Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei yh äiti löydä koskaan ketään :(

höhh
21.03.2016 |

Vaikka olen nuori 21v niin kaikki lähtevät pakoon. En ole koskaan lapsia saanut ja pitkäaikainen poikaystävä oli onnessaan kun raskaaksi tulin ja vaati että lapsi pidetään josta olen onnellinen. No sitten sekosi ja alkoi väkivaltaiseksi ja käyttämään huumeita ja lapsi ei kiinnosta millään tapaa. Jätti mut yksin pärjäämään. Kauan olin katkera koska halusin lapselle oikean perheen jossa välittävä isä ja äiti ja kaikki rikkoutui. En ikinä kuvitellut että saisin lapsen ja jäisin yksin ja olin pitkään katkera asiasta ja kuvittelevatko ihmiset että olen nyt huonompi säälittävä yh mamma ja olenko oikeasti sellainen? Katsotaanko mua aina alemmas..

Nää ajatukset kesti kauan ja nyt olen alkanut katsomaan kumppaneitakin. Mutta ei. Kaikilta sama: Ai sulla on lapsi.. Niin se vaikeuttaa suhdetta.. Niin kyllä mielummin omaa lasta kasvattaisin kun alaisin vieraan miehen lapsen iskää leikkimään.

Noi sanat sattuu niin paljon ja mieli taas maassa ja taas pyörii surkea yh luuseri White trash kuvat päässä! :(

Voiko yh luuseri äippä kohdata oikeesti välittävän miehen? Exällä taas naisia pyörii ympärillä. Hän on vapaa haluttava mies, mä olen surkea luuseri kun en lastani hylännyt

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä että olet niin nuori. Tapaamasi miehet on vielä nuoria ja lapsellisia. Kolmekymppisenä 1 lapsi ei ole ongelma. Huoli herää nyt siinä että onkos sulla apua arkeen ja tukea henkiseen hyvinvointiin? Se olisi tärkeää etteivät nuo ajatukset kyormita sua liikaa. Pidä huoli itsestäsi ja lapsesta. Se että olet yh ei tee susta millään lailla huonoa. Olet edelleen myös sinä, se ihminen kuka olet. Itse olis yhna joitakin vuosia, ainoa haaste oli taloudellinen. Ja tietysti eron tuomat asiat, kunnes ne oli käsitelty. Mutta ihmisarvoni ei laskenut yhtään mihinkään. Eikä laske sinunkaan. Etsi elämääsi mahdollisimman paljon asioita joista nautit ja tulet iloiseksi. Ja pidä huoli lapsesta ja hae tukea jos tarvitset. Sulla on vielä pitkä elämä edessä jossa kaikki on mahdollista.

Vierailija
62/76 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit lapsen noin nuorena toisen kakaran kanssa

Haistapa paska. Oletko kokenut vahinkoraskauden? Oletko pystynyt tekemään päätöksen abortista? Se ei oikeasti ole helppo tilanne.

Mulle ainaki oli helppo valinta.

Ensin ura, sitten vasta muksut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haistapa paska. Oletko kokenut vahinkoraskauden? Oletko pystynyt tekemään päätöksen abortista? Se ei oikeasti ole helppo tilanne.

Jep, ei noin ison asian kohdalla kannata tehdä hätiköityjä päätöksiä, jotka kuitenkin vaikuttavat kahden ihmisen loppu elämään.

Vierailija
64/76 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt vielä siis tarkennan, että olen niin huonopalkkaisessa työssä, etten usko, että lapsellakaan olisi ollut hyvä olla.

Painan pitkää päivää ja käteen ei jää juuri mitään.

+käyn koulua siinä samalla.

Vierailija
65/76 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole white trash yh äiti. Moni äiti jää yksin ja perheet hajoavat ennemmin tai myöhemmin. Olen yksinhuoltajaäidin kasvattama ja pärjännyt elämässä. Akateeminen tutkinto ja nyt töissä. On se vaikeaa löytää mies ihan näinkin sinkkuna. Minua ei haittaa jos miehellä on yksi lapsi (aika vähän vielä).

Olet sen verran nuori, että tossa vaiheessa se voi vielä tuntua. Kyllä se siitä - sinulla on ainakin aikaa löytää se oikea. Ota ehkä vanhempi mies - tai mies jolla on lapsia jo. Oikeanlainen meis sulattaa että on lapsi..poika ei siedäkkään tätä ja sellaista et tarvitsekkaan - kuten en minäkään. 

Vierailija
66/76 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä edes asettu niiden ikäistesi poikien asemaan.

Vierailija
67/76 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas olisi yhdelle epelille perusbiologiantunti poikaa. Vahinkoraskauksia ei ole. Aina, kun mies ja nainen on yhdynnässä raskaus on mahdollista vaikka käytettäisiin ehkäisyä. 

Vierailija
68/76 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ei noin ison asian kohdalla kannata tehdä hätiköityjä päätöksiä, jotka kuitenkin vaikuttavat kahden ihmisen loppu elämään.

Kahden? Aloittajan tapauksessa lapsi menetti arjen jakamisen isänsä kanssa. Ja tulee kokemaan vastaavia kokemuksia ennen kun on edes itsenäisyyden ja aikuisuuden kynnyksellä menettäessään mahdollisesti useita isäpuolia.

Vierailija
69/76 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla kokemuksellista vertailupohjaa ettet löytäisi miestä, jos sinulle ei olisi lasta?

Vierailija
70/76 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin sukupuolitauti, kun mies jolla on lapsia.

Vierailija
71/76 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillinen juttu jos noin kävi, mutta omalla asenteella voi tehdä myös jotain jos tapahtunutta ei voi muuttaa. Sinulla ei sentään ole syypää tai jotain muuta lopullista.

Vierailija
72/76 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi löytää. Itse erosin 30 v raskaana ollessa, mies jätti. Nyt komea itseäni nuorempi mies ollut jo monta vuotta. Häntä ei haittaa vaikken enää voi saada lapsiakaan.

N40

Vierailija
73/76 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kunnon koulutus ja hyväpalkkainen työ niin yh-mamakin kelpaa. En mäkään jaksaisi ketään 21v työtöntä yh-mamaa....

Vierailija
74/76 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi jännä tietää onko aloittaja löynyt miestä tämän parin vuoden aikana, joka aloituksesta on. :D

Vierailija
75/76 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahden? Aloittajan tapauksessa lapsi menetti arjen jakamisen isänsä kanssa. Ja tulee kokemaan vastaavia kokemuksia ennen kun on edes itsenäisyyden ja aikuisuuden kynnyksellä menettäessään mahdollisesti useita isäpuolia.

Tässä on vastattu kommenttiin, ei aloittajalle.

Vierailija
76/76 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi mies jolla on lapsi(a) 👍