Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanin omistamasi esine? Esine, josta et koskaan luopuisi?

Vierailija
22.03.2016 |

Jokin esine, jolla on valtavasti tunnearvoa, tai jokin esine, joka on mielestäsi vain mielettömän kaunis?

Aloitan: Peppi Pitkätossun tarinat -kirja. Kirja on todella räikeän värinen, hurjan ja leikkisän keltainen, ja pidän sitä aina esillä olohuoneessa, vaikka muuten koti onkin hillitty.

Se on omistuskirjoituksella varusettu ensimmäinen itse lukemani kirja, ja samalla ihanin sisustusesine.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nalle, jonka olen omistanut vauvasta asti. Lapsena raahasin sitä vaikka minne mukaan ja edelleen 26-vuotiaana nukun se kainalossa.

Sama.

N27

22/45 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nalle, jonka olen omistanut vauvasta asti. Lapsena raahasin sitä vaikka minne mukaan ja edelleen 26-vuotiaana nukun se kainalossa.

Sama.

N27

Kuulin kun mies jutteli ystävänsä kanssa kerran ja kertoi, ettei monikaan asia ole ollut niin häiritsevää, kun harrastaa seksiä naisen kanssa, jolla on pehmoleluja sängyllä... Tuli kuulemma pakottava tarve saada nähdä naisen ajokortti :D

Näin naisena, niin ihanaa, että ihmiset säilyttävät niitä rakkaita leluja. Itse toivon, että lapseni myös säilyttäisivät nuo rakkaimmat unikaverinsa, jotka ovat olleet monessa menossa mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekemäni taide, yhteisellä matkalla teetetty lasikaiverruskuutio minusta ja siskostani, valokuvat, muistoboxi, koirani maitohampaat.

Vierailija
24/45 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni.

Omistamasi? Esine? Vaikutat aika creepyltä tyypiltä....

Vierailija
25/45 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoisän tekemä kaappikello.

Tuota olisi kyllä tulipalon sattuessa hankala ottaa kainaloon.

Vierailija
26/45 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mieleen mitään muuta kuin ulkoinen kovalevy. Tai tietokone, mutta sinänsä itse tietokone ei ole tärkeä, vaan sillä olevat samat kuvat kuin kovalevylläkin. Lapsen vaatteita on pienessä laatikossa, pari lelua, helistin, sairaalasta saatu pipo, vauvalakanat. Mutta jos 1 ainoa asia pitäisi valita vaikka tulipalon alta pois, niin kyllä se olisi se ulkoinen kovalevy.

Vierailija
27/45 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa esinettä josta en voisi luopua. Materialla ei ole minulle kovinkaan suurta merkitystä.

N31

Vierailija
28/45 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asa Akira Fleshlight

Vierailija
29/45 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään semmoista esinettä. Mitä rahalla saa se on halpaa. Valokuvat pelastaisin tulipalosta, ihmisten ja eläinten lisäksi, muulla ei ole väliä.

Ihmiset on kummallisen kiintyineitä tavaraan, itsellä mitä vähemmän sen parempi.

Vierailija
30/45 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mitään niin ihmeellistä ole, etteikö rahalla saisi halutessaan kaupasta uutta.

Yleisesti ottaen en juurikaan pidä mistään tavaroista.

Vierailija
31/45 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs snapback, jossa on ehkä hieman.. paheksuttavia kuvioita, mutta se on kulkenut mulla mukana ympäri Suomea ja se päässä olin mm. ensimmäisillä festareillani sekä lempibändini keikalla, joten jonkin verran tunnearvoa sillä on :) Kuulostaa ehkä hieman typerältä, mut jos sitä alkaa hivelemään, niin tuntuu siltä, et ne kaikki ihanat muistot niistä reissuista palaa elävinä mieleen..

Vierailija
32/45 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormus. Tulipalosta hakisin pojan tekemän äitienpäivälahjan, omat ja tytön vaatteet

Vierailija
33/45 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ihana, vaaleanpunainen Rabbit dildo. Vaikka maailma murjoo, tää on saanut mut usein hyvin onnelliseksi. :)

Mulla sama mut kultaisen värinen pupu :(

Vierailija
34/45 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummulta perimäni kultainen kaulakoru. Mummu kuoli -88 koru kaulassaan. Toinen aarre on antiikkinen matka-arkku.

Vierailija
35/45 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni vuonna 1970 tekemä grafiikanlehti. Se on kaunis ja minulle korvaamaton.

Vierailija
36/45 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanin omistama esine on varmastikkin lasten tekemä "taide" ja kitara.

Yhtäkään esinettä ei ole josta en luopuisi.

Vierailija
37/45 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama.

N27

Sama 

N23

Vierailija
38/45 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietsikka, sen ympärillä pyörii koko elämä. 

Vierailija
39/45 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meedio-istunnot jotka olen arkistoinut. 

Vierailija
40/45 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarini minulle joululahjaksi kirjoittama kirje. Sain sen ollessani 14-vuotias. Kärsin tuolloin pahasta masennuksesta. Oma identiteetti ja hyvä itsetunto olivat täysin hukassa pitkittyneiden sairauksien, vuosien kiusaamisen ja alkoholistivanhempien takia. Vaari kirjoitti, että tulee aina olemaan tukenani, mihin ikinä elämässä ryhdyn tai päädyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä