Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi OFFICIAL

Vierailija
23.03.2016 |

Mässäillään täällä.

Kommentit (4625)

Vierailija
3701/4625 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vittu toi Juhon kiroilu, siis ai jumalauta

Räkäisimmät teinitkään ei ole noin pahoja suustaan.

(Avautumista ruutu+ jaksosta)

Vierailija
3702/4625 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juho ilmeisesti rentoutuneena/väsyneenä joskus kiroilee kuin vanha merimies. En kyllä itse nähnyt sitä niin pahana tai varsinkaan pelottavana.

Kissalle hän kiroili kun tuli mouruamaan korvan juureen. Jos Juho tosiaan on assi ja siten aistiyliherkkä, niin se voi selittää ärsyyntymisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3703/4625 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elinasta: Etenkin ilman laseja ja hiukset Elina on oikeasti kaunis. Ja ennen kaikkea tosi ihanan oloinen ihminen. En epäile olenkaan etteikkö Iiro olisi aidosti häneen ihastunut. Iiro sanoi joskus, että Elina olisi loistavaa vaimomateriaalia ja juuri sellaisen kuvan hän on antanut (reilu, fiksu, tasapainoinen, rauhallinen mutta kuitenkin heittäytyvä). Olen nainen ja minusta olisi tosi mulava olla Elinan ystävä.

Iiro oli ehkä vilpitön sanoessaan Ellun olevan vaimomateriaalia, mutta itse hän ei kyllä tässä vaiheessa elämää vaimoa hae. En kyllä kauhean vahvoja ihastumisen tunteitakaan huomaa Iiron puolelta. Varmasti heillä silti on mukavaa keskenään ja tulevat hyvin juttuun.

Vierailija
3704/4625 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- totaa, tosi upee nainen ja tosi mielenkiintosta päästä treffeille

- pystytään puhumaan kaikesta, niinku sillee

- täytyy keskustella (eli minä huudan ja akka kuuntelee)

- ollaan samanlaisia (jopa samanlaiset kahvinkeittimet)

- mie viihyn sen seurassa

- sillee, sillee, sillee ja ehkä jopa tällee

KALLE, on muuten ruma tyyppi ulkoisesti ja sisäisesti. Ei niin pieneen päähän voi tietysti isot aivot mahtuakkaan

Vierailija
3705/4625 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tontsa on kyllä kauden paras! Vilpittömän reilun oloinen kaveri. Pisteet noussut kisan myötä, tätä käy harvoille.

Vierailija
3706/4625 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tähän ohjelmaan jäisi, jos siitä jätettäisiin pois kaikki lauseet, joissa käytetään seuraavia fraaseja:

- pitää hauskaa

- tuki ja turva

- helppo jutella

- hauska tutustua

- paljon yhteistä/ tulla hyvin juttuun /paljon puheenaiheita

Ihan oikeasti, suurin osa ohjelmasta on tätä liibalaabaa, millä kukaan ei oikeasti tarkoita yhtään mitään.

Ei unohdeta:

-Rajoja rikottu

-Kyllä täällä kaipaa läheisyyttä

Vierailija
3707/4625 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elinasta: Etenkin ilman laseja ja hiukset Elina on oikeasti kaunis. Ja ennen kaikkea tosi ihanan oloinen ihminen. En epäile olenkaan etteikkö Iiro olisi aidosti häneen ihastunut. Iiro sanoi joskus, että Elina olisi loistavaa vaimomateriaalia ja juuri sellaisen kuvan hän on antanut (reilu, fiksu, tasapainoinen, rauhallinen mutta kuitenkin heittäytyvä). Olen nainen ja minusta olisi tosi mulava olla Elinan ystävä.

Iiro oli ehkä vilpitön sanoessaan Ellun olevan vaimomateriaalia, mutta itse hän ei kyllä tässä vaiheessa elämää vaimoa hae. En kyllä kauhean vahvoja ihastumisen tunteitakaan huomaa Iiron puolelta. Varmasti heillä silti on mukavaa keskenään ja tulevat hyvin juttuun.

Iiro taitaa kiertää näitä ohjelmia oikein urakalla. En usko, että on kovin hyvää aviomiesmateriaalia kellekään, vaikka osaakin olla herrasmies, keskustella ja kuunnella. Jotenkin liian täynnä itseään. Tai sitten luulen vaan niin.

En ymmärrä Elinan moittijoita. En tykkää ulkonäköön puuttumisista. Pakko sanoa, että musta Elina on tosi nätti, naisellinen ja kauniskroppainen. Viehättävä.

Vierailija
3708/4625 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yli kymmenen vuotta sinkkuna enkä harrasta irtoseksiä. Joten pistää kyllä ihmetyttämään tuo, että ei kolmea viikkoa pärjää ilman läheisyyttä vaan sitä on saatava joltain lähes vieraalta ihmiseltä.

