Hyvästit karkeille ja muulle turhalle makealle
olen korvannut sokeria sisältävät napostelutuotteet pähkinöillä ja nyt sain vahvistusta, että olen oikealla tiellä :)
Kommentit (4)
Maksaahan ne pähkinät paljon, mutta eihän niitä paljon pidä syödäkään.
Vaikka pähkinät ovat rasvaisia, tutkimuksen mukaan 30 grammaa pähkinöitä viikossa syöneiden naisten paino nousi vain vähän, hän kertoo tuloksista.
Mielenkiintoista. Minä söin jo laihduttaessa 25-30 g pähkinöitä päivässä ja paino kuitenkin putosi.
Katsoppas joskus kaupasta esimerkiksi Nestlen Nesquik kaakaomurojen pakkausta tarkemmin. Niin huomaat että tässä yksi esimerkki muroista missä on vähän muutakin kuin sokeria. Vaikka olenkin aikuinen (ikäni pidän salassa) niin syön siltikin näitä muroja tyydyttääkseni toisinaan minulla esiintyvää makean himoa. Saattaa olla että syön näitä muroja maidon kanssa sitten yli 50 vuotiaanakin miehenä tai niin kauan kun en ole taloudellisssa vaikeuksissa. Jos tämä on joidenkin mielestä epämiehekästä niin mikäs siinä, ei haittaa minua millään tavalla.
Minä en lisää pähkinöitä ostos listalleni. Karkkejakaan en ole ostanut moneen vuoteen enkä aiokaan ostaa.. Vaan ostan suunnilleen vain sellaista syötävää mitä hengissä ja terveenä pysymiseen riittävät, enkä mitään muuta noita mainitsemiani muroja lukuunottamatta.
Oikea valinta! Olen tehnyt samoin. Saksanpähkinät ovat muuten pähkinöistä terveellisimpiä. Valitettavasti vain maksavat paljon.