Tampereen Keskustorin läheltä hyvää kasvisruokaa lounasaikaan? Esimerkiksi salaattia.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Mikset syö lihaa?
Meillä on kulmahampaat ihan syystä.
Ei sillä saat kyllä tehdä mitä huvittaa. Kunhan et ole rasisti.
Terveisin vauva foorumi.
P.S. Jätä se sika
P.P.S. Tampere on Suomen Turku.
Pyykit pestään nappia painamalla!
Kyllä, ansaitsen parempaa.
Kaveri on kasvissyöjä. :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sokoksen alimmasta kerroksesta tai Bistro Venlasta.
Sokoksen alakertaa minäkin suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Gopal Kuninkaankadulla, http://www.gopal.fi/index.html
Kiitos! Gopalin jo googlasinkin, mutta en ole intialaisen ruoan ystävä. Usein turhan tulisia makuja.
Fafa's, Zeytuun, Kuparitalo Vohvelikahvilassakin on muistaakseni kasvisannos. Pizzeria Napoli (ei mikään perus darrapizzeria, vaan astetta hienompi).
Kiitos neuvoista! :)
Bistro Venla vaikuttaa viihtyisältä. Mietimme myös Sokoksen alakertaa.
Kerron kaverille Gopalista. Hän saa mennä sinne ensi kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Fafa's, Zeytuun, Kuparitalo Vohvelikahvilassakin on muistaakseni kasvisannos. Pizzeria Napoli (ei mikään perus darrapizzeria, vaan astetta hienompi).
No nuo ei kyllä ole Keskustori lähellä.
FitWok Verkatehtaankadulla, siellä saat koottua maistuvan kasviswokin itse valitsemistasi aineksista. Suosittelen lämpimästi! On tosin sattumalta melko suosittu paikka lounasaikaan... ;)
Niin no, Napoliin kävelee keskustorilta jopa viitisen minuuttia normaalivauhtia. Minun mittakaavallani se on melko lähellä...
Kiitos hyvistä vaihtoehdoista!
Olisin halunnut käydä ravintola Heinätorissa, mutta kaveri vastusti, koska kasvisruokia oli niin vähän. Ravintola on mielestäni sympaattisen näköinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hyvistä vaihtoehdoista!
Olisin halunnut käydä ravintola Heinätorissa, mutta kaveri vastusti, koska kasvisruokia oli niin vähän. Ravintola on mielestäni sympaattisen näköinen.
Ap
Mä olen ollut kasvissyöjä 16 vuotta ja mulle on aina suuri yllätys ja ihmetyksen aihe, jos listalla on enemmän kuin yksi kasvisruoka. En myöskään ikinä menisi ravintolaan syömään salaattia ruuaksi. Osaan itsekin pilkkoa kasviksia, joten mieluummin hyödynnän kokin ammattitaitoa johonkin hieman vaativampaan.
Pure Bite Hatanpään valtatien alkupäässä tarjoaa myös kasvisruokaa. Esimerkiksi thai-nuudeliwokit voi ottaa tofulla. Hyviä ovat.
Ei Gopal ole mikään intialaisen ruoan ravintola.
Vierailija kirjoitti:
Ei Gopal ole mikään intialaisen ruoan ravintola.
No ei, mutta paljon vaikutteita Intiasta sen menu on kyllä saanut. Hyvää ja edullista kasvisruokaa, mikä minulle on tärkeintä. Aina lounastan Gopalissa, kun Tampereella käyn.
No kuulkaa kasvisruoan ystävä. Ottakaa bussi tai auto allenne ja ajakaa Hämeenkyrön Frantsilan kehäkukkaan. Siellä on aivat mahtavat kasvislounaat. Matkaa tosin keskustorilta tulee noin 45km.
Sokoksen alimmasta kerroksesta tai Bistro Venlasta.