Mun asiat ei oo sun asiat
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan kun ei kiinnosta kuule yhtään asiasi.Olen liian egosentrinen kiinnostukseni kenenkään muun elämästä kuin omastani.Minä minä minä!🤗
Kyllä on ihmisiä, joilla ei ole omaa elämää laisinkaan ja päivät kulutetaan kyttäämällä toisten elämää kaikkia mahdollisia linjoja pitkin ja joka tuutista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan kun ei kiinnosta kuule yhtään asiasi.Olen liian egosentrinen kiinnostukseni kenenkään muun elämästä kuin omastani.Minä minä minä!🤗
Kyllä on ihmisiä, joilla ei ole omaa elämää laisinkaan ja päivät kulutetaan kyttäämällä toisten elämää kaikkia mahdollisia linjoja pitkin ja joka tuutista.
Terveisiä Komeroon. Onko kaikki ruudut varmasti päällä?
No minä en ole tällainen poikkeus vahvistaa säännön!Ei yhtään kiinnosta joten tee mitä lystäät!
Minä minä minä olen elämäni ainoa mielenkiintoni kohde,minulla on rikas sisäinen maailma!
Vierailija kirjoitti:
Pidä tunkkis!
😭😂🤣😆
Vierailija kirjoitti:
Minä minä minä olen elämäni ainoa mielenkiintoni kohde,minulla on rikas sisäinen maailma!
Juu ja kaikki komeron toisella puolella oleva on kuviteltua.