Muisto nuoruudestasi (peukutusketju)
Jokainen laittaa yhden muiston nuoruudestaan. Peukku ylös = sama juttu mulla, peukku alas = ei kuulosta tutulta
Ap aloittaa: Olin todella ihastunut, ihastus oli yksipuolista ja kohteet vaihtelivat usein :D
Kommentit (145)
Lyhyen topin ja matalavyötäröisten housujen kanssa käytettiin niittivyötä niin että jenkkakahvat tursusi. Tai kankainen vyö jossa teksti tyyliä "pimu on peto"
Ostin itse tupakkaa kiskalta 16-vuotiaana (ja vähän nuorempanakin...)
Valkoiset lokinpaskakajalit silmissä ja tupeerattu pissiskampaus.
Poika-/tyttöystävä merkattiin varatuksi imemällä tämän kaula täyteen kirkuvanpunaisia läiskiä joita fritsuiksi/fraiduiksikin kutsutaan.
Piti olla kunnolla ruskettunut ja mitä vähemmän rusketusrajoja sen parempi. Rusketusta ja rajoja myös vertailtiin kavereiden kesken.
Musiikkia kuunneltiin Sony walkman -korvalappustereoilla, c-kasetilla!
Käytettiin purkkareita ja hiukset oli tötsällä. Kaikilla Lewikset, joiden vyötärö oli suurinpiirtein kainalossa. 😂
Ballin paidat, kansitakit, pilotti-takit, hiihtarit.
Neonvärit oli in. Päässä oli kauhee permanentti ja hiuslakkaa kului pullo viikossa.
Ihastuin näkemättä. Kuulin vain hänen äänensä. Oli varmastikin yksipuolista, en koskaan rohjennut ottaa selkoa, vaikka ihastusta kesti koko yläasteen ja lukion. En ole nähnyt kyseistä ihmistä vajaaseen viiteentoista vuoteen, mutta pahoin pelkään ettei minun edelleenkään tarvitsisi kuulla kuin hänen äänensä.
Aamulla meikkaamiseen meni törkeän pitkään aikaa, kun eihän kouluun kehdannu ilman meikkiä lähteä.
Tytöilläkin oli nahkatakki ja farkut ja aina jotkut lenkkarit. Juotiin koffia ja osa lonkkua. Kesät oli lämpöisiä ja tukka lyhty ja tupeerattu.
Mentiin ulos juomaan, oli sää melkein millainen tahansa
Välitunnit pelattiin koulun käytävillä ristiseiskaa tai jotain muuta korttipeliä (ihan siis oikeilla korteilla, ei kännyköillä)
Makuhuulirasvat/huulikiillot, colden capin vanilja siideri, värikkäät raidat hiuksissa ja kunnon tupeeraus.