Näyttääkö pyllyni hyvältä näissä trikoissa
Niin siinäpä se tuli, näyttääkö pyllyni hyvältä huipputiukoissa trikoissa: http://kuntopossu.blogspot.fi/2016/03/zero-pointin-juoksusukat-ja-triko…
Kommentit (35)
No mä oon kyllä kotiäiti ja käytän lenkkitrikoita niin lenkillä kun sitten vaikka kauppaan mennessä tai kotona :D ne on mukavat jalassa! Ja niitä saa myös ei läpinäkyvää mallia ;)
N22
Vierailija kirjoitti:
No mä oon kyllä kotiäiti ja käytän lenkkitrikoita niin lenkillä kun sitten vaikka kauppaan mennessä tai kotona :D ne on mukavat jalassa! Ja niitä saa myös ei läpinäkyvää mallia ;)
N22
Ne on URHEILUtrikoot joita käytetään URHEILUUN. Erikseen on kauppahousuja ja vapaa-ajanhousuja.
Vierailija kirjoitti:
N22
Hyvä, trikoita saa kyllä pitää muutenkin kuin urheillessa, vaikka jotkut ovat täällä sitä kieltämässä. Trikoot ovat mukavat jalassa ja yleensä vielä hyvännäköisetkin monilla. Sen mukavampia housuja ei ole, ja itse pidän trikoita aina kun voin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N22Hyvä, trikoita saa kyllä pitää muutenkin kuin urheillessa, vaikka jotkut ovat täällä sitä kieltämässä. Trikoot ovat mukavat jalassa ja yleensä vielä hyvännäköisetkin monilla. Sen mukavampia housuja ei ole, ja itse pidän trikoita aina kun voin.
Etkö muka pidä hameita, pidätkö töissäkin JUOKSUtrikoita? Vie vähän pohjaa urheilulta jos kaikki käyttää trikoita. Juoksijoilla ihan ok. Voisin mennäkin kysymään aina trikootytöiltä, että mikä on paras aikasi maratonilla.
Siis luuletteko että toi kuva on aapeesta? ihsn nettisivulta otettu
einäy pyllyä, boten ei näytä hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N22Hyvä, trikoita saa kyllä pitää muutenkin kuin urheillessa, vaikka jotkut ovat täällä sitä kieltämässä. Trikoot ovat mukavat jalassa ja yleensä vielä hyvännäköisetkin monilla. Sen mukavampia housuja ei ole, ja itse pidän trikoita aina kun voin.
On siinä ihmettelemistä on kanarialaisilla kun Suomituristin tuulipuku on vaihtunut trikoisiin.
Trikoot sopii vain urheilijoille, lue: ei perheen äideille.
Tuskin ees tiedät mikä on kompressio, se on eri asia kuin push up
Aijai ku käy kateeks, miten joku voi olla noin sinnikäs,et saa ittensä tohon kuntoon.
Juu, ei! Notkoselkä ja killivatta.
Vierailija kirjoitti:
Aijai ku käy kateeks, miten joku voi olla noin sinnikäs,et saa ittensä tohon kuntoon.
Hienoo ku tunnustat, hyvä asenne sinulla!
Trikoiden alla pitää sit käyttä stringejä naiset
Onpas ongelma ! Aika itsekeskeistä !