Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on alkanut tuntua etten enää riitä.miehelleni

Vierailija
22.03.2016 |

Olemme olleet jo tosi pitkään yhdessä, olen välillä.tosi iloton ja masentunut, olen miettinyt, että mies ei varmaankaan halua elää sellaisen ihmisen kanssa, joka masentuu kaikesta,

en usko että haluaa sellaista seuraa, usein tuntuu, että on ihan poissa oleva kanssani,

en tiedä, mitä voisin tehdä.paranraakseni tilannetta. Jos alan keskustella jostain, katsoo vaikka telkkaa ja kysyy ai mitä.

Minulla on tunne, etten ole enää.mielenkiinnon kohde 1.

Tuntuu, että.elän jossain välitilassa, enkä.tiedä haluaako mies olla oikeasti kanssani vai ei.En myöskään tajua, miksi en voisi olla samanlainen kuin jotkin hänen ystävänsä, nauraa koko ajan ja olla innostunut kaikesta.

Ikänkuin minulla. olisi joku masennuskoodi sisällä.

Haluaisin olla vaikka sellainen kuin siinä au- pairit sarjassa Isabella.
Iloinen ja ystävällinen.

Tuntuu, että ainoa mitä saan itsestäni , on väkinäinen hymy. Haluaisin tuntea aitoa iloa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teiltä on vaan se suurin alkuhuuma mennyt suhteesta ohi, sehän ei kestä kenelläkään ikuisesti?

Kaipa mies jotain olisi sanonut, mikäli ei sinun kanssasi haluaisi enää jatkaa. Eikä kannata yrittää olla mikään Isabella, sillä tytöllähän ei ole omaa persoonallisuutta ollenkaan, koska on korvannut sen Jeesuksella ja tuollaisella epäaidolla hihkumisella. Tuskallista katsottavaa.

Vierailija
2/2 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

dasasd kirjoitti:

Ehkä teiltä on vaan se suurin alkuhuuma mennyt suhteesta ohi, sehän ei kestä kenelläkään ikuisesti?

Kaipa mies jotain olisi sanonut, mikäli ei sinun kanssasi haluaisi enää jatkaa. Eikä kannata yrittää olla mikään Isabella, sillä tytöllähän ei ole omaa persoonallisuutta ollenkaan, koska on korvannut sen Jeesuksella ja tuollaisella epäaidolla hihkumisella. Tuskallista katsottavaa.

Oletko kenties itse ap, joka yritää johdatella keskustelua oikeaan suuntaan...kukaan kun ei kyseiseen ansaan mennyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla