Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paperilla minussa ei ole mitään vikaa, mutta

Vierailija
23.03.2016 |

En vain löydä ketään, joka "suostuisi" parisuhteeseen kanssani. Minulla on kolmannen asteen opiskelupaikka, sekä käyn sen ohella töissä. Minulla on omia kavereita, olen sosiaalinen, harrastan urheilua ja musiikkia, kroppani on hyvässä kunnossa ja minua on kehuttu kauniiksi ja kuvailtu sellaiseksi ihmiseksi, jonka kanssa kaikki tulee toimeen. Tyylini on siisti, hieman boheemi enemmän kuin preppy, hiukset aika tavalliset, mutta pidän huolta ulkonäöstäni. Minusta vaan tuntuu etten siltikään kelpaa kenellekään: Olen tapaillut useampia miehiä eri lähtökohdista (opiskelijoita, työelämässä, minun ikäisiä, vähän vanhempia, vähän nuorempia, "parempia" ja "huonompia") ja ne joista itse kiinnostuin niin eivät näytä ollenkaan syttyvän minusta. Eikä kukaan ole kuitenkaan jäänyt roikkumaan, vaikka olen itse pistänyt tapailulle pisteen. On vain niin riittämätön olo, enkä vain keksi mikä minussa on vikana! Missä voisin "parantaa", jotta olisin edes rahtusen halutumpi :-( On vain niin yksinäinen olo... Olen myös ollut aikaisemmin pidemmässä parisuhteessa, mutta siitä on jo vähän aikaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla pohjattoman tylsä.

Vierailija
2/11 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ihan suloiselta, eiköhän se sieltä vielä löydy. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että sinussa on mitään "vikana". Se oikea ei ole vain kävellyt vastaan, niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin. Keskity opintoihisi ja harrastuksiisi, pidä ystävät ja perhe lähellä niin joskos edes vähän yksinäisyys laantuisi!

Vierailija
4/11 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yhä sinkkuna vaan?

Vierailija
5/11 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama tilanne. Kaverityttöjen äidit yrittävät parittaa mua lapsilleen, mutta eivät nämä kiinnostu koskaan siinä mielessä musta

Vierailija
6/11 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan kestä kovin pitkään tuota kappalejaon puutetta.

M

Vierailija
7/11 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän sä löydä jonkun, sitten kun oot 40+ niin mieti lisää.

Vierailija
8/11 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä ystävällisiäkin ihmisiä 

Vierailija
9/11 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikä kukaan ole kuitenkaan jääny roikkumaan, vaikka olen itse pistänyt tapailulle pisteen." Siis haluaisit jonkun kenet voisit jättää ja hän silti haluaisi roikkua sinussa? Vai mitä tuolla hait?

Vierailija
10/11 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikäsi on siis?

Vierailija
11/11 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap häntä pystyyn, et ole niin lumihiutale kuin luulet, samanmoisia mahtuu tänne ja paljon. Mä uskon, että olet oikein mukava ja ihana, ethän sä muuten pääsisi noin hyvin ketään tapailemaan. Jollet olet vähän liian väritön, en keksi, mitä sussa muka olisi vikana. Itsetuntosi saattaa olla turhan heikko? Se, jos mikä, näkyy ja vaikuttaa haluttavuuteen. Jos sun mieleipiteet eivät ole riittävän vahvoja, ja tekemiset ovat sulle  tyyliin -ihan sama, ei sitäkään kauaa jaksa.