Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette tällaisesta ristiäistarjoilusta?

Vierailija
23.03.2016 |

Coctailpiirakat + munavoi
Kinkku/juustosarvet tms
Lohipiirakka
Kanasalaatti
Makaronisalaatti (en tiedä vielä millainen mutta perus majoneesisalaatti johon kinkku- tai juustokuutioita.)

Vadelmatäytekakku
Mustikkajuustokakku
Hedelmäsalaatti tuoreista hedelmistä
Pikkuleivät
Marengit
Konvehdit

Kahvi
Tee
Mehu
Vichy

Vieraita tulee noin 15-20.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi mitään, meillä oli ristiäisissä määrällisesti aika samaa luokkaa tarjoilut ja kun kutsuin ihmisiä kahvipöytään niin sanoin että ei hienostella vaan syökää mahanne täyteen. Aika hyvin meni, vähän sain vielä laitettua auttajille mukaan mitä itse halusivat. Salaatit loppuivat ekojen joukossa, kannattaa vaan sitten varata oikeat astiat eikä kertiksiä.

Vierailija
42/44 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis hetkinen nyt! Sinulle on siis tärkeämpää touhuta ylimitoitetut tarjoilut noin 20 hengelle kuin olla ristiäisikäisen vauvan kanssa? Mulla on sen verran realistinen käsitys ajankäytöstä, että mies joutuu olemaan vauvan kanssa poissa aika pitkään. Paitsi jos sinä olet työksesi ja ammatiksesi jonkun kiireisen ravintolan kokki-kylmäkkö-leipuri - mutta jos olisit, et taitaisi noin työläitä herkkuja tehdä. Tai sitten tähän on valjastettu koko lähipiiri, jossa toivottavasti on alan ammattilaisia.

Olenko ainoa, joka epäilee tätä provoksi? Ei kai kukaan täysissä järjissään oleva ryhtyisi tuollaisia pitoja järjestämään ristiäisiin!

Ihan oikeasti: miksi kaksi salaattia, miksi kaksi kakkua, kun olisi helppo tehdä yksi kaikille sopiva versio? Pikkuisen yliyrittämisen ja kilpavarustelun puolelle menee, jos tämä on todellista."

:DD siis hetkinen nyt vain. miehen lähettäminen evakkoon ristiäisaamuksi on mielestäni erittäin hyvä idea. Jos mies on kotona, hän ei saa mitään järkevää tehtyä oma-aloitteisesti --> muutun äkäiseksi ja tiuskivaksi pirttihirmuksi ja todennäköisesti hoidan lapsen siinä sivussa samalla yrittäen värkätä eväitä ristiäisiin.

Jos taas sekä mies että lapsi ovat poissa (siivoukset yms tehty yhdessä edellisenä päivänä) saan paljon paremmin asioita tehtyä kun saan keskittyä vain niiden tekemiseen.

En oikeastaan ymmärrä mikä tarjoiltavista on niin vaikeatekoista että tarvitsisi "ammattilaista". Kaiken osaan tehdä itse mutta täytekakun aion tilata.

Mikä loppujen lopuksi tuossa on niin työlästä? Olen kyllä leiponut ja laittanut tämän kaltaisia juttuja ennenkin ja hengissä olen selvinnyt.

Hedelmäsalaatti on noista mielestäni työläin mutta tekeminen on helppoa ja sujuu joutuisasti kaverin kanssa.

Uskon että suolaiset menee hyvin kaupaksi, kaksi kakkua on ainoa mitä olen hiukan miettinyt että onko järkevää mutta mielestäni täytekakku kuuluu tällaiseen juhlaan mutta itse pidän enemmän juustokakuista. Sen takia haluan molemmat :D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
44/44 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hedelmät voisi laittaa tarjolle vaikka näin https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/22/37/72/223772e388f6600…

Hyvä idea! Pitää hiukan miettiä tuon ja hedelmäsalaatin välillä. Tuolleenhan ne on nätimmän näköisiä ainakin :) kiitos!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi