Miksei facebookki ehdota Belgian värejä
Kommentit (17)
eiköhän seki tule jossai vaiheessa. tai sitte ne kehittelee jonku uuden systeemin siihen ko alkanu nää terrori iskut yleistyy et ois joku yks ja sama aina sille ko taas isku tapahtuu
Eihän Obamakaan ole enää että "Je suis Paris", vaan "C'est la vie Belgium".
Varmaan sitä vihapuheen sensuuria joka siellä alkoi
Ei sitä Ranskan lippuakaan heti seuraavana päivänä vielä tullut.
On Belgian lipun värit muutamalla kaverillani. Itse en näitä lippujuttuja harrasta.
Se Pariisin isku oli suuri yllätys. Tämä isku ei yllättänyt ketään. Tämä on myös Suomen tulevaisuus. ME KUOLLAAN KAIKKI!
Tästä paukkeesta on tulossa jokaviikkoista touhua. Ei sitä jaksa olla koko aikaa värejä näpelöimässä.
Ei tietysti kun on vielä ranska päällä
Kyllä mulla ehdotti. Monella kaverillanikin on jo Belgian lippu profiilikuvansa päällä ihan kuten oli Ranskan lippukin taannoin.
Onko kukaan bloggaaja kirjoittanut aiheesta? Minä en ole nähnyt seuraamissani blogeissa, Pariisin jutusta oli tosi monissa nyyhkyteksti että voi miten surullista ja itkettää ihan. Nyt bloggaajia ei kiinnostakaan kun on "vain Bryssel".
Koska Pariisi on valoisa rakkauden kaupunki ja Bryssel harmaa ja ankea byrokratian kaupunki. Siksi.
Mietin eilen ihan samaa. Muutenkin tuen osoittaminen laimeampaa. Eikä Brysseli ole tarpeeksi mediaseksikäs kaupunki, jotta sitä voisi huomioida samoin kuin Pariisia..?