Sain tietää että aikuiset naiset ovat juoruilleet minusta kun lastenvaununi eivät ole muotimerkkiä
Miten lapsellisia osaavat n. kolmikymppiset mammat olla? Vaunut ovat siistit ja ehjät. Puistossa oli porukalla analysoitu rahatilannettani ja mahdollisia velkojani, muilla Emmaljungat tai Bugaboot. Kuulin vähän läheisemmältä äidiltä, joka oli ollut kuulemassa. Onko muualla yhtä "kypsää" touhua?
Kommentit (23)
Oletko tosissasi? Eipä silti, useimmilla naisilla jää aivotoiminta sinne synnärille! Kannattaako tollaselle nyt edes suoda ajatusta!?
Eih. Miten voi olla noin naurettavaa porukkaa olemassakaan? Olen menettänyt uskoni ihmiskuntaan tässä viime aikoina muutenkin.
Sama juttu! Meillä on puistokäytössä ikivanhat hyökkäys-Briot + seisomalauta ja vauvallakin äitiyspakkauksen toppahaalari. Ai kamala.
Juuri tämän takia en halua olla ihmisten kanssa tekemisissä, varsinkaan naisten.
N31
Meillä toisin päin. Lapsella on paljon Molon vaatteita, koska lapsen mummo käy usein Tanskassa työmatkoilla ja tuo niitä. Lapsella on myös Babyzen yoyo-matkarattaat, jotka ovat kai matkarattaiksi tosi kalliit. Minulla on iPhone 6. Sain sen isältäni, joka ei tykännytkään älypuhelimesta vaan palasi takaisin antiikkipuhelimeen. Lisäksi on paljon keskihintaista merkkikenkää ja -vaatetta alesta ulkomaisista nettikaupoista. Minulta kysyttiin perhekahvilassa ihan suoraan, että kuinka paljon minulla menee kuukaudessa rahaa osamaksuihin. Aika paljon ihmeteltiin ja epäiltiin, kun sanoin ettei mene ollenkaan.
Varmaan minustakin puhutaan pahaa muiden äitien kesken. En edes tiedä että mitkä rattaat ovat nyt muodissa. Pääasia että toimivat.
Uskomatonta jos totta, luvattoman typeriä... Valitse jatkossa parempaa seuraa! Mitä kukaan edes saa noin bimbojen seurasta? :D Osa naisista on vaan niin nuijia jo ennen lisääntymistä (ja ihan sama mikä koulutus heillä on, se kun voi olla yllättävän korkeakin!) mutta sittenpä vasta revähtääkin kun heistä tulee Täydellisiä Äitejä. Rakentava aivotoiminta siitä lähtien nolla, päässä humisee oma parhaus ja oman penskan parhaus. Ei osata enää kuin kyylätä muiden käyttämiä merkkejä ja juoruilla siitäKIN pahansuovasti. :'D Ja sitten ihmetellään erojen suurta määrää... kumma juttu, todella. Ihan mahtavaa varmaan elää tuollaisen kanssa. :D
Täällä. :D menin käymään 1v poikani kanssa avoimessa päiväkodissa, pari mammaa osoitteli vaunujani ikkunasta ja mietti kenelle ne kuuluu ja kuka moisilla kehtaa kuljettaa lastaan. Ilmeet oli aika muikeat kun vastasin reippaasti että minä. On muuten osoittautuneet loistaviksi vaunuiksi, paljon paremmat kuin emmaljungat jotka esikoisen aikaan oli. Näiden kanssa pääsee hangessakin. :)
Meilläkin on ilmeisesti nolot vaunut. Lähdettiin vauvauinnista niin kuulin kun lähtiessä kaksi naista supatteli kauempana ja toinen kysyi toiselta: Mitkä noi on? Onko ne Emmat? Kihihihihiii...
Käännyin katsomaan ja kyllä ne meitä vaan tuijotti.
Huh Huh, käsittämättömiä akkoja...
T. Äiti33v
Mulla ei oo vielä lasta, mutta näin 168 senttiä pitkänä olen miettinyt, että eikö ne Emmaljungat satu selkään, kun kaikki, joita olen nähnyt näyttävät tosi matalilta niin lapsen kuin työntäjänkin kannalta. :D
Niitä työnnetään käsillä, yleensä säädettävä työntökahva.
kuulostaa ihan Espoolta. Täällä on juust tollaista.
Jotkut ovat niin köyhiä, että heillä on ainoastaan rahaa.
"Aikuiset" naiset. Varmasti kidutusta, jos äitiseurassa haluaa olla, eikä järkevämpää porukkaa löydy. Tsempit. Mitähän näiden äitien lapsista tulee, jos vanhemmat jo noin avoimesti vertailevat materiaa ja arvottavat ihmisiä omaisuuden perusteella?
Mulla on Stocken rattaat, mutta ostin halvemmat tilalle, koska en halua näyttää äveriäältä leikkipuistoissa tai muutenkaan. Eli joskus näin päin. Mä nauran salaa sellaisille mammoille, jotka kyylää mun halpis rattaita. Vaatteetkin etsisin kirpparilta, mutta siihen ei ole aikaa, joten ostan sellaista, jossa hinta-laatusuhde kohdallaan. Joten älä huoli ap!
Minusta on ihan paskaa että itse eletään velaksi ja samaan syssyyn arvostellaan miitä jotka elää varojensa mukaisesti. Kunnon keskiluokkaista käytöstä.
Meillä on kerrostalokolmio, 14v vanha auto, vaatteet h&mltä, ulkovaatteet vähän parempia. Rattaita en hankkinut kun kannoin lasta, keskustassa asutaan. Jatkuvasti saan kuulla voivottelua meidän vähistä varoista.
Niin. Meillä ei ole penniäkään velkaa. Voivottelijoilla vähintään se 100t€, tiedän kun ovat kertoneet. Autoista maksettu pelkkä käsiraha, ovat loppuunajettuja jo silloin kun ovat ne hankkineet. Omakotitalot kasarilta, joita rempataan itse asbestista sun muusta välittämättä. On koirat, jotka viettää päivänsä sisällä, max takapihalla. Ja silti me ollaan niitä ressukoita.
Ihan miten vaan :p
Vierailija kirjoitti:
Niitä työnnetään käsillä, yleensä säädettävä työntökahva.
Toki ymmärrän tuon säädettävyyden, jäi viestistäni pois. Säädöstä huolimatta olen nähnyt tosi huonossa asennosssa työntäviä vanhempia varsinkin Emmaljungien kanssa, ja uskoisin selkään sattuvan, jos kädet ovat 'normaalikulmasta' poikkeavassa asennossa jatkuvasti. Voi toki olla, etteivät kaikki vanhemmat huomaa epäergonomista työntöasentoaan ja olen onnistunut vain niitä näkemään.
Joillain ei ole muuta millä päteä ja tuntea itsensä himpun verran muita paremmiksi. Siksi.