Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein tapasitte seurustelunne alkukuukausina?

Vierailija
22.03.2016 |

Miettii 40v. nainen, joka ei hallitse aikuisen seurustelun tyyliä:)

Kommentit (8)

1/8 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan kiireistä, mutta jos ajatellaan että kummallakin sitova työ, niin kyllähän se aika viikonloppupainotteiseksi menee. Itse olen seurustelusuhteiden aikana yleensä nähnyt miesystävää vain viikonloppuisin, viikolla ei ehdi eikä oikeastaan huvitakaan. En mä ainakaan jaksa pitkän työpäivän jälkeen olla ketään hehkeänä viihdyttämässä. Mieluummin haistelen omia pieruja verkkareissa kotisohvalla.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2/8 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari pidempää suhdetta takana. Molemmissa sama kaava. 20 v kun tapasin ensimmäisen mieheni, niin kun tavattiin ja lähdettiin jatkoille, niin kyllä sitä seuraavat 15 v oltiin saman tien yhdessä. Kävin vain hakemassa lisää vaatteita kotoa ja lopulta osoite muutettiin miehen luokse. 

Jäätyäni leskeksi vietin useamman vuoden yksin. 

Nyt kun 40+ v tapasin nykyisen mieheni, niin jatkoille mentiin ja samalle tiellä olen. Vappuna tulee 10 v täyteen. 

En tiedä muistä, ehkä tämä on vain mun tyyli. :) 

Ja verkkarit jalassa kyllä oltiin alusta alkaen, heti kun jäin eka yön jälkeen toiseksi yöksi ja haettiin illaksi pizzaa jne, niin miehen verkkarit lainasin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaffepulla kirjoitti:

Riippuu ihan kiireistä, mutta jos ajatellaan että kummallakin sitova työ, niin kyllähän se aika viikonloppupainotteiseksi menee. Itse olen seurustelusuhteiden aikana yleensä nähnyt miesystävää vain viikonloppuisin, viikolla ei ehdi eikä oikeastaan huvitakaan. En mä ainakaan jaksa pitkän työpäivän jälkeen olla ketään hehkeänä viihdyttämässä. Mieluummin haistelen omia pieruja verkkareissa kotisohvalla.

Joo ei hirveästi rakkautta tässä suhteessa. :D "Äh, oli niitä töitäkin jo niin emmä jaksa." Kuin joku pakollinen imurointikeissi muka rakkaan miehen näkeminen.

Vierailija
4/8 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa "nähdään" eli käyn tyhjentämässä kassit. Tahti pysyy samana koko "seurustelun" ajan.

t. Juha

Vierailija
5/8 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n miehellä 3-vuorotyö, ja tuntuu, ettei tässä nähdä kuin kerran viikossa. Ap

Vierailija
6/8 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan miehen kanssa oltu 20v kun alettu seurusteleen, joka päivä nähtiin aluksi (= vietettiin joka yö yhdessä), kun mies meni armeijaan tuli väkisinki erossaoloa, heti armeijan loputtua muutettiin yhteen ja edelleen yhdessä, nyt yli 5v naimisissa ja 3 lasta...

Vierailija
7/8 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaista sunnuntaihin oltiin yhdessä ja maanantaina muutin miehen luo, ei siis ehditty tapailemaan.

Oltiin molemmat silloin 38v.

Vierailija
8/8 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nähtiin lähes joka päivä. Mies oli vuorotöissä ja minä opiskelin ja tein osa-aikatöitä. Joko nähtiin ennen iltavuoroja tai aamuvuoron (12h) jälkeen mies tuli luokseni seuraavaan vuoroon asti. Oltiin kyllä niin paita ja peppu heti alusta lähtien, että ei me jaksettu rampata kahden kodin välillä kovin montaa kuukautta vaan muutettiin yhteen. Nyt ollaan oltu yhdessä 6v. ja kaksi lastakin pyörii jaloissa :) Kyllä sen tietää kun kolahtaa, sitä tekee kaikkensa ollakseen toisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi