Onko sinulla tämä lihas? 85 % ihmisistä on, 15 %:lla ei.
Kommentit (69)
Jaa, että tuonkin esiinsaamisen vaatii ihmisiltä lehtijutun kaltaista temppuilua? Ihmiset tosiaan ovat vähäsen painavia ja melkoisen löysähköjä nykyisin.
Ei tästä kyllä 15 prosenttia saa tai osa kusettaa. Itsellä ei ole kyseistä jännettä/lihasta
Löytyy.
Minulla on myös toisella puolella kaulan alueella yksi lihas, joka on kiinni solisluun keskiosassa. Mikähän se on?
Vasemmassa ranteessa on, mutta ei oikeassa. Olen oikeakätinen. Pelästyin itsessäni olevan jotakin vikaa, mutta niin monella muullakin on samoin!
Vierailija kirjoitti:
Jaa, että tuonkin esiinsaamisen vaatii ihmisiltä lehtijutun kaltaista temppuilua? Ihmiset tosiaan ovat vähäsen painavia ja melkoisen löysähköjä nykyisin.
Et siis tajunnut sen vertaa, että on olemassa ihmisiä, joilla koko lihasta ei ole? Jätä bodailulta vähän aikaa myös lukemiselle, niin eiköhän se elämä siitä ajan kanssa helpotu.
Mulla on oikeessa mutta vasemmassa ei ja miehellä ei ollu ollenkaan
evolution jäänne kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituista kyllä, toisessa kädessäni on ja toisessa ei! Olen vasenkätinen, eikä siinä kädessä ole tuota lihasta. Ranne on ihan sileä, vaikka kuinka taivutan sitä. Oikeassa kädessä sen sijaan nousee todella selvästi jänne ylös, sitä ei voi olla huomaamatta.
Todella outoa!
Öh, olen oikeakätinen mutta muuten täsmälleen sama juttu. Oikeassa kädessä nousee selvä jänne ylös mutta vasemmassa ei mitään. Ollaanko me sukua?
Liityn joukkonne! Vasemmassa on jänne, oikeassa ei. Olen oikeakätinen.
Kummassakin kädessä kaksi jännettä vierekkäin.
Ei löydy joten olen oman elämäni X-Man.
7:llä on vain toisessa kädessä, 10:llä on molemmissa ja 7:llä ei ole ollenkaan. Laskinko oikein?
Eli on harvinaista, jos ei ole kummassakaan kädessä, mutta "toispuoleisiakin" on aika paljon. Siirtymävaihe evoluutiossa?
Miksi mulla näkyy selvemmin vasemmassa kädessä vaikka olen oikea kätinen?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 3 mikä on oikea?
http://aijaa.com/rrWLW7
Oho, olisko toi keskimmäinen sitten? Mulla näkyy myös toisessa kädessä keskimmäisen jänteen vierellä kaksi selvästi pienempää, mutta sulla on tosi samankokoisia kaikki.
Vasemmasta löytyy, oikeasta ei. (Olen oikeakätinen)