Muisto nuoruudestasi (peukutusketju)
Jokainen laittaa yhden muiston nuoruudestaan. Peukku ylös = sama juttu mulla, peukku alas = ei kuulosta tutulta
Ap aloittaa: Olin todella ihastunut, ihastus oli yksipuolista ja kohteet vaihtelivat usein :D
Kommentit (145)
Kävin veljeni kanssa jossain kyläpaikassa koulun päättäjäisjuhlan jälkeen. Päivällä oli melkein helle, aamulla palelin juhlamekossa. Metsässä oli lunta varjoisassa paikassa. Vanhempana käytettiin farkkuja koulun juhlissa, uutta piti olla kuitenkin.
Koko ajan syötiin karkkia, ei onnistuis enää tällä aineenvaihdunnalla :D
Pojat antoi lumipesuja alakoulussa tytöille, jotka kirkuivat ja inisivät. Minä katselin sivusta ja jun joku kysyi "mitäs anonyymi kirjoittaja teet jos annan sulle lumipesun" sanoin, että "no, minä menen ja kerron opettajalle, että annoit minulle lumipesun, joten ei kannata yrittää".
En saanut koskaan lumipesua.
Tytöt näyttelivät avutonta näissä keisseissä ja kyse oli ilmeisesti jostain teerenpelistä, jota en tajunnut. Sori vaan, Lasse :)
Musiikkia kuunneltiin walkmanilla c-kasetilta ja toivottiin, että patterit ei petä
Poikien seinillä oli Samantha Foxin tai Sabrinan tai Madonnan juliste.
Vierailija kirjoitti:
Olin gootti.
Olin piilogootti
Laitoin hiuksiin glitteriä, kouluunkin.
Lauantai-iltapäivisin radion Nuorten sävellahja viritti tunnelmaan mennä illalla jonnekin bailaamaan.
Meidän mummolassa ei ollut vielä lankapuhelinta. Mun piti koulun jälkeen juosta tai pyöräillä sinne sanomaan mitä asiaa milloinkin äidin lähettämänä.
Footbagit oli jossain vaiheessa in, aina välitunneilla populat kokoontuivat kavereidensa kanssa rinkeihin potkimaan.
Vierailija kirjoitti:
Poikien seinillä oli Samantha Foxin tai Sabrinan tai Madonnan juliste.
Mieheni seinällä oli Samantha kun ekan kerran menin kylään kotiinsa.
nimimerkki AA-kuppi :D
ps. siitä D-kupista (tai jostain sellaisesta suuresta, kuten ex-tyttiksillään) ei ole mitään iloa, jos rintaliivejä ei voi koskaan, koskaan ottaa pois..
Kauniit ja rohkeat oli ohjelman alkaessa ihan paras sarja, ja ainakin me ala-asteen alemmilla luokilla silloin olleet tytöt teippasimme pulpettien sisäkanteen lehdistä leikattuja kaunaritähtien kuvia. Ridge, Kristen ja Felicia olivat ainakin suosittuja. Kristenin ja Carolinen levyt myös kopioitiin varmaan kaikille c-kasetille, ainakin joku luokkalainen oli vissiin siis ostanut ne.
Sanoissa "ks" korvattiin x:llä, esim. kirjevihkoon kirjoitettiin "Yx tyyppi sano silleen et...."
Levi's 501 oli ainoat oikeat farkut.
Kaikki tytöt halusivat olla Farrah :)
Nämä ketjut kertovat aina sen että täällä kirjoittelee tosi nuorta porukkaa. No se selittää monta aloitusta ja mielipidettäkin.
N39
Kävin revoluutio nimisessä diskossa (oulussa tämä)
Vierailija kirjoitti:
Nämä ketjut kertovat aina sen että täällä kirjoittelee tosi nuorta porukkaa. No se selittää monta aloitusta ja mielipidettäkin.
N39
Niin, eikä me olla huomattu mitään. Esim. ikäloppuuttamme. Tai sitä miten PALJON on meitä huomattavasti nuorempia, kuitenkin aikuisiksi luettavia. Myös palstalla.
Samalla luokalla oli monta Lauraa, Jennaa, Anttia ja Mikkoa (nykyajan jessicoiden ja nicojen sijaan).