tänään on kaljapäivä
Kommentit (16)
Joo niin on, jos pääsen kauppaan. Oispa ihanan hiljaista jos kerran on jääkiekkoa!
Anna katsoa, mä ostan ihan kettuillakseni vähän enemmän, niin saavat tuijottaa.
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Koska on jääkiekkopeli.
Ei sitä muuten jaksa katsoa. Kalja on helppo hakea ja laillinen kama.
Tänään on punkkupäivä. Pelistä en piittaa mutta vauvalle saatan tulla provosoitumaan.
Tänään on risteilyilta ja vieraan naaraan vokottelua. Hakusessa 2n + 1m ja hyttibileet.
Vierailija kirjoitti:
Koska on jääkiekkopeli.
Juntti, kaljaa ja jääkiekkoa, voiko ihminen enää alemmaksi vajota.
Vierailija kirjoitti:
Koska on jääkiekkopeli.
Kiva :) Mutta tänään ei tuntunut kivalta kun kaupassa olin. Perääni kassajonossa tuli nuori äiti lastenvaunujen kanssa. Vauva oli muutaman kuukauden ikäinen. Ihan pienen pieni mytty tuhisemassa siinä. Äidin ostokset olivat 2 isoa kaljaa ja 1 siideri. Toki mahdollista, että ostanut vaikka miehelleen tai jotain muuta, mutta ei vaikuttanut kyllä siltä. Tyttö oli varmaan hiukan yli parikymppinen, mutta naamasta pystyi jo näkemään, ettei kaikki ole mennyt elämässä ihan putkeen. :)
Tänään on viskipäivä koska perjantai.
Mulla on edelleenkin vesipäivä. Jo puolitoista vuotta. Elämäni parhaat sitten 15v-iän. T: raitis alkoholisti
Vierailija kirjoitti:
Mulla on edelleenkin vesipäivä. Jo puolitoista vuotta. Elämäni parhaat sitten 15v-iän. T: raitis alkoholisti
;)
Jestas sitä arvostelevien katseiden määrää, kun kävin pari viikkoa sitten tiistaina ostamassa pari kaljaa Prismasta. Joku kassajonossa edelläni ollut hippi katsoi oikein nenänvartta pitkin pakatessaan luomutofua ja salaatteja mukaansa...