Onko sinulla tämä lihas? 85 % ihmisistä on, 15 %:lla ei.
Kommentit (69)
Omituista kyllä, toisessa kädessäni on ja toisessa ei! Olen vasenkätinen, eikä siinä kädessä ole tuota lihasta. Ranne on ihan sileä, vaikka kuinka taivutan sitä. Oikeassa kädessä sen sijaan nousee todella selvästi jänne ylös, sitä ei voi olla huomaamatta.
Todella outoa!
Ei löydy, olen siis evoluution seuraava askel!
On. Voin lyödä vetoa, että tuosta on hyötyä paremman puristus voiman johdosta = kiipeily ja painnosto. En usko, että on turha.
Ei ole. Olenko täten siis kehittyneempi mitä suurin osa ihmisistä?
Vierailija kirjoitti:
On. Voin lyödä vetoa, että tuosta on hyötyä paremman puristus voiman johdosta = kiipeily ja painnosto. En usko, että on turha.
Minulta ei löydy tuota ja sekä kiipeily, että painonnosto on onnistunut hyvin ilmankin.
Kiitos tästä viestistä. Olen aina miettinyt, että miksi jotkut aikuiset iso kätiset ihmiset saavat esim. viranomaisten käytössä olevat käsiraudat sujautettua pois käsistään ja miksi jotkut taikurit yms. pääsevät siteistään/kahleistaan. Se ei olekaan illuusio. =)
Vierailija kirjoitti:
Tuo mikään lihas ole vaan jänne.
Lihas on siellä alla ja työntää jänteen ulos. Jos jänne ei työnny ulos, lihasta ei ole.
Mulla löytyy, miehellä ja lapsillamme on jo nykyaikaiset kehot 😏
Vierailija kirjoitti:
Omituista kyllä, toisessa kädessäni on ja toisessa ei! Olen vasenkätinen, eikä siinä kädessä ole tuota lihasta. Ranne on ihan sileä, vaikka kuinka taivutan sitä. Oikeassa kädessä sen sijaan nousee todella selvästi jänne ylös, sitä ei voi olla huomaamatta.
Todella outoa!
Öh, olen oikeakätinen mutta muuten täsmälleen sama juttu. Oikeassa kädessä nousee selvä jänne ylös mutta vasemmassa ei mitään. Ollaanko me sukua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo mikään lihas ole vaan jänne.
Lihas on siellä alla ja työntää jänteen ulos. Jos jänne ei työnny ulos, lihasta ei ole.
"Mikäli keskelle rannetta nousee pitkulainen lihas, on sinulla yhä esi-isiemme hyödyntämä pitkä kämmenlihas." Kyllä tuosta ihan saa käsityksen, että kuvassa näkyvä jänne on se lihas.
Vierailija kirjoitti:
Todella outoa!
Mulla sama toisin päin. Olen oikea kätinen ja tuo näkyy vasemmassa kädessä selvästi ilman taivutustakin. Toisessa kädessä sitä ei näy.
Löytyy!