Muisto nuoruudestasi (peukutusketju)
Jokainen laittaa yhden muiston nuoruudestaan. Peukku ylös = sama juttu mulla, peukku alas = ei kuulosta tutulta
Ap aloittaa: Olin todella ihastunut, ihastus oli yksipuolista ja kohteet vaihtelivat usein :D
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Mietin sängyssä yksin iltaisin jo alle 10 - vuotiaana, että on ihan oikein minun kaltaiselle oksettavalle hirviölle ettei minulla ole ketään kenen kanssa puhua. Ei aikuisia eikä lapsia. Olin insesti lapsi, joten koin kaiken olevan ihan oikea rangaistus minun likaisuudesta.
En tiedä, miksi kirjoitin tämän. Itku tuli kun luin muiden kommentteja ja mietin että olisinpa saanut jotain noista kokea.
Käytiin Nosturin diskossa (Helsingissä)
Käytiin Rockin da Northin keikoilla
Ei nuoruudesta, mutta lapsuudesta. Luulin, että jos telkkarin näytön rikkoo, ihmiset tulevat sieltä meille kylään. :D
Tykkäsin Bomfunk MC's:n musiikista
Ala-asteen loppupuolella tytöille jaettiin sellaiset myrkynvihreät pussit, joissa oli siteitä, tamponeja ja tietoa kuukautisista. Häpesin sitä aikoinaan niin paljon, että sellaisen saatuani tungin sen syvälle reppuun ja kotona heitin roskikseen.
(inhoan vieläkin sitä pussukan väriä.)
Eli siis lyhyesti sanottuna, kuukautiset oli jotain ihan kauhean häpeällistä.
Farkut levenivät lahkeensuun kohdalta
Fornarina oli ihailemani vaatemerkki (ja hiton kallis)
Etelänmatkoilta ostettiin sinisiä "silmäkoruja"
Minulla oli kaveri nimeltä Sanna, Henna, Suvi, Minna, Jonna, Sari, Mira tai Nita
Ihailin Britney Spearsin ja/tai Christina Aguileran ulkonäköä
Olin luokallani ensimmäinen joka aloitti meikkaamisen
Vierailija kirjoitti:
Äiti kommentoi ulkonäköäni (vaatteet/meikit) negatiivisesti
Oi, minulle äitini sanoi että näytän huoralta. nyt kun ajattelen, oli kai vain kateellinen kun ei itse enää ollut nuori. kusipää silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olin hyvä koulussa
Entäs sängyssä?
Täh=D mistä tää tuli, ihan puun takaa =DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin sängyssä yksin iltaisin jo alle 10 - vuotiaana, että on ihan oikein minun kaltaiselle oksettavalle hirviölle ettei minulla ole ketään kenen kanssa puhua. Ei aikuisia eikä lapsia. Olin insesti lapsi, joten koin kaiken olevan ihan oikea rangaistus minun likaisuudesta.
En tiedä, miksi kirjoitin tämän. Itku tuli kun luin muiden kommentteja ja mietin että olisinpa saanut jotain noista kokea.
*halaus*
Laukun piti olla tosi pieni, jossa lyhyet sangat mutta kuitenkin sen verran pitkät, että sen sai kainaloon roikkumaan.
Join mansikanmakuista Fizz-siideriä alaikäisenä.
Jossain vaiheessa kaikki vaatteet piti olla vaaleanpunaisia