Muisto nuoruudestasi (peukutusketju)
Jokainen laittaa yhden muiston nuoruudestaan. Peukku ylös = sama juttu mulla, peukku alas = ei kuulosta tutulta
Ap aloittaa: Olin todella ihastunut, ihastus oli yksipuolista ja kohteet vaihtelivat usein :D
Kommentit (145)
hengailtiin kaverien kans koulupäivän jälkeen usein jonkun kotona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensisuudelma ennen kouluikää. Sen jälkeen onkin ollut hiljaisempaa.
Mitähän nuo alaspeukuttajat oikein tarkoittavat peukutuksellaan?
He ovat saaneet ensisuudelmansa vasta koullun mentyään, ja sittemmin on ollut vilkasta niillä markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauantai-iltapäivisin radion Nuorten sävellahja viritti tunnelmaan mennä illalla jonnekin bailaamaan.
Sävis kuunneltiin, mutta sitten mentiin saunaan, eikä lähdetty mihinkään tanssimaan (=bailaamaan).
Mutta ennen saunaa kuunnelttiin vielä Anneli Tempakan ohjelmaa "Olen erilainen nuori".
UMA eli Ulla-Maija Aaltoinen tuli yläasteelle puhumaan seksistä. Uma lanseerasi sanan murkku.
Vierailija kirjoitti:
UMA eli Ulla-Maija Aaltoinen tuli yläasteelle puhumaan seksistä. Uma lanseerasi sanan murkku.
*Aaltonen
Vierailija kirjoitti:
UMA kävi meidänkin koululla. Olin jo unohtanut koko ihmisen. Tuli nuorena luettua kuitenkin aika paljon UMAn kirjoituksia.
Meidän koululla ei näkynyt UMAa, mutta Kom-teatteri kävi kyllä.
Koulun seksivalistustunnit nolotti ja nauratti
Öisin saattoi valvoa vaikka kuinka myöhään eikä tehny tiukkaa (eipä onnistu enää :D).
Vierailija kirjoitti:
olin hyvä koulussa
Entäs sängyssä?
Telkkarista piti katsoa aina Onnenpäivät, vähän myöhemmin oli aina pakko nähdä Ihmemies MacGyver. Yritettiin kopioida joko Nenan, Madonnan tai Sandran lookkia.
Minulla oli järkyttävät tai vähintäänkin erikoiset kulmakarvat
Pystyin olemaan pitkiä aikoja syömättä ja juomatta vaikka olin koko ajan liikkeellä. Muutenkin söin tosi vähän ja tunsin harvoin nälkää.
Kaverin kanssa sovittiin mitkä vaatteet laitetaan seuraavana päivänä kouluun. Samanlaiset siis
Eka Ipod tuli myyntiin, olin vähän kateelinen kun kavereilla oli sellanen.
Esa Pakarinen kävi laulamassa ja esittämässä Pekka ja Pätkä-sketsin.
Samoin Timo Taikuri kävi pitämässä taikashown.
se, kun soitettiin kaverille lankapuhelimella ja sovittiin, missä nähtiin.. yleensä se oli vähän sellainen huoltsikan/hotellin risteytys ja siellä sitten hengattiin ja pöljäiltiin myöhään iltaan :)
Commodore 64 oli ainoa oikea tietokone, erimerkkistä piti haukkua vaikka se oli parempi ja sillä teki enemmän kuin pelasi kopiopelejä.
Äiti kommentoi ulkonäköäni (vaatteet/meikit) negatiivisesti