Vierailija
3709/4625 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin poimimassa tämän Jatkoajan keskustelupalstalta, kun oli niin yksiin oman ajatuksen kanssa:

"Mika kommentoi treffeillä kysyttäessä heidän suurinta haastettaan parisuhteessa Satun kanssa: "Kiire, yhteisen ajan puute." 

Kolme viikkoa löytyi kuitenkin jostain ja se päätettiin käyttää lähtemällä tällaiseen."

Vierailija
3710/4625 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin poimimassa tämän Jatkoajan keskustelupalstalta, kun oli niin yksiin oman ajatuksen kanssa:

"Mika kommentoi treffeillä kysyttäessä heidän suurinta haastettaan parisuhteessa Satun kanssa: "Kiire, yhteisen ajan puute." 

Kolme viikkoa löytyi kuitenkin jostain ja se päätettiin käyttää lähtemällä tällaiseen."

Arvostuskysymys, kuten kaikki muukin tuossa suhteessa. 

Vierailija
3711/4625 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikalla iltanuotiolla:

Roope: "Mä en oo mitään muuta, ku saatana pussaillu, mitä soot tehny? Vittu nainu! Nii! Sä nolasit vittu mut aivan täysin, ittes, vittu kaiken! Oot varmaan ihan vitun ylpee ittestäs?"

Ida (hiljaa ja katsoen jalkoihin): "Joo..."

Vierailija
3712/4625 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katosino daily motion linkki johonkin? En löydä sitä kommenteista enää 😳

Vierailija
3713/4625 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotantoyhtiö sanonut Stubelle ettei saa enää bonuksia ykköspesästä, että laitappas poika kakkosvaihde silmään!

Vierailija
3714/4625 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut yli kymmenen vuotta sinkkuna enkä harrasta irtoseksiä. Joten pistää kyllä ihmetyttämään tuo, että ei kolmea viikkoa pärjää ilman läheisyyttä vaan sitä on saatava joltain lähes vieraalta ihmiseltä.

Tähän täytyy kommentoida sen verta että meitä on moneen junaan, joillekin seksi ja läheisyys on oikeesti tärkeetä, jopa oman hyvin voinnin vuoksi ja toiset tarvii seksiä ihan muuten vaan, toiset ihan nautinnon vuoksi ja sitten on ne jotka pystyvät elämään ilman seksiä ties kuinka kauan, tyydyttävät itsensä ehkä (luultavasti) jotenkin muuten, taikka eivät vain tarvitse seksiä... Asia josta turha moralisoida. Loppujen lopuksi ois aika karmaisevaa jos meidät kaikki olis valettu samasta muotista.

Vierailija
3715/4625 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän täytyy kommentoida sen verta että meitä on moneen junaan, joillekin seksi ja läheisyys on oikeesti tärkeetä, jopa oman hyvin voinnin vuoksi ja toiset tarvii seksiä ihan muuten vaan, toiset ihan nautinnon vuoksi ja sitten on ne jotka pystyvät elämään ilman seksiä ties kuinka kauan, tyydyttävät itsensä ehkä (luultavasti) jotenkin muuten, taikka eivät vain tarvitse seksiä... Asia josta turha moralisoida. Loppujen lopuksi ois aika karmaisevaa jos meidät kaikki olis valettu samasta muotista.

Joo seksi on ihan mahtavaa mut siis tossa tapauksessa tarviiko sitä nyt kameroille näyttää ja antaa kuulua...!?ja kyse vielä pettämisestä toisen kanssa..! Eikö sen vertaa pysty halujaan hillittee!!? Toki saahan tuosta ny tv viihdettä aikaan mut silti hävettäisi iha saatanasti jos itse olis tuossa tilanteessa.

Vierailija
3716/4625 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäskö iidan lähtee aikuisviihdealalle, kun tykkää julkisesti naiskennella?

Vierailija
3717/4625 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua Tiinan mollaamista. Äänelle ei kukaan mahda mitään, mutta käytökselle voi ja mun mielestä Tiina on käyttäytynyt tuolla ihan fiksusti. Puhuu kameroille rauhallisesti ja ihan asiaa. Ei mitään bimboilua.

Vierailija
3718/4625 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo seksi on ihan mahtavaa mut siis tossa tapauksessa tarviiko sitä nyt kameroille näyttää ja antaa kuulua...!?ja kyse vielä pettämisestä toisen kanssa..! Eikö sen vertaa pysty halujaan hillittee!!? Toki saahan tuosta ny tv viihdettä aikaan mut silti hävettäisi iha saatanasti jos itse olis tuossa tilanteessa.

Ja kolmesta viikosta! Jos puoliso lähtee työmatkalle, pitää kutsua Make pitämään peti lämpimänä?

Vierailija
3719/4625 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta missä viipyy Mika? Tulee kohta kommentoimaan ylimieliseen tapaansa

Vierailija
3720/4625 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihanaa könsikäs Kallea pilkataan =( http://www.iltalehti.fi/viihde/2016051121546878_vi.shtml

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi