Kuinka ehdottaa naiselle seksuaalista kanssakäymistä?
Kuinka se käytännössä tapahtuu, jos näkee kauniin naisen ja tekee mieli? Voiko vaan mennä kysymään suoraan? Mitä mieltä te naiset olette, minkälainen lähestymistapa olisi tässä asiassa paras? Olen vielä aloittelija näissä panohommissa, niin en oikein ole varma kaikista jutuista. Täältä saa varmaan hyviä vinkkejä, kun paljon naisia palstalla. Kiitän jo ennakkoon vastauksistanne. Hyvää pääsiäistä ja kevään odotusta kaikille.
Kommentit (18)
Jos sua ei rehellisesti mikään muu kuin pillu kiinnosta, niin menet vaan ja kysyt suoraan ja itsevarmasti, että haluaako hän harrastaa sun kanssa seksiä. Tietty tervehdit ja esittäydyt ensin, jos on ihan ventovieras.
Näytä lompakkoasi, ja jos miellyttää, niin se saattaa näyttää sulle omaansa?
Vierailija kirjoitti:
Kysy onko sen rinnat aidot.
Ja sitten jos se sanoo että on, vastaa että "en usko ellet todista!".
Jos AP:n sosiaaliset taidot ovat aloituksen tasoa, niin kannattanee tyytyä ihan vain siihen pumpattavaan barbaraan.
Toki jos on masokistin vikaa, niin mikäs siinä, sen kun menee ehdottelemaan tuntemattomille naisille seksiä. Eiköhän siinä jossain vaiheessa jonkun reippaan emännän avokämmen, portsarin karvainen koura tai poliisisedän pamppu heilahda.
Varman päälle jos tahdot vetää, niin tarjoat rahaa ja jos riittävästi tarjoat, niin varmasti lähtee mukaan.
Näillä sanoilla hurmaat naisen kuin naisen: http://www.vauva.fi/keskustelu/2521538/oodi_av_pimpulille
T. Vällymestari 1,5kk kokemuksella
Opettele ekana ruotsia. Ruotsinkielusellä mammafoorumilla sulle ois vastattu tosissaan ☺
Mun vinkki on että päätä olla rehellinen. Mene johonki seuranhaku tms foorumille ja kerro olevas senjasen näkönen (laita kuva!) ja etsin päiväkahviseuraa.
Ne joita ei kiinnosta, ei vastaa, ja sinä saat jännitystä päivääs.
Mulle ei sanat toimis livenä. Sanattomasti omistajan elkein vois irtoo helpostikkin ellen olis jo varattu.
Mikä on paras paikka ehdottaa yhdyntää? Voiko kaupan kassajonossa esim. tehdä näin? Mikä olisi se soveliain paikka? Varmaan jokin baari? Jos ei baareissa käy?
Vierailija kirjoitti:
Näillä sanoilla hurmaat naisen kuin naisen: http://www.vauva.fi/keskustelu/2521538/oodi_av_pimpulille
T. Vällymestari 1,5kk kokemuksella
Hei, toi on mun oodi, eipäs nyt väärinkäytetä huonoa huumoria! ;-)
pimpulioodi-ap
Tässäpä sulle opetusvideo: