Miehellä heti uusi!
Jätin mieheni pitkästä parisuhteesta, kun halusin vähän elää menetettyä nuoruuttani. Ajattelin, että kokeilen vähän muutakin elämää kuin tuttua ja turvallista parisuhdetta ja kun itse niin päätän, otan mieheni takaisin.
Nyt vaan tuli mutkia matkaan. Exäni on löytänyt uuden naisen ja tekee hänen kanssaan niitä juttuja, joita me ennen tehtiin yhdessä - matkustelua, elokuvia, konsertteja, mukavaa yhdessäoloa.
Miten exäni voi tehdä minulle näin! Ei se ole reilua ottaa heti uutta naista, kun olin suunnitellut, että eromme on vain tilapäinen ratkaisu. Tavoitteeni saada mies takaisin näyttää nyt kovin epätoivoiselta toteuttaa. Mitä minä nyt teen!
Kommentit (4)
Tarina on tosi, vaikkakin hieman provomaiseen tyyliin kirjoitettu, se myönnettäköön.
ap
Osa miehistäkin on tyyppiä, joka haluaa aina olla parisuhteessa. Uusi vakava suhde löytyy aina heti kun edellinen päättyy. Mahdollisuutesi ovat 59/60. Mies voi olla edelleen rakastunut sinuun ja uusi jää. Tai mies tykkää enemmän uudesta, eikä anna anteeksi jättämistäsi.
Mun mies oli ennen minua seurustellut kaksi kertaa vakavasti. Kun minä tulin kuvioihin suhde edellisen tyttöystävän kanssa oli juuri päättynyt miehen aloitteesta. Jossain vaiheessa minä laitoin suhteemme poikki ja mies otti heti yhteyttä ex:ään ja oli valmis jatkamaan sitä suhdetta. Me palasimme kuitenkin yhteen ja ex jäi taas kuin nalli kalliolle.
Hiopa vähän tuota provotekstisi luontevuutta.