren rannassa vähän tuulenvire käy , niin vointi on parempi.

Vierailija
17/23 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja millähän mittarilla sinä tuota rannan kapasiteetia oikein mittaat ?? Kyllä siellä rannalla tilaa on ja on ollut aina ennenkin . Olen kyllä käynyt siellä yli puoli vuosisataa ja aina sillä rannalla tilaa on ollut. Mikähän mittari sinulla on käytössä ??  Parempi olis arvioida sitä väestön tarvetta eikä ruveta runnomaan !!

Vierailija
18/23 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hätätila 🤣

Olen ikäihmisiä ja kyllä tuo helle koettelee varsikin kun ilman kosteuskin on suuri. Tuolla meren rannassa vähän tuulenvire käy , niin vointi on parempi.

No pakkoko se sinne uimarannalle on änkeä? Onhan sitä merenrantaa satoja kilometrejä, löytyy sieltä joku vähemmän kansoitettu paikkakin. Ja edelleen alle 30 astetta ei ole mikään hätätila.

Vierailija
19/23 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, joku täyteenahdettu hiekkaranta hirmuhelteillä.

Vierailija
20/23 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hätätila 🤣

No pakkoko se sinne uimarannalle on änkeä? Onhan sitä merenrantaa satoja kilometrejä, löytyy sieltä joku vähemmän kansoitettu paikkakin. Ja edelleen alle 30 astetta ei ole mikään hätätila.

Kyllä kaupungin yleiselle uimrannalle pääsy pitää mahdollistaa .