Paljonko rahaa käytettävissäsi /päivä, kun nyt katsot tilillesi?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Tää keskustelu pitäis postittaa Sipilälle ja kumppaneille. Voisivat vähän katsoa todellisuutta silmään ja miettiä, että vieläkö on muka varaa kiristellä. Ilmeisesti on kun ihmisillä vielä on näinkin ruhtinaallisesti rahaa kuin 2-30 e löysiä.
Oletetaan, että tässä on 9 päivää aikaa kuun loppuun ja tiliin. Edellisestä palkasta on aikaa 3 viikkoa. On ihmisiä joilla pienestä palkasta on säästettäväksi asti ja suu säkkiä myöden eli tilillä vielä rahaa. On ihisiä jotka vetivät suuren palkan leviäksi ekalla viikolla ja nyt purevat kynsiään kun ei ole rahaa. Eiköhän Sipilä & co ole tietoisia ihmisten erilaisesta käyttäytymisestä.
Käyttötilillä n. 47 € päivää kohden. Muiden "säästö"tilien saldoja en nyt juuri jaksa laskea yhteen samoin saattaattaisi löytyä "sukanvarresta" muutamaksi päiväksi käyttörahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää keskustelu pitäis postittaa Sipilälle ja kumppaneille. Voisivat vähän katsoa todellisuutta silmään ja miettiä, että vieläkö on muka varaa kiristellä. Ilmeisesti on kun ihmisillä vielä on näinkin ruhtinaallisesti rahaa kuin 2-30 e löysiä.
Oletetaan, että tässä on 9 päivää aikaa kuun loppuun ja tiliin. Edellisestä palkasta on aikaa 3 viikkoa. On ihmisiä joilla pienestä palkasta on säästettäväksi asti ja suu säkkiä myöden eli tilillä vielä rahaa. On ihisiä jotka vetivät suuren palkan leviäksi ekalla viikolla ja nyt purevat kynsiään kun ei ole rahaa. Eiköhän Sipilä & co ole tietoisia ihmisten erilaisesta käyttäytymisestä.
Jospa ei oleteta. Mulla ainakin on tilipäivä 16. päivä.
1000 €
Palkka tulee tällä viikolla.
Olen ollut reissussa joten lähes kaikki menot olen maksanut luottokortilla.
Ei tuosta nyt tilillä olevasta taida montaa satasta jäädä kun maksan luottokorttilaskuni ü
Ensi viikon pe miehen "palkkapäivä", mitä nyt syöpää sairastava yksityisyrittäjä saa; ehkä 500€ tälle kuulle? LL tulee ensi viikolla, eli minun seuraavaan palkkapäivään saakka meillä on käytettävissä 16€ pvä. Kuun vaihteessa tosin erääntyvä laskuja sen verran, että ruokaan ja bensaan 7€ pvä.
En ole laskenut, tilillä on 9,52 e ja työttömyyskorvaus tulee 8.4.
Käyttötilillä jotain 2200€ täksi päiväksi, huomenna tulee palkka
Palkkapäivään 23 päivää ja tileillä n. 8000e. Eli vajaa 350e/päivä. Siitä kuitenkin jo sidottua rahaa (vuokra, laskut, tulevat lääkeostokset yms.) on n. 2000e.
0,84 euroa/päivä.
Miehellä palkkapäivä ylihuomenna (ja tilillä rahaa, mun tili vaan tällä hetkellä tosi tyhjä)
17000e/pvä :D palkka tulee kait 25pvä.
Minulla ei ole tuloja, mutta mies nostaa palkan n. 6kk välein. Käyttötilillämme on $13.300/päivä siihen asti.
130/päivä. En todellakaan käytä niin paljoa, ehkä tuon verran viikossa.
21,78€/vrk, tosin saan tänään takaisin summan jonka lainasin eräälle, ja jos tämä lasketaan mukaan, on 36,22€/vrk
52 euroa/päivä käyttötilillä, jos säästötilejä ei lasketa. Nekin on juuri vajuneet, kun ostettiin uusi asunto. Muutto ja remppa nielee vielä rahaa.
0,48€. Rahaa tulee ylihuomenna tosin siitä kun maksan sähkön niin jää 30€ loppukuuksi.
Käyttötilillä on noin 10€/pvä ennen miehen palkkapäivää (yhteiset rahat). Lapsilisät onneksi tulee ennen sitä, tuolla ei oikein tahdota pärjätä. Säästötileillä on noin 15000€, mutta niitä ei käytetä ellei ole pakko. Tänä vuonna taas tuntuu et käyttötilit menee ihan nollille ennen palkkapäivää, ja säästöä ei juuri olla tänä vuonna saatu kerrytettyä.