Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei voisi kuvitellakaan luovuttavansa siittiöitä!

Vierailija
19.02.2006 |

Mää oon jokseenkin järkyttyny siitä..

Itte oon aina aatellu että voisin luovuttaa munasolujani ja sitä vakavasti harkitsenkin. Mies taas ei halua luovuttaa siittiöitään lapsettömuushoitoihin jollekin -koska miettii sitä mahdollisuutta että joskus joku voisi tulla soittaan ovikelloa --ja ehkä silloinen elämäntilanne ei kestä sitä!?

Pitäiskö olettaa että mies vois erota musta ja uus muija ei välttämättä halua " uutta aikuista lasta" ???

Mies sanoo ettei ajattele musta eroovansa, mutta rissaa tollanen ajatus että jos joku toinen nainen joskus ei halua lasta! AAAAAAArgh!

Kai mää oon jotenkin poikkeeva jos joku soittais ovikelloo ja sanoo moro äiti, eikä se kaatais koko maailmaa!

Herääkö ajatuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän voisi luovuttaa siittiöitä vain, jos olisi 100% varmaa, ettei koskaan kukaan tulisi häntä etsimään biologisena isänä.

Vierailija
2/7 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö olettaa että mies vois erota musta ja uus muija ei välttämättä halua " uutta aikuista lasta" ???

Mies sanoo ettei ajattele musta eroovansa, mutta rissaa tollanen ajatus että jos joku toinen nainen joskus ei halua lasta! AAAAAAArgh!

Kai mää oon jotenkin poikkeeva jos joku soittais ovikelloo ja sanoo moro äiti, eikä se kaatais koko maailmaa!

Mitä tekemistä siittiöiden luovuttamisella ja mahdollisella uudella naisella on sen kanssa, että miehesi ei tahdo luovuttaa sukusolujaan???

Minä olen itse luovuttamassa munasoluja ja kyllä olen ainakin itse miettinyt tarkoin, miltä tuntuisi, jos joku 18 vuoden päästä ilmaantuisi oven taakse, vaikka ei niin todennäköistä olisikaan. Miehesi on ihan oikeassa siinä, että ei luovuta, jos ajatus tuntuu hänestä epämiellyttävältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko sää 2. luovuttaa munasoluja JOS joku vaikka joskus tulis etsiin sua -vai ootko munlailla avarakatseisempi -siis hörhö??

Ap

Vierailija
4/7 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin siis piti kysyä...

Vierailija
5/7 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotin vähän hassusti.. ;)

Siis mies meinaa että jos nyt luovuttaa, niin joskus vuosien kuluttua saattaa olla tilanne ihan eri kuin nyt ja sitten JOS lapsi tulisi miehen kotiin niin hänellä voisi olla semmonen elämäntilanne joka ei kestäisi tilannetta.

Mää hyväksyisin JOS tänne tulisi joku joka sanoisi että mies olisi hänen isä.

Samoin mies kestäisi sen jos minun luovuttamista munasoluista syntyisi lapsi joka haluaisi tutustua minuun.

Mutta siis ajattelee että sitten joskus voi olla " eri kuviot" ..

ap

Vierailija
6/7 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli positiivisessa mielessä hörhö.. :D

Ap

Vierailija
7/7 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija:

No?

Voisitko sää 2. luovuttaa munasoluja JOS joku vaikka joskus tulis etsiin sua -vai ootko munlailla avarakatseisempi -siis hörhö??

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi