kasvissyöjät! kelpaako tämä ruoka?
Vanha koulukaverini on tulossa yllättäen kylään puolenpäivän aikaan ja lupasin väsätä jotain syötävää. Jääkaapin antimilla mennään kauppaan en pääse. Syö munaa ja maitotuotteita.
Teen kesäkurpitsa-emmentaal pihvejä, raastoin ja suolasin kesäkurpitsan jo että liika neste lähtee.
Lisäksi itsetehtyjä lohkoperunoita ja kylkeen tein valkokaalista ja porkkanasta majoneesipohjaisen salaatin. Onko ok?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko jokin kastike?
Ap
Ei mun mielestä. Tuossa on kuitenkin reippaasti rasvaa, ja kastikkeet on harvoin kevyitä, joten toimii vallan hyvin ilman.
Ei mun mielestä tarvitse erkseen kastiketta, jos pihvit eivät ole ihan rutikuivia.
4
Oletusarvoisesti itse olen kiitollinen vieraisilla, jos minua on kasvissyöjänä ajateltu, eikä tulisi mieleenkään jättää ruokaa syömättä tai valittaa siitä. En itse tykkää yhtään majoneesista enkä kaalista, mutta kiltisti söisin ja kiittäisin.
Ainoa juttu tuossa on, että olethan varma ettei vieras ole vegaani, joka ei syö maitotuotteita? Jos ei ole, niin luultavasti syö ruoan ihan mielellään.
Kastiketta ei mielestäni tarvitse, kun tuo majoneesinen salaatti on aika kostea jo.
Vierailija kirjoitti:
Oletusarvoisesti itse olen kiitollinen vieraisilla, jos minua on kasvissyöjänä ajateltu, eikä tulisi mieleenkään jättää ruokaa syömättä tai valittaa siitä. En itse tykkää yhtään majoneesista enkä kaalista, mutta kiltisti söisin ja kiittäisin.
Ainoa juttu tuossa on, että olethan varma ettei vieras ole vegaani, joka ei syö maitotuotteita? Jos ei ole, niin luultavasti syö ruoan ihan mielellään.
Kastiketta ei mielestäni tarvitse, kun tuo majoneesinen salaatti on aika kostea jo.
Lue avaus.
Ok kiitti. Näillä mennään siis. Jälkkäriksi teen vaan hedelmäsalaatin kun muihin ei ole nyt aineksia.
Ap
Hyvältä kuulostaa :) Kastike voi olla ihan kiva lisä, mutta ei varmasti välttämätön.
Teen vielä tomaattipurjo salaatin jos ei tykkää tosta kaalihärpäkkeestä.
Ap
Just hyvä, kelpais kyllä! Ei tarvitse mitään lisää, johan tossa on juustoa ja majoneesia.
Tu
Vierailija kirjoitti:
Tunge se vegaanisuutes jo perseesees kun vie näköjään jo lukutaidonkin. Ihanha jo ekassa kappaleessa tuli ilmi millainen kasvissyöjä on. Mutta ei vegaanivegaanivegaani.
Vierailija kirjoitti:
Teen vielä tomaattipurjo salaatin jos ei tykkää tosta kaalihärpäkkeestä.
Ap
Olet ihanan huomioiva 😉
Hyvältä kuulostaa nuo ruoat ;)
Vierailija kirjoitti:
Kasvissyöjät ovat sekaisin.
Mistä niin päättelet?
Eihän muuten olla.
Tykkäsikö? Mun korvaan ainakin kuulosti tosi hyvältä.
Nam nam!