Hyviä soittoääni-ideoita? Kaverilla esim. on Star Warsin Imperiumin marssi pomonsa soittoäänenä!
Kommentit (50)
Mulla oli teininä tyttökaverin soittoäänenä yksi kappale, joka tuntuu nyt aika siirappiselta. En kehtaa kertoa mikä.
Paras soittoääni on äänetön tai joku neutraali pirinä. Ärsyttää ihmiset, joilla on äänet puhelimessa päällä.
Hobotti-teema lyhyiden tuttavien soittoäänenä. Naispuoliselle kumppanille South Parkin "Kyle's mam is a b***h". Miespuoliselle kumppanille Offsping "Pretty fly for a white guy" tai "Selfesteem"
Vierailija kirjoitti:
Paras soittoääni on äänetön tai joku neutraali pirinä. Ärsyttää ihmiset, joilla on äänet puhelimessa päällä.
Mua ei ärsytä puhelimen sointitääni. Se kuitenkin nyrsii, kun idarit käyttää pitä tosi-tv tyyliin sitä luuria puolen metrin päässä edessään ja kiljuu sitten siihen. Sarja naamaan sellasille, prkl!
Tappajahain dyd, dyd, dyd sopisi työkkärin soittoääneksi.
Silloin kun äitini soittaa mulla on Halloween tunnari. Jokseenkin painostava biisi.
Lapinlahden lintujen Perse. Päätä itse, kenelle.
Mä vaihtelen aika usein. Nyt on Mass Effect 2-pelin kappaleesta Suicide Mission sopiva ota. Draamantuntua arkeen, nääs!
Vierailija kirjoitti:
Mä vaihtelen aika usein. Nyt on Mass Effect 2-pelin kappaleesta Suicide Mission sopiva ota. Draamantuntua arkeen, nääs!
Hei, mulla on Doomin "only thing they fear is you"! Rrrrräyh!!!
Mummoni, joka on syntynyt Viipurissa, soittaa Säkkijärven polkalla.
Entisen vaimon soittoääni on alkuperäisen Papillonin tunnari. Mun elinkautinen kesti 4.5 vuotta, Papillon istui 13 vuotta
Siis miten niitä biisejä saa laitettua soittoääneksi? En ihan oikeasti tiedä, auttakaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten niitä biisejä saa laitettua soittoääneksi? En ihan oikeasti tiedä, auttakaa.
Lataat biisin puhelimeesi ja sitten vaihdat soittoäänen.
Crystal Method Keep hope alive.
Mulla ei oo tää, en kerro omaani, haluan pitää omanani.
Töissä on yhdellä tyypillä joku Turhapuro tms (ainakin kuulostaa Uunolta...), joka huutaa "Olitko vielä nukkumassa?!"
William Tell:
Nokia Ringtone William Tell:
😀
Yhdellä kaverilla oli pomonsa soittoäänenä se Rage Against the Machinen kappaleen kohta "fck you, I wont do what you tell me". Vaihto kyllä sitten työpaikkaa ja soittoääntä.