Kusipääksi ryhtyminen = huima suosio naisten keskuudessa
Mistä tämä johtuu? En haluaisi olla kusipää ja se masentaa minua, mutta jos en ole naiset hylkää minut :/
Kommentit (28)
Pahoittelen typeryyttäsi ja virheellisiä käsityksiäsi.
Pidän vain älykkäistä miehistä.
Mä kyllä tykkään kilteistä, rauhallisista ja hyvän moraalin omaavista miehistä. Yksikin kusipäinen temppu, niin juttu jää siihen.
Joo, senkus alas kusipääksi ja katselet naisten virtaa sitten jos luulet vakaasti sen auttavan. Mussa kusipäät aiheuttaa halveksuntaa, mutta kai sitten kaikkiin muihin naisiin puree kun te miehet niin sitä jaksatte toitottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä tykkään kilteistä, rauhallisista ja hyvän moraalin omaavista miehistä. Yksikin kusipäinen temppu, niin juttu jää siihen.
No poikkeuksiakin toki on, mutta kyllä se jännämies vaan kostuttaa naisten pöksyjä eniten.
Vierailija kirjoitti:
Kusipää=jännämies=naistenmies. Näin se menee. Mitä paskempi tyyppi, sen enemmän naisia ympärillä pyörimässä. Jotain alkukantaista vetovoimaa tällaisissa paskoissa kai on. Olihan tästä tutkimuskin tehty, jossa ilmeni että naiset suosivat kusipäitä eli jännämiehiä.
No mitäs te palstaruikuttjat vielä täällä marisette? Ei kun naisia poimimaan, jos teille kusipäille kerran on niin kovin vientiä.
Miksi australialaiset iehet nähdään yleensä tosi komeina? Koska ne on brittien vankien jälkeläisiä = jännämiehiä.
Keskimäärin ihmiset ovat eläimiä, naisetkin. Siksi.
Ootteko koskaan sitäkään miettineet, että ehkä ne miehet vaikuttaa teille kusipäiltä ja kenties kohtelee teitä kusipäisesti, mutta ei näitä naisia? Tai ainakaan heti, ehkä ovat kivoja naisille kunnes sitten pettää ja jättää. Te ootte nähneet koko ajan millainen tyyppi on, mutta naisille se on esittänyt taitavasti muuta.
Joskus käy toisinpäin: tyyppi vaikuttaa mukavalta kaikille, paitsi omalle kumppanilleen ja kaikki miettii, että mites sä nyt niin hyvän jätkän jätit.
Psykopaatit pärjää elämässä ja naisrintamalla, harmi etten ole psykopaatti.
Tapailet vääriä naisia, tai syy on sinussa. Kysy mikä meni pieleen ja koita kehittää itseäsi. Monet naiset valittaa kun kaikki miehet on kusipäitä, silti ne hakeutuu taas jonkun taparikollisen seuraan. Etsi semmonen nainen joka tietää mitä haluaa, ja osaa arvostaa itseään. Muista että sun täytyy myös olla se naisen arvoinen, ja kohdella sitä sen mukaan.
No jos joku jolla ei ole ennenkään ole pyörinyt naisia ympärillä rupeaa vielä siihen päälle kusipääksikin niin joo voit ostaa jo ne 20 kissaa ja muuttaa jonnekin korpeen asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi australialaiset iehet nähdään yleensä tosi komeina? Koska ne on brittien vankien jälkeläisiä = jännämiehiä.
Sama pätee myös toiseen suuntaan.
Sinkkuvuosinani annoin pakkeja, heitin äijät ulos asunnosta seksin harrastamisen jälkeen ym ja ikinä oo ollut vientiä niin paljon kuin silloin!
Mitä kusipäisempi olin, sitä enemmän miehet soitteli perään ja halusi jopa suhteeseen kanssani. Erikoista. Kun olin kiltti ja hillitty, ei kukaan ollut kiinnostunut yhdenillanjuttuja kummemmin.
Alkaa tuntumaan siltä, että jotain on vialla tässä teoriassa. Sen verran kusipäiltä nämä alituiseen jännämiehistä ruikuttavat tyypit vaikuttavat, että luulisi heille siunaantuneen naisia enemmän kuin tarpeeksi. Jos kusipäisyys takaa naisten saannin, ei näillä ainaisvalittajilla pitäisi olla mitään ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä johtuu? En haluaisi olla kusipää ja se masentaa minua, mutta jos en ole naiset hylkää minut :/
Aloituksesta ja otsikosta päätellen sun ei tarvitse ryhtyä miksikään koska olet jo sellainen.
Ehkä tietynlaisia naisia. Mt-potilaita, masokisteja, tyhmiä, kynnysmattoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta ja otsikosta päätellen sun ei tarvitse ryhtyä miksikään koska olet jo sellainen.
Asiaa eli nyt vain korjaamaan satoa, kiitos kohteliaisuudesta.
Aapee
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö? Mä en tiennytkään.
Ei naiset pidä kusipäistä, vaan itsevarmoista miehistä. Miksi se Suomessa tulkitaan kusipäisyydeksi, en tiedä.