Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttääkö pyllyni hyvältä näissä trikoissa

jasmiina
23.03.2016 |

Niin siinäpä se tuli, näyttääkö pyllyni hyvältä huipputiukoissa trikoissa: http://kuntopossu.blogspot.fi/2016/03/zero-pointin-juoksusukat-ja-triko…

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ongelma ! Aika itsekeskeistä !

Vierailija
22/35 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon kyllä kotiäiti ja käytän lenkkitrikoita niin lenkillä kun sitten vaikka kauppaan mennessä tai kotona :D ne on mukavat jalassa! Ja niitä saa myös ei läpinäkyvää mallia ;)

N22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä oon kyllä kotiäiti ja käytän lenkkitrikoita niin lenkillä kun sitten vaikka kauppaan mennessä tai kotona :D ne on mukavat jalassa! Ja niitä saa myös ei läpinäkyvää mallia ;)

N22

Ne on URHEILUtrikoot joita käytetään URHEILUUN. Erikseen on kauppahousuja ja vapaa-ajanhousuja.

Vierailija
24/35 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N22

Hyvä, trikoita saa kyllä pitää muutenkin kuin urheillessa, vaikka jotkut ovat täällä sitä kieltämässä. Trikoot ovat mukavat jalassa ja yleensä vielä hyvännäköisetkin monilla. Sen mukavampia housuja ei ole, ja itse pidän trikoita aina kun voin.

Vierailija
25/35 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N22

Hyvä, trikoita saa kyllä pitää muutenkin kuin urheillessa, vaikka jotkut ovat täällä sitä kieltämässä. Trikoot ovat mukavat jalassa ja yleensä vielä hyvännäköisetkin monilla. Sen mukavampia housuja ei ole, ja itse pidän trikoita aina kun voin.

Etkö muka pidä hameita, pidätkö töissäkin JUOKSUtrikoita? Vie vähän pohjaa urheilulta jos kaikki käyttää trikoita. Juoksijoilla ihan ok. Voisin mennäkin kysymään aina trikootytöiltä, että mikä on paras aikasi maratonilla.

Vierailija
26/35 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luuletteko että toi kuva on aapeesta? ihsn nettisivulta otettu

Vierailija
27/35 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

einäy pyllyä, boten ei näytä hyvältä.

Vierailija
28/35 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N22

On siinä ihmettelemistä on kanarialaisilla kun Suomituristin tuulipuku on vaihtunut trikoisiin.

Vierailija
29/35 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoo on riskillä ruma..

Vierailija
30/35 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot sopii vain urheilijoille, lue: ei perheen äideille.

Vierailija
31/35 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ees tiedät mikä on kompressio, se on eri asia kuin push up

Vierailija
32/35 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai ku käy kateeks, miten joku voi olla noin sinnikäs,et saa ittensä tohon kuntoon.

Vierailija
33/35 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei! Notkoselkä ja killivatta.

Vierailija
34/35 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijai ku käy kateeks, miten joku voi olla noin sinnikäs,et saa ittensä tohon kuntoon.

Hienoo ku tunnustat, hyvä asenne sinulla!

Vierailija
35/35 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoiden alla pitää sit käyttä stringejä naiset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi