Apua! Otsishimo iski! Puhukaa mulle järkeä!
Olen työllä ja vaivalla kasvattanut otsahiuksiani pois jo yli puoli vuotta, ja nyt iski taas hinku leikata ne takaisin. Täs ei oo mitään järkeä. Olen ollut tässä samassa tilanteessa lukemattomia kertoja. Help!
Kommentit (16)
Älä leikkaa. Jos haluat vaihtelua, kokeile vaikka vaihtaa jakauksen paikkaa tai kiinnitä otsis pinnillä ylös tai sivulle tai tee joku pieni sivuranskis. Saat vaihtelua lookkiin tekemättä mitään peruuttamatonta.
🇺🇦🇮🇱
Vieläkö niitä irto-otsatukkia saa Glitteristä? Osta sellainen :D
Mieti kuinka "ihanalta" otsiksesi näyttää kun tuulee. ja suomessa tuulee USEIN! Toisekseen näyttää typerältä jos sen yrittää lakalla tms saada pois otsalta. En suosittele!
Ei, mieti rasvainen otsatukka, otsa hikoaa alla ja ulkona ei voi enää rentoutua kun tukka pyörii propellina tai menee keskijakaukselle. Mmm. Ne raot mitkä ilmestyy kun tukka rasvoittuu heti pesun jälkeen... Poiskasvatuksen tuskalliset välivaiheet. + itselle ei sopinut edes otsatukka, näytin 14-vuotiaalta ja hyypiöltä
Kiitos viesteistä! Koitan sinnitellä leikkaamatta! Tää pois kasvatus on niiin syvältä, tää on ihan sikapitkä otsikseksi, mutta kuitenkin liian lyhyt pidettäväksi "auki" ilman jonkun sortitn pinniratykaisuja. Usein olenkin laittanut sivuranskanletin otsahiuksista. Mutta tänään iski taas himo...
Miksi inhoatte otsatukkaa noin paljon? Mulla on vähän viistosti leikattu otsis ja tykkään! Mulla myös on rasvoittuva iho, mutta en siltikään näe ongelmallisena pitää otsista. Joutuu vaan useammin pesemään sen, mutta helposti otsatukan pesasee vaikka vessassa ja kuivuukin nopeasti.
Yhtä lailla ne hiukset hulmuaa tuulessa vaikka ei otsista olisikaan. En oo tässäkään kyllä huomannu mitään ongelmia.
Voi että mullakin tekisi mieli leikata nuo naamalla pyörivät ja kutittavat karvat pois. Mutta kun se otsis tekisi sen että hiusten määrä olisi aika vähäinen.
Kumpihan tuo olisi kahdesta pahasta pienempi...
Minulla on himo lyhyisiin hiuksiin! Ne oli vuosia lyhyet ja haaveilin aina pitkistä, nyt olen saanut kasvatettua ne jo olkapäille eikä todellakaan ole mitään järkeä leikata, mutta silti houkuttaisi.
Otsis löytyy ja siitä pidän. ;) Se on oikeastaan hyvä muistutus siitä millä vauhdilla hiukset kasvaa vaikkei sitä niskasta huomaa.
Mulla on anna puu-malli. Rakastan tätä, tuo särmää kun kaikki puolipitkät hiukset näyttää niin laimealta.
Älä leikkaa.
Todella harvalla siis TODELLA harvalle sopii lyhyt etutukka ja se ei pysy millään lailla siististi.
Toki jos tykkää eikä välitä minkä näköinen se on niin anna mennä vain mutta en suosittele.
Kasvot ovat paljon "tunkkaisemman" näköiset otsatukalla.
Kaikilla kenellä on otsis on naama tai siis kasvot paljon elottomamman näköiset.
Raikkaampi ilme pitkillä niin, että otsikin näkyy.
Älä leikkaa.
Mä kans suosittelen clip-in-bangseja. Taidan hankkia itsekin, kun otsatukan kasvatus on niin hidasta ja tekisi mieli pätkäistä. Mun otsis ylettyy nyt nenän alle, siis ei pysy missään.
Vierailija kirjoitti:
Mä kans suosittelen clip-in-bangseja. Taidan hankkia itsekin, kun otsatukan kasvatus on niin hidasta ja tekisi mieli pätkäistä. Mun otsis ylettyy nyt nenän alle, siis ei pysy missään.
Mulla kans suurinpiirtein nenän alle ulottuu nyt tämä kasvatettu reuhka. Houkutus pätkäisyyn on suuri, vaikka otsis mulle sopiikin. mutta kaikki nuo edellämainitut miinuspuolet on tiedossa, ja siksi aloin aikoinaan tätä otsista pois kasvattaakin. On tää vaikeeta.
ap
Tuo on vaikein vaihe, kun ne näyttävät turhan pitkiltä ollakseen otsahiukset, mutta eivät ole riittävän pitkät esim. korvien taakse laitettaviksi. Sinnittele vielä! Itsellä kans kasvatus kesken, monta kertaa on tehnyt mieli luovuttaa ja leikata, mutta nyt otsis alkaa olla leukaan asti, ja tämä on aika mukavaa jo tässä vaiheessa :)
Muista nyt vain, että aamulla ei voi vain sutaista tukkaa ponnarille jos on etuhiukset, kun ne etuhiukset vaatii hirveästi laittamista. Ja pesemistä!
Hanki joku nätti panta, jolla saat hiukset pois kasvoilta. Letit on kans hyvä keino, ja ne sellaiset twistit! Tai sitten vain pinneillä sivuun tai ylös. Keinoja on monia, minä tein pitkään niin, että two ponnarin ja siloittelin otsiksen lakalla ja vahalla sinne ylös. Näytti, kuin ei olisi ollut etutukkaa ollenkaan!
Katsele kuvia näteistä hiusmalleista, joissa ei ole otsatukkaa.
Jos ei toimi, niin tee päätös: et leikkaa otsatukkaa nyt, mutta jos haluat sitä vielä viikon/2 viikon/kuukauden kuluttua, niin sitten saat leikata. Syö hiukan suklaata päätöksen kunniaksi ja voimassaolon vahvistamiseksi.